DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #981 Del Skrevet 19. oktober 2008 Oooo så søte :strix: Også ebay da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #982 Del Skrevet 19. oktober 2008 Såklart! Ebay - et hjem for oss, et hjem for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #983 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #984 Del Skrevet 19. oktober 2008 Oppdatering - hva som er i boks: Kirke Lokale Forlovere Gjesteliste Kokk Fotograf Kurver til toalettene Forrett Dessert (antakeligvis) Bryllupsdopapir Bryllupsfrisbee Hotell til bryllupsnatta Bryllupsreise - fly bestilt Sko til meg Alkoholfinansiering - svigermor&far Har jo ordna litt da! Gleder meg til skoa mine kommer, håper de passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #985 Del Skrevet 19. oktober 2008 Så bra ting begynner å falle på plass nå ser jeg Jeg måtte bare inn på ebay en tur jeg også... De har en auksjon på kjolen jeg skal ha i min størrelse og alt, men den er ikke i samme fargen som jeg orginalt ville ha... Jeg vil ha en farge som heter "golden", mens denne er "natural white".. Jeg spurte selgeren om de kunne få tak i en annen farge, men han sa at fargen ikke var så hvit som man skulle tro, men mer ivory/krem aktig, så jeg fundere sååååå på om jeg skal bestille den... Det er jo et kupp ifht hva kjolen vil koste meg i norge, men nå er jo dollaren steget med 1,5kr på kort tid pga denne finanskrisen så den er jo blitt litt dyrere enn den var når jeg fant auksjonen for første gang... De har to kjoler i den størrelsen og fargen og ingen av de har blitt solgt på flere månder, så jeg tror jeg skal vente litt lengre uansett for å se om dollaren går litt ned igjen Det er ca 1 uke leveringstid på den så det går jo fort å få den når jeg bestemmer meg for å bestille den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #986 Del Skrevet 19. oktober 2008 Oi, så spennende! Tenk hvis dollaren stiger enda mer da! Uææ! Jeg hadde ikke turt å vente, men jeg er sånn at det øyeblikket jeg har funnet noe jeg vil ha så tør jeg ikke å vente! Ser jo det, skoa var kjøpt på et blunk! Men samtidig, hvis de ikke har solgt noen på lenge så skader det vel ikke å vente litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. oktober 2008 #987 Del Skrevet 19. oktober 2008 for sko! Syns du/dere har vært flink og ordnet masse jeg. 50-sidersfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #988 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Oi! Du sier noe Muffin! Her skal det festes! 50 sider!! Endret 19. oktober 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2008 #989 Del Skrevet 19. oktober 2008 for sko!! Synes de var kjempesøte jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #990 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gleder meg til de kommer jeg! Håper de passer og er gode på og like fine på som bildet! Sikkert for mye å håpe på, men må jo nesten bare vente og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #991 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har lyst på sånn i mørkeblå jeg.. Hvorfor finner jeg ikke det på ebay? Alt skal jo finnes på ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2008 #992 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kansje du må stikke innom selgerenes butikker å se? :klø: Jeg har opplevd å leita etter ting som jeg ikke har funnet, men så fant jeg det når jeg gikk i butikkene deres å leita.. Jeg skal ha s¨nn i gull jeg, men det er så svindyrt i norge :dåne: Billigste jeg har funnet var til 350,- pr rull som er 25meter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #993 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har du funnet billigere noe annet sted da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2008 #994 Del Skrevet 20. oktober 2008 Søte sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #995 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå har vi prøvd desserten, og bestemt oss for at vi definitivt skal ha den i bryllupet! Superenkel å lage, og helt nydelig!! Frisk og god, akkurat som vi hadde forestilt oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2008 #996 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke funnet noenting på ebay enda... når jeg søker på det så kommer det jo ikke opp noen treff Jeg har søkt på sizoflor, angels hair og spiders web for det var visst det de kalte det der... Men ingenting.. Jeg fant noe på en svensk nettbutikk... der var det 370kr pr rull.. Men fant ingenplass noe om å sende til Norge, så gadd jeg ikke skrive mail å spørre i går kveld heller... Men det er jo ikke vits.. Da kan jeg liker greit kjøpe i Norge... Men jeg har en liten mistanke om at de jeg har sett er feil priste, for de ligger sammen med masse andre farger og det er ikke noe egen pris til gull og sølv der, sånn så det er overalt ellers, så det koster sikkert mye mer der også.. Endret 21. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2008 #997 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med denne eller denne (den er vel bare blå) Men enig med deg, ikke så lett å finne! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. oktober 2008 #998 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ellers så jeg forresten at Decorium har veldig mange forskjellige farger på bordløperne sine i butikken i Prinsens gate enn det de har på nett, så hvis du har mulighet til å enten stikke innom der eller piske noen andre du kjenner dit, så ville det kanskje vært lurt? igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #999 Del Skrevet 21. oktober 2008 Prinsens gate i hvilken by? Finnes flere av de vettu! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2008 #1000 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror den Twisted mener ligger i Oslo, hvis jeg ikke tar helt feil :klø:, men det ser ut som om de sender ut varer i oppkrav også: http://www.decorium.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå