DDuck Skrevet 8. september 2008 #901 Del Skrevet 8. september 2008 ÆlenPærlen SKAL hjele meg... Men han kan ikke gjøre alt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #902 Del Skrevet 8. september 2008 he he er nok best å gjøre det sammen med dem hvis de skal hjelpe til de vet jo ikke hvordan vi vil ha det! Har fått lagt sammen litt klær, ryddet litt og satt på en vaskemarskin.. men er ikke heelt i rydde humør idag.. kanskje jeg har sovet for mye.. huff, liker ikke å sove lenge på en hverdag selv når jeg har fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #903 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg liker å sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #904 Del Skrevet 8. september 2008 Ja det er godt, men når jeg hadde så store planer om å få gjort sååå mye så blir dagen litt ødelagt når jeg sover bort halve.. men men, får gjort noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #905 Del Skrevet 8. september 2008 Man blir litt sånn sløv resten av dagen ja UUUUUUFF som jeg kjeder meg!!!! Nå må det bli noe å gjøre snart!! Jeg har så dårlig uvane med at jeg røyker, og når jeg kjeder meg røyker jeg enda mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #906 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan jo slutte å røyke det er vel en god ide ja, man blir sløv!! sløvmandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #907 Del Skrevet 8. september 2008 Ja vi skal slutte i løpet av høsten Jeg sluttet for en stund siden og holdte opp 7mnd, men det skar seg Men jeg vet at jeg klarer det så jeg skal prøve på nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #908 Del Skrevet 8. september 2008 Flinke dina jeg støtter deg jeg, være oppmuntrende og hjelpsomme hvis du tenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #909 Del Skrevet 8. september 2008 Takk men vi vet v klarer det Det var bare dumskap å starte igjen når vi hadde holdt pp så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #910 Del Skrevet 8. september 2008 sant det, men hvis du vet at det går så er det en veldig bra ting da går det så bra å så begynner du ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #911 Del Skrevet 8. september 2008 Det er det som er planen ja Men vi er veldig flinke og røyker ikke inne i huset så når det begynner å bli sikkelig kaldt så hæler vi nesten ikke å gå ut engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #912 Del Skrevet 8. september 2008 hehe, da er det greit å slutte før vinteren virkelig kommer Det begynner virkelig å bli kaldere ute om kvelden høsten er på vei inn for fullt... kommer til å fryse skikkelig i november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #913 Del Skrevet 8. september 2008 Vi har allerede hatt en natt her med -3,6 grader Og nå er det bare finvær så da blir det kjempekaldt om natta :dåne: Det går bare en vei nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #914 Del Skrevet 8. september 2008 Usj for en deprimerende tone dere hadde her da! Ingen grunn til å bli deppa, det skjer jo masse fremover! Først er det dinedamas bursdag, så min, så er det sannelig ikke lenge til Misoen skal gifte seg, og så er det plutselig jul! Etter jul går det raskt mot lysere tider, og så plutselig er det sommer! Cheer up, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #915 Del Skrevet 8. september 2008 Og når det plutselig er sommer så blir vi plutselig gift Når er det du har bursdag Maizilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #916 Del Skrevet 8. september 2008 Maizilla faktisk Mais-silla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #917 Del Skrevet 8. september 2008 Ei uke etter din bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #918 Del Skrevet 8. september 2008 Ooo Men da feirer vi meg på søndag, felles feiring av oss på Onsdag og deg igjen på neste søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #919 Del Skrevet 8. september 2008 God plan! Eventuelt kan vi bare la hele uka bli en eneste stor fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #920 Del Skrevet 8. september 2008 Jaaaaaaaa!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg