Gå til innhold

~aprikos' tanker~


aprikos

Anbefalte innlegg

I kveld er jeg alene hjemme. Spent på hvordan det blir å legge seg alene, blitt alt for bortskjemt av å ligge sammen med samboer. Er så godt å ligge i senga sammen med han, om morgenene kommer han og kryper inntil meg og holder rundt meg. Fantastisk er han :)

Skulle egentlig lære meg foredraget mitt utenatt i dag...men det har gått heller dårlig. Får gjøre et nytt forsøk i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at vi er i besittelse av to herlige samboere begge to :hjerte: Min er akkurat på samme måten. Deilig :rødme:

Hvis du kjeder deg er du hjertelig velkommen hit å være sammen med meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: Hadde jeg bare vært her inne etter at jeg la ut innlegget i går skulle jeg tilbrakt kvelden med å snakke med deg :) En annen gang kanskje?

Loevinna: Jo, det gikk veldig greit å legge seg alene :) Eneste som var at jeg ble litt kvalm før jeg la meg, og da ble det ikke så enkelt å få sovne. Var kvalm i dag morges også, men det ga seg mer eller mindre da jeg fikk i meg mat. Føler meg ikke syk, heldigvis :)

---

Muntlig eksamen i morgen! ...har kjørt gjennom foredraget en gang, og det har iallefall riktig lengde. Men jeg kan det jo ikke akkurat utenatt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du kunne hele foredraget utenatt, eller får du ha med deg noen stikkord? Lykke til med øvingen iallefall! er sikker på at det går bra. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig fått veldig få retningslinjer, men jeg vet at det ikke er selve foredraget de bedømmer, men innholdet i foredraget. Jeg kommer nok til å øve noen ganger til, og så tar jeg vel med meg hele foredraget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tviler på at de forventer at dere skal kunne alt. Er jo vanlig å kunne ha med seg litt papirer når en skal holde foredrag.

Lykke til i morra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er litt likegyldig til eksamen. Men men.. alt er skrevet ned, og det er egentlig bare å møte opp og kjøre gjennom foredraget i morgen og vente på karater. Det ordner seg sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er muntlig eksamen gjennomført, og jeg venter spent på karakteren! ..irriterer meg litt at vi ikke kunne få den mens vi var der, men men.

Foredragene ble tatt alfabetisk, så jeg var sist. Fordelen min med dette var at hun som presenterte før meg var skikkelig dårlig (i mine øyne), så mitt strukturerte og oversiktelige foredrag må ha fått fordel av dette tenker jeg. Det gikk egentlig veldig greit, litt nervøs mens jeg stod der og kjente at jeg måtte prøve å kontrollere tempoet på stemmen. Godt å være ferdig!

Sov skikkelig dårlig i natt, våknet kl 4 og var lys våken i 1,5 time. Vurderte til og med å stå opp, men sovnet til slutt. ...og det gjorde selvfølgelig til at jeg ble ekstremt trøtt da jeg skulle stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente 79, Ansjoni, Loevinna og marihan: Takk for besøket :)

Da har jeg vært oppover på skolen og sjekket resultatet fra muntlig eksamen... Det ble en B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen :)

Ringte samboer med en gang, han syns jo det var bra og alt, men så ringte jeg pappa etterpå, og det er jo ingenting som er så godt som å høre en stolt far i telefonen :) Jeg blir den første i slekta på pappas side som (forhåpentligvis) tar en mastergrad og det er han stolt av.

Nå har jeg vært ute og sykla en tur, for å si det sånn så var det ikke så godt å sette seg på sykkelsetet etter at jeg og samboer tok ut syklene og prøvde dem i går. Auuu...

Laget meg ei skål med nektarin, fersken og kiwi som jeg sitter og koser meg med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...