DDuck Skrevet 11. september 2008 #1021 Del Skrevet 11. september 2008 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1022 Del Skrevet 11. september 2008 Innom med en trøste- til misoen min Dumme jobben/kommunen! Håper de snart skjønner hva slags ressurs du er (du vil jo faktisk jobbe!) og spar opp noe bra til deg! takk Mazzimin søtingen min! det hjelper masse med trøst!! Ja jeg vil jobbe, vil ikke gå hjemme eller være uten jobb.. er så mange som får jobber de ikke vil ha, å som ikke gjør noe bra jobb.. jeg kan heller få den får slenge ut noen søknader å se om det skjer noe, hvis ikke vurderer jeg sterkt å begynne på skole igjen!! :klø: Jeg tar neste side jeg... for side 52 Sånn :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1023 Del Skrevet 11. september 2008 Skole er jo ikke så dumt Man blir smart av å gå på skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1024 Del Skrevet 11. september 2008 jo da,men jeg har aldri vært særlig skolelys.. mer praktisk av meg, liker ikke teori.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1025 Del Skrevet 11. september 2008 Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1026 Del Skrevet 11. september 2008 får tenke meg nøye om å se om jeg finner noe som frister!! ikke lett, men prøver å holde meg positiv!! kanskje det beste er å bare bli etter bryllupet.. men vil ikke det heller.. er det vanskelig å bli frisør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1027 Del Skrevet 11. september 2008 Nejs... vanskelig og vanskelig... Har man ikke evne til det så klarer men det nok ikke... og det er hardt økonomisk under utdanningen også.. Men du har jo to måter å gå frem på... enten kan du ta det på vidregående og være lærling i to år eller så kan du ta privatskole iløpet av et halvt år og gå ut som lærling 3-4år.. Og lønnen er ikke noe å skryte av... mener tariffen er på 108,50,- :dåne: Men klarer man det så er det morsomt Det er sosialt og kreativt arbeid og man har mye igjen for det når man ser at folk blir glade og fornøyde (selvfølgelig finns det folk som burde hatt besøksforbud hos frisøren også, men...) Alt i alt er det veldig koselig og morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1028 Del Skrevet 11. september 2008 Har kommet meg hjem og fått på meg treningstøy, skal skikkelig pumpe ut all aggresjon som finnes i meg idag!! Veldig glad jeg har PT der, gleder meg til å få ut litt sinne, greit å bruke det i treningen bare innom med en liten til alle søtnosene mine takk for at dere er dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1029 Del Skrevet 11. september 2008 Håper du fikk masse på treninga!! Kjekt å utnytte frustrasjonen til å bli i bra form! Du skal se alt ordner seg til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1030 Del Skrevet 11. september 2008 Da er jeg hjemme igjen etter PT en dusj og litt mat i magen var godt fikk brukt frustrasjonen på vektene og det hjalp greit å bruke det til noe positivt takk Mazzi, håper virkelig det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1031 Del Skrevet 11. september 2008 Mat i magen... Spiste middag i firetida, og nå er jeg sulten igjen.. Blir merkbart mye mer sulten av å trene! Gjør du også det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1032 Del Skrevet 11. september 2008 Ja, skikkelig!! nesten litt slitsomt er liksom sulten hele tiden, noe jeg ikke er vant til!! spiser mye frukt og yoghurt Det er nok sånn det skal være, at man blir mer sulten.. men det føles litt feil å spise hele tiden.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1033 Del Skrevet 11. september 2008 Nemlig! Men det er vel en naturlig følge av høyere kaloriforbruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1034 Del Skrevet 11. september 2008 Det er nok det, så det er nok en positiv ting men passer på å alltid ha ett eple eller noe annet frukt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2008 #1035 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg og! Eller, dvs, jeg har kjøpt fruktabonnement på skolen, og siden jeg trener på skolen kan jeg hente meg en frukt rett etter trening! Pleier å ha sånne små rosinbokser tilgjengelig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2008 #1036 Del Skrevet 11. september 2008 Liker ikke rosiner jeg men fruktfat som man bare kan hente fra hørtes veldig behagelig ut sånn burde alle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2008 #1037 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg blir også sulten etter trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2008 #1038 Del Skrevet 12. september 2008 Der jeg jobba i vår fikk vi tre svære fruktkurver tre ganger i uka! Det var deilig det! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. september 2008 #1039 Del Skrevet 12. september 2008 mmm... det hørtes deilig ut ja nå er jeg på jobb etter å ha trent , litt øm i kroppen men sånn skal det vel være :fnsie: støl i magen Kommer til og fra idag, må jobbe igjen skjønner ikke dumme sjefen noe eller :klø: til lunsj idag skal jeg ha kyllingsalat og yoghurt nå blir det te og så skal jeg rydde her.. Glad det er fredag vi skal på dansekurs ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2008 #1040 Del Skrevet 12. september 2008 Stemmer, det var i dag dere skulle på -kurs! Det blir sikkert knallgøy! Er det sånn med mange par samtidig liksom? Jeg vil også ha kyllingsalat! Men men, får vel spare meg frem til middag! I dag skal vi ha ovnsbakte amadinepoteter med kylling og litt sånt... Ikke så verst det heller! Når er du ferdig på jobben i dag da? Nå er det helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg