Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bryllupsupdate:

I dag var vi på polet og fikk anbefalt en rødvin som visstnok er knallgod til rødt kjøtt (som er det eneste vi foreløpig vet om hovedretten vår). Vi får jo alkoholen dekket av hans foreldre, men må selv finne ut hva vi skal ha. Nå skal vi i gang med smaking/utvelgelse. Han godeste mener vi må kjøpe rødvin hver lørdag fremover for å finne vår favoritt! :fnise: Kanskje litt heftig.. :sjenert:

I tillegg var vi innom en bokhandel og kjøpte en ringperm (tilfeldigvis rosa - eneste de hadde igjen til den prisen) og skilleark, så nå er bryllupspermen i boks! Nå ligger den bare her, rosa og fin, og venter på å bli fylt opp med allverdens planer og ideer! I kveld kommer det første bidraget: "Anmeldelsen" vår av dagens rødvin! :strix:

Han godeste har forresten sett en brudekjole i et butikkvindu et eller annet sted her i byen, og den snakker han om stadig vekk! Den må ha gjort et uslettelig inntrykk... :fnise: Hinter stadig frempå om at "den kjolen, den var veldig fin, men litt spesiell og sånn". Er visst en hvit kjole, men med noen svarte detaljer. Har prøvd å spørre hvor han så den, men det husker han ikke. Han aner heller ikke hva slags form/snitt den hadde (selvfølgelig), så det er ikke så lett for meg å få noe ut av det annet enn at han synes den var fin.. :ler: Koselig at han faktisk har en mening om tilfeldige brudekjoler i butikkvinduer da! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt Mazzimannen ja :jepp: så koselig at han viser interesse :) gjør det hele litt mer spesielt med en gang, man føler liksom at de bryr seg når de visr interesse :)

Så koselig med bryllupsperm, vi har en vi også!! den er blå og full av ideer og tanker, hadde en plan om å lime ting inn i en bok etterhvert som vi bestemte ting, har boka og har begynt så vi får se hvordan det blir :sjenert: vet ikke når jeg skulle fått tid til det da..

Typisk det at han ikke husker hvor han så kjolen :fnise: skal han se kjolen før selve dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noe må da en kommende brud få ha for seg selv! :lur: Men han får se den før vielsen da... Vi har ikke vielse før klokka 16, så må nesten gjøre unna fotografen før det, for at ikke gjestene skal måtte vente for lenge etterpå! Det øyeblikket når jeg og pappa kommer inn i kirka blir sikkert spesielt nok uansett om han har sett kjolen eller ikke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, han blir satt ut av hvor nydelig du er når du kommer opp kirkegulvet uansett :strix:

Sant at noe får vi bruder ha for oss selv :lur: hehe! Vi lurte også på om vi skulle ta fotograferinga før vielsen, men ser nok ut som vi tar det etterpå!! får høre med fotografen også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jepp, den dagen er jeg en prinsesse! :ler:

Hadde aldri trodd at jeg skulle bli sånn! Altså, sånn opphengt i bryllupsdagen osv... Må være kg som har gjort meg sånn! :fnise: Og kanskje det at jeg faktisk har en konkret dag å se frem til! Ikke vet jeg... :klø:

Som liten var jeg ihvertfall ikke en sånn typisk rosa-jente som likte blonder og denslags.. Da jeg var brudepike som 6-åring fikk jeg riktignok tårer i øynene da jeg fikk på meg kjolen. Da fikk mamma beskjed om at jeg trolig var underernært på blonder! :skratte: Kanskje det er den lille brudepiken som kommer frem i meg igjen nå?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende :ler: kanskje en del av deg som ikke har kommet frem før virkelig blomstrer nå :jepp: men nå er det jo nå spesielt med det å skulle gifte seg da :jepp::strix:

mamma sa for ikke lenge siden at nå nærmet dagen jeg har drømt om så lenge, men fortalte henne at den dagen kom da jeg traff kjære :rødme: hun ble litt paff faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og snakker litt om hva slags sang vi kan tenke oss å ha under vielsen... Hadde opprinnelig planlagt Gabriellas sång, men så har jeg skjønt at mange synes den ikke passer pga Så som i himmelen. Har ikke sett den filmen, så må vel få gjort det før vi tar noen avgjørelse! :fnise:

Ellers, det er litt pinlig, men We Are med Ana er "vår sang", men det er kanskje ikke særlig til sang å ha under vielsen.. "Time is ticking, and we can't go back"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende :ler: kanskje en del av deg som ikke har kommet frem før virkelig blomstrer nå :jepp: men nå er det jo nå spesielt med det å skulle gifte seg da :jepp::strix:

mamma sa for ikke lenge siden at nå nærmet dagen jeg har drømt om så lenge, men fortalte henne at den dagen kom da jeg traff kjære :rødme: hun ble litt paff faktisk!!

:ler: Så kult å gjøre ho litt paff! :fnise: Kanskje ho snart skjønner hva dagen betyr for deg, og våkner litt selv også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig!! heldigvis har jeg en svigermor og søster som er veldig interessert så det hjelper litt da :) svigermor skal være med meg til brudesalongen 1 oktober, det syns jeg er koselig :)

har du hatt en fin søndags morgen Mazzimin?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en finfin søndagsmorgen jeg. Ikke gjort stort annet enn å surre rundt på nettet da! :fnise: Må vel kanskje sette på en vaskemaskin etterhvert... Får se om jeg klarer å lure han godeste til å gjøre det! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he, du får hinte veldig om at det burdes settes på en marskin... :fnise: hmm..minner meg på at jeg burde gjort det samme :klø: men har fri imorgen så da kan jeg i teorien (sier teorien) gjør det da :fnise: tror marskinen min skal få hvile idag, det er jo søndag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det kan i teorien jeg også! Men - hvorfor gjøre det i morgen når det kan gjøres i dag? :fnise:

(les: hvorfor skal jeg gjøre det i morgen når han godeste kan gjøre det i dag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: :hakeslepp:

Jeg bare sa til kjære: kansje vi skulle vasket sengeklærne? Og han spretter opp og sier Jah!! og går å gjør det med en gang :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...