DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #1421 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke jeg heller egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2008 #1422 Del Skrevet 7. oktober 2008 Derfor trenger sikkert misoen en stor ! Og litt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2008 #1423 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dere er så søte hadde ikke klart meg uten dere!! dere er best, så det så vet ikke hvorfor hun gikk eller hvorfor ikke er noe interessert.. det dreier seg ikke om henne, antagelig derfor! hun dreier som regel samtale emne inn på seg selv.. snart er Misomannen min nærmeste familie, han er jo familien min nå å da!! Skulle bare ønske at mamma var bittelitt interessert..men men.. har dere, søs og Misomannen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2008 #1424 Del Skrevet 7. oktober 2008 Stooooor til Miso og littegrann :slåss: til Misomamma... Jeg syns det er så trist å høre om at hun ikke er interessert. Virkelig rart er det, jeg som trodde alle mødre syns det var kjempestas at døtrene giftet seg!!! Huff, stakkars deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #1425 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sangen om oss!! :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2008 #1426 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ååå... det var søtt Dinedama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 7. oktober 2008 #1427 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bare innom en tur Ikke kos når familie ikke er noe interesert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2008 #1428 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja jeg er søt som sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1429 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dina er verdens søteste Dina i verden tusen takk vennen, nå ble jeg rørt og glad du er så søøøøt Dere er en suuuper familie :klemmer: hvem trenger mødre når vi har hverandre Nå er jeg hjemme etter å ha vært hos tannlegen og så trent!! nå står det muligens litt på planen... hvis ikke film og te frister mer :klø: får kanskje fjerne sommeren fra leiligheten å få inn litt høst før det er jul!! men først skal jeg spise lunsj, hmm kanskje se film mens jeg spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1430 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nååh :rødme: Har du fri i dag heldiggrisen?? Jeg skulle gjerne vært hjemme og gjort litt ,men salongen driver seg ikke av seg selv desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1431 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, har fri idag!! veldig deilig, men har ikke fått gjort noe av det jeg skulle gjøre men skal sette igang nå tenkte jeg.. kanskje!! nei, skjønner at salongen ikke driver seg selv.. ikke enda en dag kanskje du har flere salonger og masse ansatte og kan sette deg tilbake å se imperiet vokse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1432 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal bli større enn nikita Pøh... Jeg trives med å ikke ha noen ansatte eller noe sånt jeg Veldig deilig å ha kn seg selv å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1433 Del Skrevet 8. oktober 2008 Høres deilig ut med en fridag! Ble det film til lunsjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #1434 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så deilig med fri:) Lurer på om jeg skal snike til meg en fridag i morgen...? En av godene ved å være student. Og det er viktig å kose seg på fridagene sine også, ikke bare være flink. Men en kombinasjon føles veldig godt. Da kan man kose seg masse etter man har vært litt flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2008 #1435 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vil også ha fri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2008 #1436 Del Skrevet 8. oktober 2008 men hvis jeg slutter å henge så mye på KG, blir jeg kanskje ferdig med alle oppgavene mine og kan gå hjem!??! Smart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #1437 Del Skrevet 8. oktober 2008 men det er ingenting som er bedre enn å være på KG Fikk vært både flink og slappet av spiste lunsj å så på film så begynte jeg med litt så nå er ikke stua lenger sommer inspirert, men varm som høsten ble veldig bra om jeg får si det selv hentet kjære på stasjonen, vært i oslo i jobb sammenheng.. stakkars han er ikke i form så han måtte legge seg litt.. stakkars gutten min!! håper han får sovet det av seg så nå skal jeg lage meg middag og spise, men må spise alene siden kjære sover.. noen andre som spiser middag nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2008 #1438 Del Skrevet 8. oktober 2008 har spist middag dessverre, men skal lage smoothie nå, så kan drikke den mens du spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #1439 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan ta meg litt sjokoladekake og holde dere med selskap. Har ganske mye rester fra i går, så si fra om noen vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #1440 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er nettopp ferdig å spise middag a'la Ælen Han er ganske forutsigbar Jeg tippet med en dame på jobb at jeg kom til å få spaghetti og kjøttdeig så skrev jeg mld og spurte hva det ble til middag... Og hva ble det? Spaghetti og kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg