Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

:fnise: Er nok det ja! Vi har jo penger på bryllupskontoene, men de skal spares!! Han godeste har nærmest trygla om å få overføre litt derfra de siste dagene! :ler: Han påstod til og med at vi måtte teste noen mulige forretter og hovedretter til bryllupet i helga, og at det derfor kunne rettferdiggjøres å ta penger fra bryllupskontoene! :dåne: Da fikk han strengt beskjed om at det ikke var aktuelt å ta av bryllupspengene for at han skulle få seg en biff! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uf så ufattelig kjedelig mat :dåne: Du får ta med deg kjære på sykkeltur oppover hit i ettermiddag så skal jeg fikse dere ordentlig middag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs ikke!! (Heldigvis, for vi har bare én sykkel!) Jeg har nemlig 270 kroner på konto plutselig!! :hoppe:

Bokklubben hadde trukket noe to ganger, så plutselig har jeg penger igjen!! :hoppe: Lenge siden jeg har vært så glad for så lite! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Mazilla is a rich bitch!! :danser:

Ikke bitch på ordentlig altså, men det rimte så fint... :sjenert:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi handla, og jeg har kjøpt frukt!! :hoppe:

Frukt og grønnsaker er noe av det jeg har savna mest de siste dagene! Det må jo bety at jeg vanligvis har et ganske bra kosthold, siden jeg nesten fikk abstinenser av å ikke få det..? Jeg kan velge å tro det ihvertfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at dere fikk handlet litt! Blir vel bedre tider snart når stipendet kommer. :) Bra du var streng angående bryllupskontoen! :Nikke: Den er hellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi diskutert bryllupsreise, og for øyeblikket heller vi mot Kroatia! Det virker kjemperomantisk og opplevelsesrikt (orker ikke bare ligge på stranda), samtidig som det ikke er altfor dyrt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde lagt oss igår prøvde jeg meg med at vi kanskje kunne ta en langhelg i København f.eks. istedet for en lengre bryllupsreise, fordi bryllupet i seg selv er dyrt nok allerede, men det fikk jeg blankt nei til! Jeg måtte huske at vi bare gifter oss én gang, og da skal man unne seg en fin ferie! :fnise:

Skjønne gutten min! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er Ælen også.. jeg prøvde meg på den med at vi trengte jo ikke dra på bryllupsreise med en gang... vi kunne jo vente til våren eller noe, men NEI!! Det var ikke greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg nesten litt enig med Ælen faktisk! Hvis man utsetter det lenge blir det jo akkurat som en vanlig ferie! Ikke at det er så galt det heller, men jeg har litt lyst til å sveve rundt på den rosa nygift-skyen mens jeg er på bryllupsreise! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er forsåvidt enig i at det er ok å ta den helt ut når man først skal gifte seg. Blir litt ekstra stas i perioden etter bryllupet også, sikkert nok av grunner til å slappe av og nyte hverandre....? :lur:

Har forresten et vennepar som var på ferie i Kroatia i fjor sommer, de var kjempefornøyde. Av det jeg har hørt og sett på bilder tror jeg det kan egne seg veldig bra til bryllupsreise!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Kan ikke deres tilkommende ta mannen min litt i kurs i så måte :pls:

Han er ikke like imøtekommende når det gjelder bryllupsreise ;)

Vi vet jo hvor vi skal, men ikke når det blir, og han sier vi bare må vente :gjeiper:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :Nikke:

Jeg tror vi blir å satse på å finansiere noe av bryllupsreisen med penger vi blir å ønske oss... Så da må vi vel kansje se ann etter bryllupet hvor mye vi har å rutte med og bestille en tur da? :) Sånn ser jeg det ihvertfall, men får se om Ælen mener det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...