Gjest Miso Skrevet 19. september 2008 #1121 Skrevet 19. september 2008 God formiddag jentene mine nå er det endelig fredag og jeg sitter på jobb og spiser lunsj.. salat med ett glass biolia ved siden av, har blitt hekta på den jeg.. den med bringebærsmak det gjør meg fortere mett også, vet ikke om det er meningen, men den funker Fikk gjort mye igår, fikk byttet gardiner men ikke vært innom glass magasinet.. var så fult av fok der så jeg orka ikke køen!! men var å trente og nå merker jeg at hun PT begynner å ta i litt mer.. men hun sa igår at hun så forskjell på rumpa mi :strix: det er jo en grunn til å juble absolutt ja :hoppe: Er fortsatt sliten i armene etter igår, men var å trente før jobb idag.. er veldig stolt av meg selv om klarer å kjøre tre ganger i uka!!! I kveld får jeg besøk av en venninne jeg ikke har sett på leeenge så det blir koselig, imorgen kjører vi henne inn til oslo for så å ha en liten fotoshoot med fotografen vi skal ha i bryllupet. En liten forsmak på hvordan det blir å være bak kameraet også får vi endelig tatt noen ordentlige bilder av oss grei julegave til familie søndag har jeg kun en liten plan, å ta det heeelt med ro Hva med dere, hva er planen for helga??
Mazilla Skrevet 19. september 2008 #1122 Skrevet 19. september 2008 Hurra for til Miso!! Høres ut som du har en koselig helg foran deg! Når tar du helg forresten? Planen vår er å besøke ei venninne i dag, feire litt bursdag i morra, og så slappe av og spise muffins på søndag!
DDuck Skrevet 19. september 2008 #1123 Skrevet 19. september 2008 Høres ut som du har en kjempekoselig helg forran deg jeg skal male ferdig veggene på rommet og få på litt spakkel slik at vi kan begynne å tapetsere.. Så må jeg få sydd gardinene til rommet, selv om det egentlig ikke haster Jeg skulle kansje ha ryddet og vasket litt også, meeeen får se hva det blir til... Også har jeg lyst å spille monopol en kveld... det er alt jeg kommer på
Gjest Miso Skrevet 19. september 2008 #1124 Skrevet 19. september 2008 (endret) ooohh..monopol høres morsomt ut!! det er mange år siden jeg har spilt!! Ja tror det blir en fin helg, håper på fint vær til fotoshooten imorgen! høres ut som dere kommer til å få fin helg også tar helg 15:30!! da stikker jeg rett hjem!! :danser: Endret 19. september 2008 av Miso
DDuck Skrevet 19. september 2008 #1125 Skrevet 19. september 2008 Plassen jeg bor på kom jo med på den nye monoplo brettet, så jeg måtte jo bare kjøpe det Men det er veldig koselig Selv om jeg taper så det synger etter hver gang
Gjest Miso Skrevet 19. september 2008 #1126 Skrevet 19. september 2008 men det viktigste er jo ikke å vinne, men å delta Lenge siden jeg har spilt det, tror kanskje jeg skal ønske meg det til jul siden stedet du bor på er der må jeg nesten ha det
DDuck Skrevet 19. september 2008 #1127 Skrevet 19. september 2008 Ja men da må du se til at du kjøper rett Det er flere forskjellige utgaver av spillet nå
Mazilla Skrevet 19. september 2008 #1130 Skrevet 19. september 2008 Mitt sted er også med!! (ikke barteby altså, eller det vet jeg ihvertfall ingenting om...)
Gjest Miso Skrevet 19. september 2008 #1131 Skrevet 19. september 2008 hvor er egentlig barteby?? :sjenert: spør kanskje dumt, men geografi er ikke min sterke side..
Mazilla Skrevet 19. september 2008 #1132 Skrevet 19. september 2008 (endret) Trondheim! Bartebysang! Endret 19. september 2008 av Mazilla
Mazilla Skrevet 19. september 2008 #1134 Skrevet 19. september 2008 Jepp! De er visst stolte av den her i byen! :dåne:
Mazilla Skrevet 20. september 2008 #1136 Skrevet 20. september 2008 Var det gøy på fotoshoot? Håper du har hatt en strålende lørdag!
Gjest Miso Skrevet 21. september 2008 #1138 Skrevet 21. september 2008 (endret) Ja Miso er litt trieg og en smule redusert idag jeg ble nemlig tatt bokstavligtalt på senga igår morges og overrasket med UTDRIKKNINGSLAG!!!!!! Fantastiske forlover/søs og utrolig gode venninner kommer tibake med referat senere, nå kaller sofaen, cola og film men dagen igår var utrolig morsom Endret 21. september 2008 av Miso
DDuck Skrevet 21. september 2008 #1139 Skrevet 21. september 2008 Næmmen ojj så spennende Ååå så gøy Gleder meg til å høre referat Hadde ikke trodd de skulle komme såpass lenge før :klø: Men det er jo like greit det
Muffin! Skrevet 21. september 2008 #1140 Skrevet 21. september 2008 Siden det var så lenge før, så hadde du vel ikke akkurat forventet det. Bra å høre at det var vellykket. Gleder meg til referat!
Fremhevede innlegg