Gjest Miso Skrevet 11. oktober 2008 #901 Del Skrevet 11. oktober 2008 hvis det er på gang, så er det vel på tide med en pause... hmm.. :klø: Mazilla!!!!!!!!!!! kanskje hun enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #902 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei jenter! Har i hele dag jeg, puh! Var på tide med en liten pause nå, for å si det sånn! Evt så var vi flinke og stod opp kl 9, var på biblioteket litt etter åpning kl 10, og jobba med skoleting til kl 13! Kjempeflinke var vi! Nå har vi kost oss med vafler, men det er all kosen det har blitt her i gården sålangt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. oktober 2008 #903 Del Skrevet 11. oktober 2008 :hoppe: MAZZI :hoppe: du er her :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #904 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jepp! Jeg kjeder meg så vannvittig i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 11. oktober 2008 #905 Del Skrevet 11. oktober 2008 Så flinke dere har vært i dag da! Det har faktisk jeg også, jeg har vært å TRENT! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #906 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå har jeg vært innom ca alle skobutikkene i hele byen for å se etter brudesko, men fullstendig uten hell.. Ingen som ligner brudesko engang! Og ihvertfall ingenting som ligner på de jeg fant i Bergen i vår! Ender vel med at jeg må kjøpe sko på brudesalong.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2008 #907 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mazilla - jeg er KLEIN!!! Var på fest i går, og det var gøy, men slitsomt i dag! Og så skal jeg på en fest om bare 2 timer!! Hva skal jeg gjøøøøre?? Sorry klagingen - måtte bare få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #908 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tullingen! Du må bare begynne å drikke, så går det nok over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2008 #909 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, god idé... (frister ikke men....) Tror jeg skal få i meg litt mat og ta en dusj. Det kan i alle fall ikke skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #910 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det hjelper nok, skal du se! En dusj gjør umiddelbart underverker, mens mat gjør underverker på sikt! Til sammen må det jo bli en uslåelig kombinasjon som får deg i form og klar for en ny runde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. oktober 2008 #911 Del Skrevet 11. oktober 2008 partey partey du kjeder deg litt idag du også Mazzi?? jeg også.. har 1000 ting jeg egentlig skal ha gjort, men kommer ikke i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #912 Del Skrevet 11. oktober 2008 Samme her, har altfor mye hengende over meg, og da får jeg ikke gjort noenting... Og så blir jeg enda mer stressa, og da får jeg ihvertfall ikke gjort noe! Håpløst.. Men men, nå skal vi kose oss med kaffe og baileys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #913 Del Skrevet 11. oktober 2008 Emosjonell, jeg? Bare fordi jeg blir litt rørt av http://www.youtube.com/watch?v=isC2EIb2PT4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2008 #914 Del Skrevet 12. oktober 2008 Emosjonell, jeg? Bare fordi jeg blir litt rørt av http://www.youtube.com/watch?v=isC2EIb2PT4? Ehhh... ja..... littegrann kanskje??? PS. du hadde rett... jeg ramla på fylla.... ops... mye og lurte meg utpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2008 #915 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vil ha kjøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #916 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg og... Er lei av å være blakk og ha tomt kjøleskap nå! Dagens middag bestod av risnudler og én karbonade til hver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #917 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men i morgen blir det ordentlig middag eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 13. oktober 2008 #918 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er så matlei at jeg aner ikke hva jeg skal lage til middag om dagene Er forsåvidt temmelig blakk for tiden også. Må være veldig forsiktig med pengene, så vi har nokk til spriten til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #919 Del Skrevet 13. oktober 2008 Blir nok bra middager igjen fra i morra ja! Men idag blir det enten pasta eller risotto og én karbonade til hver.. Nå har jeg akkurat spist "lunsj": Halvannet knekkebrød uten pålegg.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #920 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uææ, det hørtes ut som en veldig stusselig lunch! Noe aner meg at det er stipendutbetaling du går og venter på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå