Mazilla Skrevet 9. september 2008 #961 Del Skrevet 9. september 2008 Flaks at jeg ikke er vegetarianer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #962 Del Skrevet 9. september 2008 :skratte: Flue i nesa Det er jo Grey's i dag dere Det må dere jo se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #963 Del Skrevet 9. september 2008 hadde morfaren min hørt deg hadde han sagt :"det er bare proteiner, og det er sundt!!!" :skratte: kanskje den vil bo der inne?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #964 Del Skrevet 9. september 2008 Haha Jeg spiste en flue engang... men det var ikke med vilje Den fløy rundt bordet når mamma hadde laget kakao til meg og lillebror... Så skulle jeg drikke litt kakao og da fikk eg en klump i munnen som jeg trodde var sukker, så da måtte jeg jo selvfølgelig tygge på den Men det smakte ikke sukker så jeg spyttet den ut i hånda og da lå det en bederva vinge, noe føtter og litt fluekropp i hånda mi :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #965 Del Skrevet 9. september 2008 Såpass! Har ikke tv jeg, så blir ikke noe greys på meg! Men ser jo ikke på det uansett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #966 Del Skrevet 9. september 2008 :skratte: ja da fikk du i deg litt ekstra proteiner oohh..nå fikk jeg lyst på kakao med krem på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #967 Del Skrevet 9. september 2008 Vises det ikke på nett-tv?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #968 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg drakk verken kakao eller o-boy på mange år etter jeg... Endret 9. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #969 Del Skrevet 9. september 2008 synes kanskje det var litt spesielt at miso fikk lyst på kakao nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #970 Del Skrevet 9. september 2008 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #971 Del Skrevet 9. september 2008 vil helst ikke ha flue i den da fikk bare lyst på kakao med krem.. men jeg skjønner at det kanskje ikke passet seg helt å få lyst på det i den sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #972 Del Skrevet 9. september 2008 ..kanskje ikke helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #973 Del Skrevet 9. september 2008 fikk ikke lyst på kakao!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #974 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke litt engang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #975 Del Skrevet 9. september 2008 hmmmmm.... jo litt men uten fluer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #976 Del Skrevet 9. september 2008 Nå er det snart bare 30 minutter igjen (her hadde *juhu* passet godt inn) En av de andre som har kontor i samme bygget her var innom så jeg fikk pratet med noen idag, det var koselig blir skikkelig skravleskjuk når jeg ikke får snakket med noen iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2008 #977 Del Skrevet 9. september 2008 Du nå må jeg spørre... me nvar ikke du på et bibliotek og jobber? :klø:v eller var det Mazilla? Blander så fælt jeg Men hvilke kunder er det du har?? Er du i butikk eller?? Eller var det sånn antikksjappe?? :klø: Blander uhorvelig fælt her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. september 2008 #978 Del Skrevet 9. september 2008 søtingen jo da, jobber i bibliotek, men kaller de kunder/besøkende.. lettere å forklare liksom Du surrer ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #979 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg leser pensum på biblioteket i blant! Da jeg satt på kg i arbeidstida i vår jobba jeg på advokatkontor! Savner fortsatt :juhu: stadig vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2008 #980 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er bortreist en uke, og så er det 9 nye sider her. Men nå er jeg oppdatert igjen! Det virka som du hadde en litt tøff tid med bryllupsting, men fint at det ser lysere ut nå. (<- Denne var forresten kjempesøt!) Er du bibliotekar, Miso? Det blir nemlig jeg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg