Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Har :humpe: i hele dag jeg, puh! Var på tide med en liten pause nå, for å si det sånn! ;)

Evt så var vi flinke og stod opp kl 9, var på biblioteket litt etter åpning kl 10, og jobba med skoleting til kl 13! Kjempeflinke var vi! :Nikke:

Nå har vi kost oss med vafler, men det er all kosen det har blitt her i gården sålangt i dag! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom ca alle skobutikkene i hele byen for å se etter brudesko, men fullstendig uten hell.. Ingen som ligner brudesko engang! Og ihvertfall ingenting som ligner på de jeg fant i Bergen i vår! :murvegg:

Ender vel med at jeg må kjøpe sko på brudesalong.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazilla - jeg er KLEIN!!! Var på fest i går, og det var gøy, men slitsomt i dag! Og så skal jeg på en fest om bare 2 timer!! Hva skal jeg gjøøøøre?? :vetikke:

Sorry klagingen - måtte bare få det ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, god idé... (frister ikke men....) Tror jeg skal få i meg litt mat og ta en dusj. Det kan i alle fall ikke skade! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok, skal du se! :jepp:

En dusj gjør umiddelbart underverker, mens mat gjør underverker på sikt! Til sammen må det jo bli en uslåelig kombinasjon som får deg i form og klar for en ny runde! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: partey :skya: partey :skya:

du kjeder deg litt idag du også Mazzi?? :sjenert: jeg også.. har 1000 ting jeg egentlig skal ha gjort, men kommer ikke i gang.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har altfor mye hengende over meg, og da får jeg ikke gjort noenting... Og så blir jeg enda mer stressa, og da får jeg ihvertfall ikke gjort noe! Håpløst.. :sukk:

Men men, nå skal vi kose oss med kaffe og baileys! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og... Er lei av å være blakk og ha tomt kjøleskap nå! :sukk:

Dagens middag bestod av risnudler og én karbonade til hver... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så matlei at jeg aner ikke hva jeg skal lage til middag om dagene :hakeslepp: Er forsåvidt temmelig blakk for tiden også. Må være veldig forsiktig med pengene, så vi har nokk til spriten til bryllupet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra middager igjen fra i morra ja! :jepp:

Men idag blir det enten pasta eller risotto og én karbonade til hver.. :sjenert:

Nå har jeg akkurat spist "lunsj": Halvannet knekkebrød uten pålegg.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...