Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har han vasket to makiner klær og startet oppvaskmaskinen i dag :sjokk: Og jeg har gjort ingenting.. :sjenert: Men jeg har gjort masse på soverommet og støvsugd hele huset så jeg er også flink :Nikke:

Skrevet

Oi, skal si dere får ting gjort! Flinke! Han er visst godt oppdradd han ÆlenPærlen! :jepp:

Skrevet

Så flink han er :jepp: kanskje han og misomannen har inngått avtale om å være flinker.. :klø: siden min har satt i gang med oppvasken :klø: nå skjønner jeg ikke hva som skjer altså..

Skrevet

Jøss, så flinke menn dere har da!! Min sa "Kanskje du setter på en maskin, mens jeg går ut og skrur litt på bilen?" Jaja, det er jo ikke akkurat en stor jobb å legge klær i maskinen da.. Men han syns jeg er flink, og jeg fikk samtidig fri til å sitte litt på KG mens han er ute! :fnise:

:lur:

Skrevet

Han godeste er også i gang med oppvasken, uten særlige protester! :dåne:

Skrevet

:klø: det der var veldig merkelig oppførsel av gutta våre?? hmm..kanskje de har en egen dagbok :klø:

Skrevet

Ja, de rotter seg sikkert sammen på MG! Manneguiden altså... :skratte:

Skrevet

:skratte:

Vanskelig valg..! :sjenert:

Skrevet

Det er sant det som miso sier :Nikke:

Velg! Velg! Velg! :duskedame:

Skrevet

:duskedame::duskedame::duskedame: velg velg velg velg velg velg velg :duskedame::duskedame::duskedame:

..ikke noe press altså :skratte:

Skrevet

Mazzi ble helt stum av de lekre antrekkene!! :fnise: hun er nok overveldet av følelser nå :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...