Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

God helg til dere og! :klemmer:

Måtte forresten få han godeste til å snakke med faren sin i dag.. Jeg fikk plutselig litt angst for at lokalet ikke blir stort nok for 80 gjester. Så det for meg i hodet, og da ble det plutselig veldig trangt. Men joda, det er visst plass til 120 stykker der, så ingen grunn til bekymring! :strix: Dessuten har de duker der, greit å få avklart det også! :jepp:

Bortsett fra invitasjonslaging som pågår tilnærmet kontinuerlig er det neste på programmet å få ringt kirka for å være 100% sikre på at vi står på lista deres.. :redd: Dessuten tenkte jeg å prøve å avtale et møte med de i påska. :) I påska skal vi dessuten legge inn liste på Tilbords hjemme, snakke med kokken (fikk aldri gjort det i jula :sjenert: ) og prøve å finne noen som kan lage bryllupskaka. :) Greit med en tur hjem, for da kan jeg ta med meg alle Ebay-funnene mine hjem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri spist det før jeg, men har sjeska på det siden den kom på 7eleven i høst. Da jeg så den is-testen her tidligere i dag, måtte jeg bare ha!

Kan trygt slå fast at jeg også :hjerte: Ben&Jerry's!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG!!! Mazzimor

:hug:

:klø: Visste ikke at det var Indisk i trondheim en gang jeg. Så mye liker jeg indisk mat. :fnise: Var en gang i London å spiste på Indisk. men ble ikke akkurat imponert. :fnise:

Haha. Som jeg skulle sagt det selv. Inkludert den delen med London. Minus den delen med å ikke like indisk mat. For jeg liker indisk mat..

Kanskje vi også skal spise indisk i morgen. Hvor kan man gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte skinnvest!

Og lisseslips!! :jepp:

Av og til når morfar pynter seg har han på seg begge deler. Da strever jeg veldig med å ikke le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Som jeg skulle sagt det selv. Inkludert den delen med London. Minus den delen med å ikke like indisk mat. For jeg liker indisk mat..

Kanskje vi også skal spise indisk i morgen. Hvor kan man gjøre det?

Her! Ikke sånn voldsomt fancy nettside akkurat, men den duger! :fnise:

Av og til når morfar pynter seg har han på seg begge deler. Da strever jeg veldig med å ikke le.

Det kan jeg godt forstå! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en ting angående teksten i invitasjonene: Noen av vennene vi skal invitere har kjærester vi ikke har møtt, og ikke vet hva heter. Det er vel likevel naturlig at de blir invitert, så lenge det er snakk om folk som har vært sammen en stund. Hvordan skriver vi det i invitasjonene? "Vi har gleden av å invitere Ole m/følge"? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en ting angående teksten i invitasjonene: Noen av vennene vi skal invitere har kjærester vi ikke har møtt, og ikke vet hva heter. Det er vel likevel naturlig at de blir invitert, så lenge det er snakk om folk som har vært sammen en stund. Hvordan skriver vi det i invitasjonene? "Vi har gleden av å invitere Ole m/følge"? :vetikke:

Ja, det høres lurt ut. Venninna mi skrev også det, selv om hun hadde møtt mannen min (forlovede på den tiden). Tror det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok noe sånn! :jepp:

Nå har jeg bestilt konvolutter til invitasjonene. Ikke bare-bare å ha invitasjoner i litt ukurant format! :sjenert: På panduro kosta de 8,90 pr stk, og det synes jeg var fullstendig uaktuelt! Bestilte disse istedet, til en tredjedel av prisen. :)

Jeg skal jo til Bergen til uka, og tenkte det kunne vært koselig å levere invitasjonene til de vi skal invitere derfra da, men er det for tidlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka litt priser på norske butikker, på ting som ligna på det jeg har kjøpt. Bare på slør, sko, underskjørt og tiara har jeg spart over 3000 kroner på å handle på Ebay!! :dåne:

I :hjerte: Ebay! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg sjokolade på senga! :rødme:

Sitat: "Sånn at du skal bli bittelitt mer forelska i meg!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fare for å bli skutt her/eller høres ut som en erkebergenser så liker jeg Bergen bedre enn Trondheim jeg også :fnise:

selvom Trondheim absolutt har sin sjarm :Nikke:

Men jeg føler meg meste hjemme i Oslo, siden det er der jeg er fra :sjenert:

Jeg er definitivt enig i at Bergen er best!! Savner Bergen selv om jeg elsker å bo her med min kjære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt misunnelig på mannen din!! :snurt:

Urettferdig at min kjære har bursdag på valentine.. Tar liksom bort oppmerksomheten rundt forholdet (og meg... :flau: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Han er ganske god ja! :jepp:

Det har vært en kjempekoselig dag hittil. Våkna som sagt opp til sjokolade, og så stakk vi på spinning (trening nr 4 denne uka), og rett derfra til byen for å møte tanta til han godeste og mannen. Spiste lunsj med de, veldig koselig! Jeg har bare møtt de én gang før, så det er jo greit å bli litt bedre kjent før bryllupet. :Nikke: Nå er vi hjemme og hviler litt, og så skal vi på indisk kl åtte :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Han er ganske god ja! :jepp:

Det har vært en kjempekoselig dag hittil. Våkna som sagt opp til sjokolade, og så stakk vi på spinning (trening nr 4 denne uka), og rett derfra til byen for å møte tanta til han godeste og mannen. Spiste lunsj med de, veldig koselig! Jeg har bare møtt de én gang før, så det er jo greit å bli litt bedre kjent før bryllupet. :Nikke: Nå er vi hjemme og hviler litt, og så skal vi på indisk kl åtte :strix:

Tror ikke vi kan dra på indisk, jeg. Kommer bare til å være for opptatt med å kikke rundt i lokalet etter noen jeg ikke ANER hvordan ser ut. Høres slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi kan dra på indisk, jeg. Kommer bare til å være for opptatt med å kikke rundt i lokalet etter noen jeg ikke ANER hvordan ser ut. Høres slitsomt ut.

:ler: Jeg kan godt ha rose i knapphullet eller et annet tydelig kjennetegn altså! :fnise:

Glemte forresten å si at underskjørtet mitt kom i dag!! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg kan godt ha rose i knapphullet eller et annet tydelig kjennetegn altså! :fnise:

Glemte forresten å si at underskjørtet mitt kom i dag!! :strix: :strix:

HAHA! Tviler på at det blir indisk da. var litt dyrt. Men hvis det kommer et par med litt ekstra på magene rundt klokka halv ni, og dama kikker veeeeldig rundt seg, så KAN det hende at det er oss. Da må du blunke til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...