Gå til innhold

~aprikos' tanker~

aprikos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det også i fotball.

Så akkurat at Thomas og Harald fra Senkveld hadde duell som drillpiker i kampen LSK-VIF :hoho: :hoho: :hoho:

Ellers sitter jeg stort sett med nesa i PC'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Balleringa: Hyggelig at du er innom :)

jente 79: Oi - det hørtes ut som en senkveld episode jeg definivt skal få med meg :fnise: Hva for noe spennende finner du på pc'en da?

----

Samboer var her og ga meg en lang klem og et kyss i pausen i fotballkampen, han er så god :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 79: Oi - det hørtes ut som en senkveld episode jeg definivt skal få med meg :fnise: Hva for noe spennende finner du på pc'en da?

Ja, den episoden vil jeg også se. Håper det ikke er for lenge til det blir vist. Så VELDIG klønete ut :hoho:

Blir stort sett KG da. Men nå er jeg snart ferdig med lista :)

Er stort sett mest opptatt av barne utstyr for tida... Så kikker litt på ulike løsninger på noe så spennende som stellebord ;)

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kommer allerede på fredag? :) Det hadde vært stas!

Skjønner godt at det er barneutstyr det går mest i ja ;) Er vel greit å få ting i hus til barnet kan komme :) Spent på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kommer så fort. En kompis av oss hadde vært på prøveforestillingen i operaen når de sang det. Husker ikke helt når han hadde vært der. Men gikk i hvert fall et par uker før det kom på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Flink du har vært i helga da :) ferdig med oppgave, så bra! *klappe på skulder*

Høres ellers ut som en bra helg :)

Lest den utdrikningstråden jeg også. Hvis det er sant, så er det jo helt forferdelig :kjefte: Men, må innrømme at jeg tok meg i å tvile på sannhetsgehalten, gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina: Takk for titten :)

Ansjoni: Veldig fornøyd med å være ferdig med oppgaven ja, lettet en god del kilo fra skuldrene da ja (selv om kjedelig korrekturlesing gjenstår ;) )

Uff ja..den utdrikkingstråden..vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg skjønner ikke at noen mennesker ikke har fått utdelt muligheten til å tenke konsekvenser av handlinger før handlingen er utført...skulle likt å visst om den tråden er sann eller ikke ja..

---

Ikke helt i form i dag, ubehag i halsen, men hodepinen får heldigvis konkurranse av pinex, så den er på vei bort. Kom meg selvfølgelig ikke på skolen, og har heller ikke gjort så veldig mye nyttig.. Fikk i går kveld erfare at ens egen oppfattelse av seg selv ikke alltid stemmer like bra, det er jo litt ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd ja... Men samtidig utrolig mange skrekk eksempler på hva enkelte synes kan være morsomt i et utdrikningslag...

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
---

Ikke helt i form i dag, ubehag i halsen, men hodepinen får heldigvis konkurranse av pinex, så den er på vei bort. Kom meg selvfølgelig ikke på skolen, og har heller ikke gjort så veldig mye nyttig.. Fikk i går kveld erfare at ens egen oppfattelse av seg selv ikke alltid stemmer like bra, det er jo litt ekkelt..

Hva mener du med det? Noe spesielt som har skjedd?

Håper du er bedre i hodet. Kjenner det jeg også, og tok en ibux i stad, noe som er veldig sjelden til å være meg. Håper og tror min hodepine beror i mangel på søvn, så da går det nok over i morra. Ble lite nok søvn natt til søndag, og nå i natt var det et par i blokka som holdt på så det sang i flere timer, så det var omtrent håpløst å få sove. Fint at folk koser seg og har sex og greier, men er det nødvendig å skrive så fælt ;)Da klokka ble over 1 ga det seg heldigvis, men det var like før jeg hadde lyst til å rope ut at de fikk bli ferdig ;)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ikke noe alvorlige greier.. Trodde bare jeg tok litt mer initiativ enn hva jeg faktisk gjør ;)

Huff..kjedelig å ha vondt i hodet ja. Sovet en liten halvtime med samboer nå, men det er egentlig ikke blitt noe bedre. Har ubehag i halsen også, tror jeg brygger på noe. Enten så slør det ut i natt, eller så går det helt over. Håper du er bedre i hodet nå :) Er ikke noe særlig å få for lite søvn nei..har også opplevd at folk skriver veldig, eller dunker i veggene..enkelte burde kanskje bodd i enebolig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

hehe, må venne seg til litt av hvert når man bor sånn som vi gjør altså, men litt irriterende når man ikke får sove på grunn av at andre heller ikke sover ;) Det var sikkert lenge siden sist, siden hun tydeligvis koste seg så voldsomt, så da blir det sikkert lenge til neste gang også :fnise:

Fortsatt god bedring, kjedelig å være syk! Du får proppe i deg med c-vitaminer eller en stram en, pleier å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballerina: Takk :) Jo, jeg er nok blitt frisk (nok), men nå skyldes hodepinen veldig stive skuldre. :klem:

Ansjoni: ;) Du kan vel kanskje sende ut en naboklage i blokka? Greit nok at folk skal få gjøre hva de vil i sin egen leilighet, og selv om man "må" tåle sånt når man bor i blokk, så syns jeg man må tåle å ta hensyn når man bor sånn også!

---

Mye bedre i dag, litt sår i halsen enda - men prøver å ta knekken på det med CuraMed. ..men er utrolig umotivert for å starte på slutten av semesteret. Vet det blir så travelt og så mye stress, at akkurat nå dytter jeg det bare foran meg...Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Neida, jeg er ikke så irritert at jeg sender ut noen klage eller noe sånt altså :) Kjæresten spøkte med at vi kunne sende ut en lapp hvor vi skrev at vi håpte de brukte prevensjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått mail fra veilederen min for masteroppgaven :) Hun skrev at hun trodde, ut fra prosjektbeskrivelsen jeg hadde gjort i søknaden, at det ville bli artig å være veileder for oppgaven min :) Vi skal møtes om ikke lenge og prøve å få alt klart til høsten! Gleder meg :)

Tok en kjapptur innom byen i sted, og fant selvfølgelig ei bukse jeg hadde lyst på :) Har funnet meg et merke og en modell som passer bra til kroppen min, men nå har de ikke hatt denne inne på et par år (og dongeribuksene mine ser deretter ut..slitt og med hull), men nå er den kommet tilbake :) ..men jeg måtte bare hjemom og hente et gavekort jeg har på butikken, så da blir det bytur på meg i ettermiddag :) Stas! ...kanskje det blir noen litt sommerlige topper også..hvem vet :sjenert: (..fpr noen har fått stipend og lån nettopp :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...