Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1441 Del Skrevet 8. oktober 2008 ååhh..smoothie, sjokoladekake det hørtes veldig godt ut alt sammen.. får kanskje begynne å tenke på å lage meg litt mat da... kom meg ikke til kjøkkenet istad, ble sittende her istedet nei, åf tu de tjukken!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1442 Del Skrevet 8. oktober 2008 :klø: Blitt litt mye rødvinsslikking på skjermen på misofrøkenen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 #1443 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lager smoothies hver dag på jobb. Så er litt lei de. Men tar gjerne litt sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #1444 Del Skrevet 8. oktober 2008 Slenger over kake til alle som vil ha. Det er fort gjort å bli sittende her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 #1445 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja det er vanedannende å ha familie på kg Skulle egentlig starta på middag nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1446 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fikk snkeret sammen en kjapp omelett.. enkelt og greit! så kan jeg sitte her med den og juicen min og prate med dere sjokoladekake hørtes veeeldig fristende ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #1447 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg pleier ikke å skeie ut med sånn i uka, men siden det var bursdag i går er det lov. Da har dere lov også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1448 Del Skrevet 8. oktober 2008 hehe, hadde jeg bare hatt sjokoladekake så får holde meg til juice jeg da, orka ikke maten.. den smakte ikke godt ikke like flink til det som kjære er, omlett laging!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #1449 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, huffda. Men du må spise noe også. Det er ikke sunt å gå rundt uten å spise. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1450 Del Skrevet 8. oktober 2008 nei, men har ikke noe enkel mat liggende.. gidder ikke lage skikkelig middag når jeg må spise alene får se om jeg finner på noe etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1451 Del Skrevet 8. oktober 2008 stek deg egg og pølse å ha på brødskiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1452 Del Skrevet 8. oktober 2008 har ikke pølse!! spiser ikke så mye brød heller.. mat kan være vanskelig... får se om jeg finner på noe morsomt etterpå... søte dere er som passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 #1453 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lager grove mini pai med kylling og masse salat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1454 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ojj det hørtes kjempegodt ut Bambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2008 #1455 Del Skrevet 8. oktober 2008 Her var det jo matprat!! Jeg har faktisk spist Donald i dag! Det var supergodt!! Jeg og sambo har spare-måned etter ferien, så da spiser vi alt vi har i fryseren. Så i dag ble det and. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1456 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis vi skulle spise alt vi har i frysa hadde vi ikke blitt spesielt mette... Godt lånet kommer til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1457 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lykke til hos presten i morra, miso! Har du fått spist noe forresten? Man må spise vet du! Ikke noe tull og unnasluntring nå, sånn at du blir en utmatta og avmagra brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1458 Del Skrevet 8. oktober 2008 da blir ihvertfall kjolen upassselig... og det vil vi ikke ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1459 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1460 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har fått spist litt og sett på tv med en kopp varm melk det er min erstatning for te, drikker for mye te så må kutte ned litt varm melk er veldig godt og så blir jeg avslappet av det har laget matpakke til kjære så den ligger klar i tilfelle han skal på jobb imorgen! men han har sovet siden han kom hjem stakkars.. skal snart legge meg selv, merker at jeg har vært oppe siden 06:30!! er liksom ikke heeelt sove klar heller Cypress, har du spist Donald??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg