Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #921 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er nok det ja! Vi har jo penger på bryllupskontoene, men de skal spares!! Han godeste har nærmest trygla om å få overføre litt derfra de siste dagene! Han påstod til og med at vi måtte teste noen mulige forretter og hovedretter til bryllupet i helga, og at det derfor kunne rettferdiggjøres å ta penger fra bryllupskontoene! :dåne: Da fikk han strengt beskjed om at det ikke var aktuelt å ta av bryllupspengene for at han skulle få seg en biff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #922 Del Skrevet 13. oktober 2008 Han er iallefall løsningsorientert da, det skal han ha! Ganske fiffig den der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #923 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uf så ufattelig kjedelig mat :dåne: Du får ta med deg kjære på sykkeltur oppover hit i ettermiddag så skal jeg fikse dere ordentlig middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det trengs ikke!! (Heldigvis, for vi har bare én sykkel!) Jeg har nemlig 270 kroner på konto plutselig!! Bokklubben hadde trukket noe to ganger, så plutselig har jeg penger igjen!! Lenge siden jeg har vært så glad for så lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #925 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hurra for 270 kroner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #926 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Mazilla is a rich bitch!! Ikke bitch på ordentlig altså, men det rimte så fint... Endret 13. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #927 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå har vi handla, og jeg har kjøpt frukt!! Frukt og grønnsaker er noe av det jeg har savna mest de siste dagene! Det må jo bety at jeg vanligvis har et ganske bra kosthold, siden jeg nesten fikk abstinenser av å ikke få det..? Jeg kan velge å tro det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. oktober 2008 #928 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hurra for at dere fikk handlet litt! Blir vel bedre tider snart når stipendet kommer. Bra du var streng angående bryllupskontoen! Den er hellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #929 Del Skrevet 14. oktober 2008 flink du er som er streng ang bryllupspengene!! veldig flink så bra dere fikk handlet litt mat veldig bra frukt er godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå har vi diskutert bryllupsreise, og for øyeblikket heller vi mot Kroatia! Det virker kjemperomantisk og opplevelsesrikt (orker ikke bare ligge på stranda), samtidig som det ikke er altfor dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. oktober 2008 #931 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hurra for penger, og at du er så streng med bryllupskontoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. oktober 2008 #932 Del Skrevet 15. oktober 2008 for mulig bryllupsreise høres veldig spennende ut å reise dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #933 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da vi hadde lagt oss igår prøvde jeg meg med at vi kanskje kunne ta en langhelg i København f.eks. istedet for en lengre bryllupsreise, fordi bryllupet i seg selv er dyrt nok allerede, men det fikk jeg blankt nei til! Jeg måtte huske at vi bare gifter oss én gang, og da skal man unne seg en fin ferie! Skjønne gutten min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #934 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sånn er Ælen også.. jeg prøvde meg på den med at vi trengte jo ikke dra på bryllupsreise med en gang... vi kunne jo vente til våren eller noe, men NEI!! Det var ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 15. oktober 2008 Der er jeg nesten litt enig med Ælen faktisk! Hvis man utsetter det lenge blir det jo akkurat som en vanlig ferie! Ikke at det er så galt det heller, men jeg har litt lyst til å sveve rundt på den rosa nygift-skyen mens jeg er på bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2008 #936 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er forsåvidt enig i at det er ok å ta den helt ut når man først skal gifte seg. Blir litt ekstra stas i perioden etter bryllupet også, sikkert nok av grunner til å slappe av og nyte hverandre....? Har forresten et vennepar som var på ferie i Kroatia i fjor sommer, de var kjempefornøyde. Av det jeg har hørt og sett på bilder tror jeg det kan egne seg veldig bra til bryllupsreise!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2008 #937 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Kan ikke deres tilkommende ta mannen min litt i kurs i så måte Han er ikke like imøtekommende når det gjelder bryllupsreise Vi vet jo hvor vi skal, men ikke når det blir, og han sier vi bare må vente :gjeiper: Endret 15. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #938 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nja... for min del er det ikke så nøye om når det er, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2008 #939 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nja... for min del er det ikke så nøye om når det er, men men... Hovedsaken er jo tross at det blir noe av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. oktober 2008 #940 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jepp Jeg tror vi blir å satse på å finansiere noe av bryllupsreisen med penger vi blir å ønske oss... Så da må vi vel kansje se ann etter bryllupet hvor mye vi har å rutte med og bestille en tur da? Sånn ser jeg det ihvertfall, men får se om Ælen mener det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå