Gå til innhold

~aprikos' tanker~


aprikos

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Så gøy da at veilederen synes oppgaven virker kjekk! :) Alltid mye bedre da ;)

Kose deg med shopping!! :-D Jeg har det også slik - savner en bukse som ikke kommer hit, men de har den i Frankrike da. Får huske å kjøpe den neste gang jeg er der (til neste sommer... :sukk: )

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at veilederen din var så positiv :-D

Et godt utgangspunkt for videre jobbing!!!

Kos deg på shopping. Ålreit når man finner noe man virkelig liker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
I dag har jeg fått mail fra veilederen min for masteroppgaven :) Hun skrev at hun trodde, ut fra prosjektbeskrivelsen jeg hadde gjort i søknaden, at det ville bli artig å være veileder for oppgaven min :) Vi skal møtes om ikke lenge og prøve å få alt klart til høsten! Gleder meg :)

Så bra! Det lover jo godt for samarbeidet! Alltid morro når noen har tiltro til deg og gir ros :klemmer:

Syns du kan unne deg litt shopping for å feire, ja :) Det er vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så koselig med masse besøk mens jeg har vært i byen! :jepp:

Ballerina: Faktisk veldig godt å vite at et merke/en modell passer supert :) (..selv om de bare finnes i Frankrike ;) ) Skal du til Frankrike i sommer? Misunnelig..!

Jente 79: Ja, tror jeg har vært heldig med å få en engasjert veileder iallefall :) Ble ikke noe annet enn dongeribuksa jeg skulle kjøpe, gikk to timer i byen, men klarte rett og slett ikke å finne noe jeg virkelig ville ha. ..typisk når man har litt penger å shoppe for :P

Ansjoni: Kjempeartig at veileder var så positiv til samarbeidet - jeg blir jo faktisk tildelt henne, tror ikke hun har så mye hun skulle sagt om hun vil være veileder for meg eller ikke. Som nevnt, ble heller lite shopping, kun buksa jeg skulle ha. ...penger spart.

---

Samboer jobber overtid, så middagen i dag ble en kopp med toro rett i koppen tomatsuppe mozzarella og urter med pasta. Forsåvidt greit nok, men skulle holdt meg til den gode gamle med krutonger - for den pastaen smakte skikkelig ekkelt.

I går så vi på sydenkataloger :) Har lyst til å ta oss en tur til Gran Canaria eller Hellas i august-september :)

(skriveleif)

Endret av aprikos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Skal til Frankrike neste sommer - skal til Hellas i år :-D

Det er bare sååå typisk at man ikke finner noe når man har penger til å shoppe for! :sur: Det skjer alltid for meg også ;) Jaja, forsvinner gjør de jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så faktisk reklame for Senkveld i morra. Er visst allerede da de sender innslaget med Thomas & Harald som drillpiker :ler:

Synd du ikke fant noe annet på shoppingen da. Men ingen vits å handle hvis en ikke er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse besøk i dag jo :juhu: :klem:

Ballerina: Planer om Hellas i år vi også - må bare bestemme oss for om vi skal ta en eller to uker.

Lille ballerina: Takk for besøket :)

marihan: Blir nok Hellas her også :) Mm..spent på samarbeidet med veileder :)

jente 79: Jeg fikk det med meg jeg også ;) Men du var raskere til å si fra! Senkveld i morgen :D Nei, fant en sommerkjole jeg syns var kjempefin, kunne tenkt meg å brukt den som topp over dongeribukse, men usikker på hvordan det blir...

(skriveleif: Plnaer - hva er det for noe liksom...)

Endret av aprikos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
---

Samboer jobber overtid, så middagen i dag ble en kopp med toro rett i koppen tomatsuppe mozzarella og urter med pasta. Forsåvidt greit nok, men skulle holdt meg til den gode gamle med krutonger - for den pastaen smakte skikkelig ekkelt.

Én sånn kopp til middag? Er du rusk jente, det er jo ingenting! Må spise ordentlig middag, sånn at du skal bli stor og sterk vettu :fnise: Jeg syns forøvrig den er ganske god jeg, men så ikke mye til mozarellaen gett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt frukt etterpå, og noen brødskiver til kvelds ;) Sulter ikke ;) ..bare orker ikke å lage skikkelig middag til en person.

Syns du pastaen var god? Kanskje det var noe galt med min da... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ble litt frukt etterpå, og noen brødskiver til kvelds ;) Sulter ikke ;) ..bare orker ikke å lage skikkelig middag til en person.

Syns du pastaen var god? Kanskje det var noe galt med min da... :klø:

Tja, god og god, det kan vel diskuteres, den var iallefall grei ;) Det meste går ned når man skal ha noe mens man sitter og jobber. Er ikke så glad i brødskiver og sånt jeg da, klarer et par til lunch, men da må jeg ha noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm..deilig å våkne tidlig på en lørdag og ikke være trøtt! Våkna halv ni og var lys våken - det hører til sjeldenhetene! Ferdig med frokosten for en time siden, og har rukket å dusje og ordne meg..Herlig :)

I går tegna og malte jeg ferdig russefrakken til lillesøsteren min :) Håper hun blir fornøyd! I dag skal jeg og samboer på bursdag til samboers bror, tror det blir hyggelig. Tar tid å bli skikkelig kjent med svigerfamilien, nesten kjedelig lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg bare slappa av hjemme alene. Skal innrømme at det er godt å ha litt alenetid i blant :) Ikke gidda å tenke på husarbeid eller noe, bare slappa av og kosa meg :)

Sittet å tenkt litt i dag.. Jeg hadde veldig god kontakt med min ekssvigermor. Selv om hun er en spesiell dame, så virket hun veldig interessert i meg og å bli kjent med meg. Min nåværende svigermor virker som ei artig og kjempehyggelig dame, men hver gang vi møtes blir det mange pinelige pauser hvor ingen sier noe. Hun spør aldri meg om noe i forhold til hvem jeg er og hva jeg gjør - nå skal det nevnes at det kan være hun er nervøs for å si noe galt i og med at mamma døde for noen år tilbake av kreft. Praten går mye enklere når vi er hos svigerfar og hans samboer (men hun er igjen veldig utadvent). Jeg syns dette er litt frustrerende og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. Jeg og samboer har jo bare vært sammen 7 måneder, og det tar vel kanskje litt lengre tid å få et godt forhold til sin svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med hjemme alene tid av og til :jepp:

Tror det er viktig i et forhold at en klarer å være hver for seg også...

Hmm, forhold til svigermor ja... Jeg har et kjempeforhold til min svigermor. Har egentlig hatt det fra første gang jeg møtte henne, selv om jeg og min kjære egentlig ikke hadde avklart helt om vi var kjærester enda...

Men tror det har veldig mye med kjemi og hvor utadvent den andre er. Kan hende din svigermor bare trenger litt tid...

Vet mine foreldre gjerne er litt tilbakeholdne når min søster kommer med kjærester. Det har en sammenheng med at det har vært ganske mange av dem... Dermed blir de litt redd for å "knytte" seg for mye. Kan være at svigermora di også er litt sånn. At hun trenger litt tid før hun slipper deg helt innpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm..jeg har iallefall behov for å være litt alene :) Ikke for å gjøre noe spesielt, men for å være bare meg.

Føler jo egentlig at kjemien er til stede. Hun er veldig opptatt av at jeg ikke skal fryse når jeg er på besøk (har vært litt kaldt i vinter der hun bor), og har gitt meg tøfler til å ha på når jeg er der. Veldig høflig, type "vil du ha litt mer mat? du er vel ikke mett nå?". Så hun bryr seg jo, og det er godt å se :) Men samtalene er ikke de helt store. Kan være som du sier, at hun vil se at det er seriøst før hun involverer seg for mye. ...men nå har tross alt sønnen hennes kjøpt leilighet til 1,5 mill sammen med meg, så det må jo vise litt seriøsitet :)

Det kommer vel :) Samboer en veldig koselig familie og slekt, inkludert svigermor, bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regnet med hun var hyggelig :-D

Høres kanskje litt "gammelmodig" ut... Kanskje det har noe med saken å gjøre...

Min svigermor er ganske ung til sinns. Så oppfører seg ganske annerledes...

Er jo også noen svigermødre som trenger litt tid for å svelge at sønnen hennes har noen da... Husker min venninne hadde en runde der, selv om den artet seg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...