Store My Skrevet 12. januar 2009 #1641 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja ja, blir spennende å se hva som kommer i posten da! Forundringspakke! Ja, de så uansett likedan ut. Så null stress der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2009 #1642 Del Skrevet 12. januar 2009 Det sto $10 og 5pk hos meg også :klø: Det sto med store bokstaver overalt "remember you are bidding on a lot og five chokers"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #1643 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg bytta link jeg, for det så litt mer oversiktelig ut på den andre.. Trodde det var samme sida, men det var det tydeligvis ikke.. Men men, ser jo ut til å være samme greia, bare at jeg sikkert får fem stykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. januar 2009 #1644 Del Skrevet 12. januar 2009 Fint perlesmykke, enkelt og elegant Selvom det skulle vise seg å være 5 stk Får vel alltids bruk for det Så flinke dere er som skal trene sammen! Jeg og min tilkommende prøver også å trene sammen så ofte vi kan, men siden han jobber skift så blir det vanskelig til tider Ønsker deg en god kveld Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2009 #1645 Del Skrevet 12. januar 2009 5 like smykker, kjekt å ha!! Jaja, heldigvis ingen formue da.. Og fint var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. januar 2009 #1646 Del Skrevet 13. januar 2009 Så flinke dere er til å trene. Og smykket var veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1647 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) I dag kom tiaraen min! Bestilte den på onsdag, så det gikk overraskende kjapt! Den var helt nydelig! Litt stor, men tror jeg skal klare å få klemt den til! Forhåpentligvis uten å ødelegge den.. Litt usikker på hvor hardhendt jeg tør å være, men det vil jo vise seg.. Edit: Jeg klarte det, nå passer den perfekt! Kanskje jeg skal gå med den idag! :rødme: Endret 13. januar 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. januar 2009 #1648 Del Skrevet 13. januar 2009 Prinsesse-Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1649 Del Skrevet 13. januar 2009 Det stemmer! Prinzezze Mazzi (med Ari-ztemme)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. januar 2009 #1650 Del Skrevet 13. januar 2009 så gøy at tiaraen har kommet! er det vanskelig å bestille fra e-bay? er så skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. januar 2009 #1651 Del Skrevet 13. januar 2009 zzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. januar 2009 #1652 Del Skrevet 13. januar 2009 Synes jeg ser deg tusle rundt på gaten med en tiara på hodet, sånn helt uten videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #1653 Del Skrevet 13. januar 2009 så gøy at tiaraen har kommet! er det vanskelig å bestille fra e-bay? er så skeptisk... Nei, det er farlig enkelt! Synes jeg ser deg tusle rundt på gaten med en tiara på hodet, sånn helt uten videre Huska å ta den av meg, men måtte ha den frem igjen istad da jeg kom hjem. Litt for å vise den til han godeste, men mest fordi jeg må gå den inn! Det er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. januar 2009 #1654 Del Skrevet 13. januar 2009 Huska å ta den av meg, men måtte ha den frem igjen istad da jeg kom hjem. Litt for å vise den til han godeste, men mest fordi jeg må gå den inn! Det er viktig! Ja, men er er egentlig ganske viktig, ellers kan du ende opp med voldsom hodepine på bryllupsdagen. Anti-pressupunktur bak ørenen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. januar 2009 #1655 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har sobriller jeg måtte gå inn, nettopp pga det presset bak øra. Så det er lov å gå rundt å være prinsesse, Mazzi Viktig er det også. Du burde drikke champagne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. januar 2009 #1656 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg fikk beskjed av hun på brudesalongen som jeg skal leie fra at jeg burde begynne å gå med skoene med èn gang kanskje jeg skulle ta et pling, skoene skulle vært her for et par mnd siden.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #1657 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg lurer litt på å kjøpe underskjørt på ebay, men så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal finne det jeg trenger.. Er det standardlengde på de? Er det standardstørrelse på ringene? Hva er grei pris? :klø: Er litt grønn når det kommer til dette her..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. januar 2009 #1658 Del Skrevet 14. januar 2009 Mornings! Jeg ville gått innom på en brudesalong og høre. evt høre med den du skal kjøpe fra hvilken str det skjørtet du hadde til kjolen var... Jeg fikk svar fra brudesalongen min i dag, hun hadde glemt å sende skoene pga mye å gjøre. godt de ikke var savnet i posten ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. januar 2009 #1659 Del Skrevet 14. januar 2009 til prinzezze mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. januar 2009 #1660 Del Skrevet 14. januar 2009 Huska å ta den av meg, men måtte ha den frem igjen istad da jeg kom hjem. Litt for å vise den til han godeste, men mest fordi jeg må gå den inn! Det er viktig! Klart du må vise den frem til han Og du kan jo ikke ha hodepine på bryllupsdagen, så det ER viktig å gå den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå