Store My Skrevet 9. februar 2009 #1881 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, men det visste jeg jo på forhånd.. Ikke noe å grine i to timer for vel? Kanskje jeg bare ikke var hormonell nok til å se en sånn film i dag! du får prøve igjen neste uke. hihi. jeg visste faktisk ikke at det var en trist film da jeg dro og så den. jeg trodde det var en sånn vanlig romantisk kommedie (hadde visst ikke satt meg helt inni det, gitt). filmen er forresten tristere enn boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1882 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper underskjørtet mitt kommer snart jeg.. Har fått mail for lengst om at det er sendt, og jeg blir skikkelig utålmodig av å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #1883 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg trodde også det var en romantisk komedie helt til jeg leste omtalen av den i går Men jeg skal prøve å se den.. Jeg er hormonell så det holder så det må vel gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1884 Del Skrevet 10. februar 2009 Den var litt komisk innimellom da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. februar 2009 #1885 Del Skrevet 10. februar 2009 Så flink du er med invitasjonene Det er fart på sakene her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1886 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg begynner å få dårlig tid vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2009 #1887 Del Skrevet 10. februar 2009 Den filmen skal jeg se en dag snart. Fått lånt den av svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. februar 2009 #1888 Del Skrevet 10. februar 2009 Så flink du er med invitasjonene Har sett bilder, de er kjempefine Har ikke sett den mye omtalte filmen, men kanskje jeg burde se den Bare innom med en kjapp oppdatering og en - skal komme sterkere tilbake seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1889 Del Skrevet 10. februar 2009 Wow, jeg er imponert over at du er inne og oppdaterer deg nå, Ansjoni! :dåne: Burde ikke du heller sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. februar 2009 #1890 Del Skrevet 10. februar 2009 Når tenker dere å sende ut invitasjonene? Mulig du har skrevet det før i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1891 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi har akkurat bestemt oss for å dele de ut når vi er hjemme i påska. Kanskje litt i tidligste laget, men så får vi levert de personlig + at vi sparer penger på porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. februar 2009 #1892 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikke påska i midten av april i år? Synes ikke det var i tidligste laget jeg. Synes det hørtes helt fint ut. Lurt å levere de man kan personlig da. Vet ikke når vi sender ut våre ennå jeg... Men blir sikkert rundt samme tid. Om jeg har fri noen dager, tenker jeg vi drar på hytta til tante, og der er store deler av slekta samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2009 #1893 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi leverer også i påska Syns ikke det er for tidlig.... Hvis noen ønsker å legge opp ferien sin slik at de er her oppe en liten stund, så har de jo fortsatt tid til det da... De plassene jeg har jobbet har ihvertfall ferieønskene måtte vært inne innen 1.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1894 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes heller ikke det er for tidlig egentlig, men det var en eller annen her som sa at det var det.. Så ikke vet jeg, vi leverer de ut i påska uansett! Har ikke helt bestemt oss for S.U.-dato enda da.. 23.juni kanskje? Da har vi en drøy måned på oss + at det kanskje er en dato folk husker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. februar 2009 #1895 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Synes det er helt greit at dere sender/leverer invitasjonene i påska Og su høres bra ut, det er nok greit å kunne ha en måned på å ordne med småting ifm gjestene Bordkort for eks Endret 11. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2009 #1896 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var Madam Mim som sa det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #1897 Del Skrevet 11. februar 2009 Stemmer, det var hun som sa det! Burde kanskje høre på "ekspertene", men noen avgjørelser må vi kunne ta selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2009 #1898 Del Skrevet 11. februar 2009 Nåh... ekspert du Hun har da bare giftet seg en gang hun også Mener hun sa at det ikke var lurt fordi at folk glemte av svarfristen? :klø: Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. februar 2009 #1899 Del Skrevet 11. februar 2009 Nåh... ekspert du Hun har da bare giftet seg en gang hun også Mener hun sa at det ikke var lurt fordi at folk glemte av svarfristen? :klø: Kan det stemme? det stemmer. og hvis folk glemmer svarfristen må man mase. skjer ikke noe verre enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2009 #1900 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg tror nok folk glemmer svarfristen uansett om den er et par uker eller et par månder frem i tid jeg... Har inntrykk av at hvis folk ikke svarer på stedet eller på dagen, så blir det glemt alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå