Gå til innhold

~aprikos' tanker~


aprikos

Anbefalte innlegg

Laget meg ei skål med nektarin, fersken og kiwi som jeg sitter og koser meg med nå :)

:sikle:

Gratulerer med karakter! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan
Laget meg ei skål med nektarin, fersken og kiwi som jeg sitter og koser meg med nå :)

Å, det hørtes jammen godt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! :-D Så flink du er!!!

Innom og koser meg i boken din :klem: Håper du sover godt i natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i boka :)

Eksamen igjen i morgen, føler meg virkelig ikke forberedt. Skal pugge litt notater etter motorsykkeltur i finværet i kveld. Vet at vi får en bred oppgave slik at vi kan trekke inn det vi vil, så jeg har egentlig formulert meg en eksamensoppgave allerede. Må jo bare forsøke når jeg ikke vet hva jeg kan forvente egentlig...

Ei god venninne fant nettopp ut at hun var gravid, og jeg kjenner at lysten begynner å melde seg... Men samboer er ikke helt klar for det ennå - fornuftige mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust med magen og senk skuldrene! I morgen er det voer :-D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gravid, og jeg kjenner at lysten begynner å melde seg... Men samboer er ikke helt klar for det ennå - fornuftige mannen :)

Sliter med det samme her gitt. :babysmokk:

Lykke til i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna, Lille Ballerina: Takk :)

schnuppa79: Takk :) Første mannen snakket om da vi var sammen, var at alle mange på hans alder hadde fått barn, og at han følte han var litt sent ute. Nå er han blitt fornuftig, og syns det er viktig at jeg er ferdig med utdannelsen, har fått jobb og at vi har hus. Er forsåvidt enig, men har lyst på barn nå jeg :):babysmokk:

---

Da er eksamen over, og jeg kan endelig ta sommerferie! ...iallefall ei lita uke før jeg begynner å jobbe. Fikk en helt grei eksamensoppgave, og hadde 6 timer til rådighet for å skrive den. Det litt dumme er at jeg alltid må kladde før jeg fører inn, noe som i dag førte til at jeg stressa den siste 1,5 timen fordi jeg ikke var sikker på at jeg rakk å føre inn alt. Måtte kutte ut deler fordi jeg ikke hadde tid :sukk: Jeg håper på en B her også, men vet at jeg blir målt opp mot de to andre kandidatene i faget, og de er svært gode. 23. juni faller sensuren :) Spennende!

Nå er det helg - har allerede tatt en times middagshvil, var oppe halv sju i morges for å spise frokost med samboer :) ..ingen av oss var spesielt sulten, og slet med å få trykka i oss noe mat :fnise: men spise frokost sammen, det skull vi :fnise:

lEdit: liten leif

Endret av aprikos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Å herlig med sommerferie!! Selv om du skal jobbe, så slipper du i hvertfall å lese til eksamen når du kommer hjem :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schnuppa79: Takk :) Første mannen snakket om da vi var sammen, var at alle mange på hans alder hadde fått barn, og at han følte han var litt sent ute. Nå er han blitt fornuftig, og syns det er viktig at jeg er ferdig med utdannelsen, har fått jobb og at vi har hus. Er forsåvidt enig, men har lyst på barn nå jeg :):babysmokk:

lEdit: liten leif

HAr så lyst på :babysmokk: nå jeg og!! Men utdannelse,bo litt sammmen først sier kjæresten :sukk: Fornuftig,jeg vet,men vil!! :ler: Har veninner med barn da heldigvis,så er mye sammen med hun ene og hennes nydelige to små :hjerte:

Så deilig med ferie!! Tirsdag er jeg ferdig med skole for i år,jobbe ut juni,så er det ferie og flytting på meg :-D

Håper du har en super helg :sol:

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med ferie :)

Hatt ei kjempefin helg med samboeren:)

I morgen blir det shopping av sommerklær! ...har ingen sommerklær fordi jeg jobbet i hele fjor sommer. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...