Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden

Må bare si at den kjolen ser drit lekker ut. Jeg var å så en kollega av meg gifte seg om lørdagen. Hun hadde akkurat samme nederdel. Men en lilla overdel. Bare den vakkreste bruden jeg noen gang har sett. Kjolen var bare så skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW!!!!!!! For en kjole!!! Helt fantastisk!!! :jepp:

tuuusen takk `dinedama` :rødme: :rødme: det er samme som jeg har prøvd før, men det føltes bare såå riktig!!!! er så utrolig godt å ha kjolen på plass :) var så redd for at den skulle virke som en bløtkake, men det gjorde den ikke når jeg fikk den :hoppe:

kjempefin var den!!! jeg elsker sånt skjørt!!! men kan tenke meg den er finere i virkeligheten for det er litt vondt å se øverst i forhold til åssen dama står og slikt!!

Tusent takk `sandra82`, den er mye finere i virkeligheten, så det så godt når jeg fikk den på meg! Hun står utrolig rart på bildet, og den viser ikke hvor fin kjolen er der.. Forelsket med pladask :rødme: søstra mi skal hente den allerede neste uke å ha den hos seg, så da kommer jeg til å reiser ofte til henne :) kan legge ut bedre bildet når jeg får tatt det :)

Fantastisk kjole :rødme: Virkelig nydelig!!! Har du bestemt deg for tilbehør?

Takk takk *siri* kjolen er virkelig en drøm, ville ikke ta den av når jeg fikk den på!! manglet bare mann og kirke, så var jeg klar jeg :) Skal ha tiara, slør (som går over ansiktet) og halssmykke, og sko selvsagt. Har sett på noe, men ikke bestemt meg for noe enda. Heldigvis blir det myyye lettere nå som kjolen er i boks :juhu:

Må bare si at den kjolen ser drit lekker ut. Jeg var å så en kollega av meg gifte seg om lørdagen. Hun hadde akkurat samme nederdel. Men en lilla overdel. Bare den vakkreste bruden jeg noen gang har sett. Kjolen var bare så skjønn.

Tusen takk `alvebruden`:) Den er så nydelig :) (får ikke sagt det mange nok ganger :sjenert: ) så utrolig stilig at man kan få den i skjørt og over del.. denne er ikke to delt, men så stilig at man kan få den som skjørt og topp :)

Så koselig å høre at dere likte den :) er veldig stolt av den altså :sjenert:

JEG HAR KJOLE :juhu: :juhu: hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stilig kjole!! :hoppe: Må være deilig å ha den i boks! Lykke til med tilbehørshopping, regner med vi får se bilder her etterhvert som du skaffer ting! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stilig kjole!! :hoppe: Må være deilig å ha den i boks! Lykke til med tilbehørshopping, regner med vi får se bilder her etterhvert som du skaffer ting! :Nikke:

Tusen takk `Mazilla`:) det er veldig deilig å ha den i boks, kan begynne å tenke på tilbehøret nå :) :) lettere å finne det når jeg har kjolen, legger selvsagt ut bilder når jeg får tatt dem så dere får se :Nikke: :Nikke:

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oppdaga bryllupssida deres nå! Snoka innom der en tur... :sjenert:

Fin kirke dere skal ha! Også så bra med nye og moderne lokaler da!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oppdaga bryllupssida deres nå! Snoka innom der en tur... :sjenert:

Fin kirke dere skal ha! Også så bra med nye og moderne lokaler da!! :hoppe:

Koselig at du er innom siden vår :) det kommer etterhvert litt oppdateringer, har jo skjedd litt på den fronten siden sist det og en gjestebok :) håper det kommer noen hilsner da :sjenert:

Lokalene er kjempefine, ikke av det største lokalet. men veldig koselig:) med en liten peisestue hvor det er bar :) og glassveranda :) tror det blir veldig veldig bra :) Han som tar seg av den delen er kjempe herlig og hjelpsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glassveranda? :sjokk:

Må ikke trå for hardt med stilletos der da :lur: plutselig ligger man på bakken i en haug med glasskår :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassveranda? :sjokk:

Må ikke trå for hardt med stilletos der da :lur: plutselig ligger man på bakken i en haug med glasskår :fy_fy:

He he :fnise: det er heldigvis glass på veggene, ikke gulvet. Som en vinterhage :fnise: hehe :) skal trå varsomt ;)

huff idag er jeg hjemme fra jobb, hadde vondt i halsen og feber igår og onsdag. Heldigvis mye bedre idag, bare litt sår etter mye kremting og litt hes!! Men utrolig kjedelig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. hadde ikke sett siden din jeg heller... men så er jeg litt sløv og da.. :fnise:

blir nok kjempefint på det lokalet der... bodde rett ved der jeg.. 15 å gå rett inn i skogen...

kirka i fredrikstad er kjempefin!!!!

kjipt med forkjølelse.. nå er det desverre slik at været nå til dags gjør alle syke.. kan ikke værguden bestemme seg for sommer eller vinter?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle er syke nå med feber og halsvondt.. :klø:

Bank i bordet for at jeg ikke skal få det også... har ikke tid for i dag er det :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. hadde ikke sett siden din jeg heller... men så er jeg litt sløv og da.. :fnise:

blir nok kjempefint på det lokalet der... bodde rett ved der jeg.. 15 å gå rett inn i skogen...

kirka i fredrikstad er kjempefin!!!!

kjipt med forkjølelse.. nå er det desverre slik at været nå til dags gjør alle syke.. kan ikke værguden bestemme seg for sommer eller vinter?!?!?

Hei Sansra82 :)

koselig at du så bryllupssiden :) det har ikke skjedd så mye der enda, men det kommer en oppdatering om ikke lenge :) Oi gjorde du?? så moro :) :) ja da er du kjent her i byen da :) bor du her nå?

Er veldig fornøyd med lokalet og kirken :) kirken er jo stor, men den er så nydelig :) Den virker ikke så stor innvendig :) det er jo en fordel :fnise:

Jeg syns alle er syke nå med feber og halsvondt.. :klø:

Bank i bordet for at jeg ikke skal få det også... har ikke tid for i dag er det :sol:

Ja, det er visst mange som er dårlig nå.. :( utrolig kjedelig når det er så fint vær ut.. Heldigvis er formen mye bedre :) har hatt besøk av søsteren min og niesen min, kjeeempe kos :)

ha en strålende dag i solskinnet alle sammen :) :) :klemmer:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si humøret mitt bedra seg drastisk da jeg kikka innom boka di og så den enorme ansamlinga av smilefjes! Her var det sannelig ingen sure miner! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si humøret mitt bedra seg drastisk da jeg kikka innom boka di og så den enorme ansamlinga av smilefjes! Her var det sannelig ingen sure miner! :ler:

:fnise: hehe :) kan jo ikke være sur når det er så strålende vør ute :):sol::sol::sol::sol: koselig å kunne bidra til at du ble i bedre humør :)

Nå er det bryllupssiden oppdatert litt også, min kjære la ut gjestebok igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: hehe :) kan jo ikke være sur når det er så strålende vør ute :):sol::sol::sol::sol: koselig å kunne bidra til at du ble i bedre humør :)

Nå er det bryllupssiden oppdatert litt også, min kjære la ut gjestebok igår :)

Jo, man kan faktisk det (være sur i finværet altså..)! Når man er "dømt" til å sitte inne på et kontor i varmen helt til klokka fire... Ja ja, det er nok fint vær i ettermiddag også! :sol: :sol: :sol: Ahh..! *tenkepositivetankerforhardelivet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ :sur:

Det er dritt å være inne i finværet... :sur:

Men det varer jo til man er ferdig på jobb og litt lengre så vi får vel med oss litt vi også Mazilla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes, her er det hardcore kg-henging på dagtid, og så :sol: etter kl 16!

Hurra for at jeg kom på å logge meg på på jobb, nå går tida kjempefort, og jeg blir mye mer oppdatert på alles dagbøker! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp jenter :)

Ok, skjønner at det absolutt ikke er noe moro å være inne på jobb når det er sååå fantastisk vær ute... :sur: Skjønner hva du mener, er tilbake på jobb selv nå å leeeeengter ut til det flotte været :) Heldigvis er det som dere sier, at med KG går dagen myyye fortere :) :)

Det er utrolig irriterende å ha masse folk som kommer inn her å forteller hvor flott været er og hvor varmt det er ute blæ!!! :sur: men klokka 16:00 da er det rett ut :juhu: :juhu: får virkelig håpe at været holder seg til vi er ferdig på jobb!!!

Hurra for KG i arbeidstiden :juhu: :juhu: hehe, dagen går såå mye fortere med KG!! `må ha, bare må ha`.. (aner enn en liten avhengighet her eller.... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på hipp huraa for KG i arbeidstiden bølgen jeg også :juhu: :juhu: :juhu:

jeg vil ut i sola nå!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på hipp huraa for KG i arbeidstiden bølgen jeg også :juhu: :juhu: :juhu:

jeg vil ut i sola nå!!!! :sur:

Må man være inne når det er sååå fint vær er det virkelig en reddning med KG :) :) :juhu:

hurra hurra :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...