Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

God formiddag jentene mine :)

nå er det endelig fredag og jeg sitter på jobb og spiser lunsj.. salat med ett glass biolia ved siden av, har blitt hekta på den jeg.. den med bringebærsmak :sikle: det gjør meg fortere mett også, vet ikke om det er meningen, men den funker :)

Fikk gjort mye igår, fikk byttet gardiner men ikke vært innom glass magasinet.. var så fult av fok der så jeg orka ikke køen!! men var å trente og nå merker jeg at hun PT begynner å ta i litt mer.. men hun sa igår at hun så forskjell på rumpa mi :strix: :strix: det er jo en grunn til å juble absolutt ja :hoppe: :hoppe:

Er fortsatt sliten i armene etter igår, men var å trente før jobb idag.. er veldig stolt av meg selv om klarer å kjøre tre ganger i uka!!! :jepp:

I kveld får jeg besøk av en venninne jeg ikke har sett på leeenge så det blir koselig, imorgen kjører vi henne inn til oslo for så å ha en liten fotoshoot med fotografen vi skal ha i bryllupet. En liten forsmak på hvordan det blir å være bak kameraet også får vi endelig tatt noen ordentlige bilder av oss :jepp: grei julegave til familie :lur: søndag har jeg kun en liten plan, å ta det heeelt med ro :)

Hva med dere, hva er planen for helga??

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix::hoppe: Hurra for :flekke: til Miso!! :hoppe::strix:

Høres ut som du har en koselig helg foran deg! :jepp: Når tar du helg forresten?

Planen vår er å besøke ei venninne i dag, feire litt bursdag i morra, og så slappe av og spise muffins på søndag! :Nikke:

Skrevet

Høres ut som du har en kjempekoselig helg forran deg :Nikke:

jeg skal male ferdig veggene på rommet og få på litt spakkel slik at vi kan begynne å tapetsere.. Så må jeg få sydd gardinene til rommet, selv om det egentlig ikke haster ;) Jeg skulle kansje ha ryddet og vasket litt også, meeeen får se hva det blir til... Også har jeg lyst å spille monopol en kveld... det er alt jeg kommer på :)

Skrevet (endret)

ooohh..monopol høres morsomt ut!! det er mange år siden jeg har spilt!!

Ja tror det blir en fin helg, håper på fint vær til fotoshooten imorgen! :sol:

høres ut som dere kommer til å få fin helg også :jepp:

tar helg 15:30!! da stikker jeg rett hjem!! :danser: :danser:

Endret av Miso
Skrevet

Plassen jeg bor på kom jo med på den nye monoplo brettet, så jeg måtte jo bare kjøpe det :sjenert:

Men det er veldig koselig :) Selv om jeg taper så det synger etter hver gang :fnise:

Skrevet

men det viktigste er jo ikke å vinne, men å delta :jepp:

Lenge siden jeg har spilt det, tror kanskje jeg skal ønske meg det til jul :jepp: siden stedet du bor på er der må jeg nesten ha det :jepp:

Skrevet

Ja men da må du se til at du kjøper rett ;) Det er flere forskjellige utgaver av spillet nå :Nikke:

Skrevet

Mitt sted er også med!! :hoppe: (ikke barteby altså, eller det vet jeg ihvertfall ingenting om...)

Skrevet

hvor er egentlig barteby?? :sjenert: :sjenert: spør kanskje dumt, men geografi er ikke min sterke side.. :sjenert:

Skrevet

Jepp! :fnise:

De er visst stolte av den her i byen! :dåne:

Skrevet

Var det gøy på fotoshoot? :hoppe:

Håper du har hatt en strålende lørdag! :klem:

Skrevet (endret)

Ja Miso er litt trieg og en smule redusert idag :fnise:

jeg ble nemlig tatt bokstavligtalt på senga igår morges og overrasket med

UTDRIKKNINGSLAG!!!!!!

Fantastiske forlover/søs og utrolig gode venninner :strix:

kommer tibake med referat senere, nå kaller sofaen, cola og film :fnise:

men dagen igår var utrolig morsom :jepp:

Endret av Miso
Skrevet

Næmmen ojj så spennende :danser: Ååå så gøy :) Gleder meg til å høre referat :Nikke:

Hadde ikke trodd de skulle komme såpass lenge før :klø: Men det er jo like greit det :hoppe:

Skrevet

Siden det var så lenge før, så hadde du vel ikke akkurat forventet det. Bra å høre at det var vellykket. :biggrin: Gleder meg til referat!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...