Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bridezilla United Bryllupsplanlegging? Forkorta BUB, såklart... :klø:

Hmm... bare å komme med forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BUB høres veldig bra ut :jepp: enkelt å ha på logoer det :jepp:

Ja, de forsvant de.. :klø:

føler meg såå sikker på at jeg skal lage ultrakule hårfrisyrer :jepp:

Skrevet

Bridezilla Uniteds Bryllupsplanlegging og Bingo... Vi kan drive bingo på si til inntekt for husløs bartebyere så blir et BUBB :hoho:

DER kom den humoren :sukk:

Skrevet

Siden jeg har fått bistand fra dina på dekorfronten kan jeg godt ta noen ubesatte stillinger, ihvertfall til vi får bygga oss opp en litt større stab! :jepp:

Skrevet

Hmm... skal du være med å planlegge ditt eget bryllup? :klø: Aldri hørt at det har blitt gjort før, men la gå :klemmer:

Vi har vel ingen på PR og markedsføring? Eller på lokale-jakt?

Skrevet

Det høres helt fantstisk ut :) Bingo var en veldig god ide, må ha litt sideinntekter til vi får firmaet på bena :jepp:

kanskje jeg skal begynne å kreppe hår, tror det var populært når jeg var liten.. på tide å ta det inn igjen :jepp:

Skrevet

Nei, mitt bryllup får firmaet ta seg av uten min hjelp, men jeg tenkte på de andre oppdraga vi tar på oss! Kommer jo til å strømme på med oppdrag etter den enorme PRen vi får i mitt bryllup! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde markedsføring på videregående, husker ikke mye av det men ... kan jo lage plakter, sånne som vi kan ha på oss :jepp:

krepp og store sløyfer tror jeg blir in :lur:

Skrevet

Og så må vi ha gratis firma ting som vi kan gi ut :jepp: nøkkelringer etc :fnise: alle store firmaer har det :jepp:

Skrevet

Og drops, penner osv! :jepp:

Skrevet

I både dame- og herrestørrelser!

Skrevet

Nå skal jeg snart hjem til min kjære som lager middag i dag også!! :rødme:

Flinke gutten min, han har virkelig gått inn for å være bra husmor i det siste! :Nikke:

Skrevet

Hva blir det tl middag da?? :)

Jeg er så mat lei jeg.. :sukk: har ikke lyst på noenting...

Skrevet

Vet ikke helt, vi handla inn til en haug med mulige middager i går nemlig! Så det blir en overraskelse for meg! :) Det skjer ikke ofte at jeg ikke vet hva som står på menyen, så dette blir spennende! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...