Gå til innhold

~aprikos' tanker~


aprikos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å.så grei du er da :-D hørtes forresten veldig godt ut :sikle:

Er en dårlig husmor jeg,(på kjøkkenet) hater å bake og lage mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.så grei du er da :-D hørtes forresten veldig godt ut :sikle:

Er en dårlig husmor jeg,(på kjøkkenet) hater å bake og lage mat!!

Må jo være litt snill med samboer, han er jo så snill med meg :) Mm..bollene ble kjempegode, man må jo prøvesmake :Nikke:

Syns det er artig å bake og lage mat jeg :) ..kan godt stå på kjøkkenet i flere timer hvis jeg slipper unna støvsuginga på den måten. Av en eller annen grunn blir jeg skikkelig sint av å støvsuge, og det er jo ikke så hyggelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nettopp sett One Tree Hill på tvnorge! Jeg liker den serien :) Har ikke klart å følge med alle episodene i de forrige sesongene, men denne sesongen skal jeg jammen følge med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Boller hørtes godt ut! :) Er litt lik deg der, kan godt stå på kjøkkenet i mange timer, men hater husarbeid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, støvsuging og vasking er kjedelig. Men..dersom jeg sitter og leser til eksamen er det plutselig kjempeartig å rydde og vaske leiligheten :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Æsj, støvsuging og vasking er kjedelig. Men..dersom jeg sitter og leser til eksamen er det plutselig kjempeartig å rydde og vaske leiligheten :ler2:

Som jeg skulle sagt det sjøl! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 79: Hyggelig at du kikker innom :) Utrolig spennende med masteroppgave, men på samme tid litt skummelt også. Det blir vel travelt nok for deg som venter en liten ja :) Gratulerer!! :) Det er mye mer spennende og enda mer utfordrende enn en master tror jeg ;)

---

Har vært på skolen fra 9 til 15 i dag, obligatoriske greier. Er så sliten i skuldrene, tror ikke stolene og pultene på universitetet er tilpasset ei lita jente på bare 161 cm :sukk:

Nå holder jeg på å bake boller til samboer kommer hjem :) ..og har tatt oppvasken, så jeg håper han blir glad :)

Takk for gratulasjon. Det blir nok garantert både spennende og utfordrende. Skal bli godt å gjøre noe helt annet et år.

Er snart 7 år siden jeg ble ferdig på høyskolen, så merker det ikke gjør noe med et år til å gjøre noe helt annet...

Kan tenke meg pultene blir høye da ja... Med tanke på hvor mye prat det er om pulter, stoler og høyde i arbeidslivet er det rart de ikke har lært noe i skolevesenet...

Hørtes veldig godt ut med nybakte boller :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Som jeg skulle sagt det sjøl! :D

Og jeg også ;)

Utrolig hvor gøy alt av husarbeid blir i eksamenstida, gitt... :)

Ellers er jeg vel sånn måtelig interessert i å gjøre husabreid, bortsett fra å lage mat, det er jo utrolig artig :) Det blir noe av det beste med å få seg større leilighet, et herlig stort kjøkken jeg kan boltre meg på

:)

Regner med av kjærsten ble glad for bollene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 79: Du har vel ikke så mange uker igjen heller har jeg forstått? :) Så spennende det blir! Jeg har tenkt på det at jeg tror det må være veldig rart å våkne dagen etter fødselen og ikke ha babyen i magen, at magen plutselig ikke er det på samme måte.. *Filosoferer i vei* :fnise:

Jeg har vært vant til å sitte litt rart på skolestolene siden videregående, så det er ikke akkurat noe nytt, men blir ikke mindre slitsomt med tiden heller... :sukk:

Ansjoni: Tror nok de fleste syns husarbeid er herlig i eksamenstiden ;) Liker å lage mat jeg også, men skulle ønske jeg var litt flinkere. Blir gjerne halvfabrikater av det ene eller det andre... Samboer ble kjempeglad for bollene :) Han jobbet overtid i går, og da syns jeg han fortjener noe ekstra når han kommer hjem :sjenert:

----

Enkelte faglærere irriterer meg. I selvstudiumet mitt avtaler vi noen ganger møter med faglærer. Han sendt mail i dag, 20 minutt før timen skulle starte om at det ble time. Kanskje litt kort varsel?! :kjefte: ..ble plutselig veldig glad for at han ikke er veilederen min for masteroppgaven :sjenert:

Endret av aprikos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, litt over 7 uker til termin. Så det vil si at alt kan skje fra om drøyt 4 uker til drøyt 9 uker fram i tid. Blir spennende :-D

Kjedelig med faglærere som gir så kort varsel :Nikke:

Godt du ikke har han som veileder. Husker vår veileder under hovedoppgava. Han prioriterte omtrent alt annet, jeg var så sint til slutt at jeg holdt på å sprekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 79: Oi, tenk det da - at du kan ha den lille gutten i armene dine om 4 uker! Da blir vel hele verden snudd på hodet? :) Gleder mannen seg like mye?

...spør du meg er det litt idiotisk av instituttet og tildele oss en fagansvarlig som ikke egentlig har tid til å ha emnet. Gleder meg bare til å komme i gang med oppgaven så jeg slipper dette styret. Huff, kjipt med veileder som ikke prioriterte å hjelpe dere - da hadde no jeg også bli skikkelig sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, regner med det blir en vanvittig forandring :-D

Han gleder seg han også ja. Men det er en litt skrekkblandet fryd... Rart å tenke på at man skal ha ansvaret for et lite liv...

Syntes også det var greit når vi kunne konsentrere oss om oppgaven. Slapp alt det andre styret og maset :-D

Kan tenke meg at det er litt rart å tenke på også... Bare oppgaven, og så ferdig studert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med det blir en vanvittig forandring :-D

Han gleder seg han også ja. Men det er en litt skrekkblandet fryd... Rart å tenke på at man skal ha ansvaret for et lite liv...

Syntes også det var greit når vi kunne konsentrere oss om oppgaven. Slapp alt det andre styret og maset :-D

Kan tenke meg at det er litt rart å tenke på også... Bare oppgaven, og så ferdig studert :-D

Mm..det tror jeg på :) Det blir sikkert både herlig og skremmende, men sånn skal det vel sikkert også være...

Ja...er litt rart å tenke på at neste år på denne tiden sitter jeg og fullfører oppgaven, og har sikkert begynt å sende inn søknader på jobber. Skremmende, men nå har jeg sittet sammenhengen på skolebenken i 16 år, så det skal bli godt å få lov til å gjøre noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir godt med litt forandring :-D

Dessuten er det greit med litt mer penger å leve for :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, for ei herlig helg :)

Fredag var jeg¨på biblioteket og fikk skrevet ferdig min 25 siders deleksamen :) ...det er mange sider det, og å få alle til å ha et bra innhold og ikke svada var ikke like enkelt, men jeg tror faktisk det er den beste oppgaven jeg har skrevet på universitetet så langt :sjenert:

Fredagskvelden ble det fredagskos med kjæresten, og lørdag dro vi og kjøpte diverse mc-utstyr. Samboer kjører motorsykkel, og da må jeg jo selvsagt ha noe utstyr så jeg kan sitte på ;) Litt skummelt, men utrolig herlig. Stoler på han som sjåfør, så da er jeg ikke redd :)

Nettopp spist biffsnadder nå..mmm! Samboer ser fotball på "gutterommet", som han sier, mens jeg sitter i stua og ser noe annet. Leste nettopp tråden som het noe sånn som "Min tilkommendes utdrikningslag" eller noe...sjokkert jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Nå ble jeg litt misunnelig.. Jeg sitter på gjesterommet nå, mens han okkuperer hele stua med fotballen sin. Må foreslå et gutterom :fnise:

Kjæresten min hadde motorsykkel før, men solgte den før vi ble sammen. Like greit egentlig, synes det ser så skummelt ut.

Jeg leste forresten også tråden om det utdrikkningslaget :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt misunnelig.. Jeg sitter på gjesterommet nå, mens han okkuperer hele stua med fotballen sin. Må foreslå et gutterom :fnise:

Kjæresten min hadde motorsykkel før, men solgte den før vi ble sammen. Like greit egentlig, synes det ser så skummelt ut.

Jeg leste forresten også tråden om det utdrikkningslaget :sjokk:

Hehe :) Du får foreslå det :) Jeg trengte ikke det engang ;)

Enig i at det er litt skummelt, men det er veldig befriende også :)

Utdrikkningslagstråden er skikkelig ille spør du meg, nysgjerrig på om den er sann eller fake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...