Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er så søte :kose: hadde ikke klart meg uten dere!! dere er best, så det så :jepp:

vet ikke hvorfor hun gikk eller hvorfor ikke er noe interessert.. det dreier seg ikke om henne, antagelig derfor! :sukk: hun dreier som regel samtale emne inn på seg selv.. snart er Misomannen min nærmeste familie, han er jo familien min nå å da!! Skulle bare ønske at mamma var bittelitt interessert..men men..

har dere, søs og Misomannen jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooooor :kose: til Miso og littegrann :slåss: til Misomamma... :sjenert:

Jeg syns det er så trist å høre om at hun ikke er interessert. Virkelig rart er det, jeg som trodde alle mødre syns det var kjempestas at døtrene giftet seg!!! Huff, stakkars deg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dina er verdens søteste Dina i verden :strix: tusen takk vennen, nå ble jeg rørt og glad :strix: du er så søøøøt :hug:

Dere er en suuuper familie :klemmer: :klemmer: hvem trenger mødre når vi har hverandre :kose:

Nå er jeg hjemme etter å ha vært hos tannlegen og så trent!! nå står det muligens litt :husarbeid: på planen... hvis ikke film og te frister mer :klø: :fnise: får kanskje fjerne sommeren fra leiligheten å få inn litt høst før det er jul!! men først skal jeg spise lunsj, hmm kanskje se film mens jeg spiser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh :rødme: :sjenert:

Har du fri i dag heldiggrisen?? :jepp: Jeg skulle gjerne vært hjemme og gjort litt :husarbeid: ,men salongen driver seg ikke av seg selv desverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fri idag!! veldig deilig, men har ikke fått gjort noe av det jeg skulle gjøre :fnise: men skal sette igang nå tenkte jeg.. kanskje!!

nei, skjønner at salongen ikke driver seg selv.. ikke enda :) en dag kanskje du har flere salonger og masse ansatte og kan sette deg tilbake å se imperiet vokse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli større enn nikita :sjarmor:

Pøh... :tongue: Jeg trives med å ikke ha noen ansatte eller noe sånt jeg :Nikke: Veldig deilig å ha kn seg selv å tenke på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med fri:) Lurer på om jeg skal snike til meg en fridag i morgen...? En av godene ved å være student. ;)

Og det er viktig å kose seg på fridagene sine også, ikke bare være flink. Men en kombinasjon føles veldig godt. Da kan man kose seg masse etter man har vært litt flink. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: men hvis jeg slutter å henge så mye på KG, blir jeg kanskje ferdig med alle oppgavene mine og kan gå hjem!??! Smart...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det er ingenting som er bedre enn å være på KG :opplyser:

Fikk vært både flink og slappet av :jepp: spiste lunsj å så på film så begynte jeg med litt :husarbeid: så nå er ikke stua lenger sommer inspirert, men varm som høsten :jepp: ble veldig bra om jeg får si det selv :fnise:

hentet kjære på stasjonen, vært i oslo i jobb sammenheng.. stakkars han er ikke i form så han måtte legge seg litt.. stakkars gutten min!! håper han får sovet det av seg :)

så nå skal jeg lage meg middag og spise, men må spise alene siden kjære sover.. noen andre som spiser middag nå?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta meg litt sjokoladekake og holde dere med selskap. Har ganske mye rester fra i går, så si fra om noen vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp ferdig å spise middag a'la Ælen :Nikke:

Han er ganske forutsigbar :fnise: Jeg tippet med en dame på jobb at jeg kom til å få spaghetti og kjøttdeig så skrev jeg mld og spurte hva det ble til middag... Og hva ble det? ;)

Spaghetti og kjøttdeig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...