Gjest LanaLane Skrevet 23. mai 2008 #361 Del Skrevet 23. mai 2008 Hun har en liten sønn på 3 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. mai 2008 #362 Del Skrevet 23. mai 2008 hehe ja han var det! Mulig det var når stig dansa afrika dans bildet av Flanders dukka opp i underbevisstheten Såg ikkje denne episoden, men var Stig sååå dårleg altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. mai 2008 #363 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Gløtta akkurat bort på reprisen av Ungkaren (utan lyd), og det var ganske komisk å sjå korleis Beate sitt ansiktsuttrykk endra seg når ho fekk beskjeden om at han ikkje hadde valt ho Ho gnei leppene saman febrilsk som om ho retta på lipglossen... Ganske interessant å sjå på når dei får tilbakemeldingar utan lyd Kan anbefalast! Endret 24. mai 2008 av Prinsesse Råsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. mai 2008 #364 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja,det der leppe-greiene til Beate la jeg merke til og,så utrolig latterlig ut.(med lyd og ) HUn var så sikker på å vinne,men ble dumpa istedet,festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 26. mai 2008 #365 Del Skrevet 26. mai 2008 I kveld...........!!!!!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #366 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg tror han velger natalia altså. og at det er nettopp derfor de ikke er venner på facebook. hehe. han velger ikke anita.. hun må være alt for mors-aktig for han, det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 26. mai 2008 #367 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis han velger Natalia kan jeg banne på at ikke de er sammen nå i allefall. Så henne senest i forrige uke med eksen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. mai 2008 #368 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm.. blir spennende i kveld, håper ikke tvn klikker her! Av og til er det noe tull med tvn, og bare den kanalen!! Jeg tror han velger Natalia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. mai 2008 #369 Del Skrevet 26. mai 2008 han ahr jo gått ut å sagt at han fortsatt er sammen med den han valgte da. jeg tipper fortsatt natalia, og at de fortsatt er sammen selvom jeg egentlig heiet på Jofrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. mai 2008 #370 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg syns eg ser noko spesielt i augene hans når han ser på Anita...noko som iallfall ikkje er tilstades når han ser på Natalia! Så eg heldt faktisk ein knapp på Anita sjølv om all fornuft seier at han vil velge Natalia... Vert spanande å sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 26. mai 2008 #371 Del Skrevet 26. mai 2008 han ahr jo gått ut å sagt at han fortsatt er sammen med den han valgte da. jeg tipper fortsatt natalia, og at de fortsatt er sammen Innbiller meg at det er det de alltid sier pga seertall og slikt? Ikke særlig artig å se på slike program hvis man vet allerede i program en at forholdet allerede er slutt...synes jeg i hvertfall. Selv om jeg ikke akkurat engasjerer meg så voldsomt Men god underholdning, det er det...*gleder seg til i kveld* (og holder også en knapp på Natalia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 26. mai 2008 #372 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg syns eg ser noko spesielt i augene hans når han ser på Anita...noko som iallfall ikkje er tilstades når han ser på Natalia! Så eg heldt faktisk ein knapp på Anita sjølv om all fornuft seier at han vil velge Natalia... Vert spanande å sjå! Enig der Trooor han velger Natalia, men håper litt at han skal velge Anita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mai 2008 #373 Del Skrevet 26. mai 2008 Når jeg sitter og ser på dem nå, så tror jeg sannelig at han velger Anita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #374 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg kan ikke noe for det, men jeg syns han ungkaren er usedvanlig klysete. Og han virker mindre intelligent i tillegg. Ingen god kombinasjon. Han har et snevert ordforråd, og gjentar seg selv hele tida....blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mai 2008 #375 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg ville ikke hatt ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. mai 2008 #376 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva skjer??? Tvn er svart her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. mai 2008 #377 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg må verkeleg seie at eg fekk eit betre inntrykk av ungkaren idag! Han tørr faktisk å gå litt utav det der sleipe skalet sitt. Kvittar han seg med "håååååber" også no, så vil eg faktisk seie at han ikkje er så heilt verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #378 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg håper og tror han velger Anita! De er skikkelig søte sammen. Mens med Natalie må han anstrenge seg for å blidgjøre henne hele tiden. Jeg syns hun er sutrete og barnslig. P.s stig var faktisk litt søt når de så på løvene...han var jo vettskremt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperGjest Skrevet 26. mai 2008 #379 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror han vil ha mer hell med å velge Anita, hun virker mer interessert og forelsket. Høres ut som om Natalia er litt i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. mai 2008 #380 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva skjer??? Tvn er svart her! Å,Trulta, stakkars deg- det er så spennende....han har vært på safaridate med Anita, hvor de så løver inn i hvitøyet. Tre meter fra bilen. Stig ble livredd, men Anita smilte og lo som vanlig. Og sa etterpå at hun følte virkelig at hun levde i slike stunder. Det var jo en flott og spennende date. Og så skal han og Natalie hoppe i fallskjerm på neste date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå