Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her er litt bryllupsupdate:

:hoppe::bryllup:
I dag er det 11 måneder igjen!!!

:bryllup::hoppe:

Og han godeste ringte meg istad, han hadde helt på eget initiativ tatt en ringerunde til aktuelle hoteller for bryllupsnatta og sjekka priser og tilbud! Søteste søtingen! :rødme:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg snoker litt rundt her jeg!! Vil jo gjerne følge med videre også, så da legger jeg igjen et spor...

Ha en fin dag!! :)

:danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er da :rødme: søtingen :rødme: er så koselig når de tar eget initiativ å tar opp bryllups ting helt av seg selv :jepp:

Uten at det trengs mas til liksom!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 11 mnd :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet! :jepp: Tror faktisk dette er første gangen han har gjort noe sånt helt selv, så jeg er fremdeles litt overraska jeg! :fnise:

I det siste har han forresten tatt oppvasken også på eget initiativ et par ganger! Hva er det som skjer med gutten min? Kanskje han har fått et :slår: i hodet? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, kanskje han har våknet opp å skjønt at det er under ett år til han skal gifte seg med drømmekvinnen sin og at han vil gjøre alt hankan for at hun skal få drømmedagen :jepp:

Flinke Mazillamannen (Mazzimann) :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det var det! Høres merkelig ut, men... Ikke mer merkelig enn at han tok initiativ til bryllupsplanlegging på egenhånd så! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ingen fare for at han skal ta over planlegginga eller blande seg for mye enda, heldigvis! Men han kunne jo prøve seg! Det hadde nok ikke gått så bra, jeg må jo ha kontroll over hva som skjer! :blush:

Hæ, er det hans bryllup også? :klø:

:nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ?? skal de bestemme ting?? :klø:

hehe, festlig tanke.. nei nei; de får la proffene ta seg av det :jepp: Best de ikke blander seg i alt for mye å skaper kaos, de får møte opp og gjøre tildelte oppgaver så går det nok bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å la de tro at de får være med å bestemme :fnise: men så er det egentlig vi som tar avgjørelsene.. :lur:

"bak en hver mann står en sterk (og lur) kvinne" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...