DDuck Skrevet 29. august 2008 #501 Del Skrevet 29. august 2008 Vi kan å protestere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2008 Forfatter #502 Del Skrevet 29. august 2008 Vi er da jenter som er vant til å få det sånn vi vil ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. august 2008 #503 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, og vi gir oss ikke før vi får et som vi vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 31. august 2008 #504 Del Skrevet 31. august 2008 :juhu: kommer nok ikke tilbake, var Copyright på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 1. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #506 Del Skrevet 1. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2008 #507 Del Skrevet 1. september 2008 Det ble plutselig en hel masse tullesnakk i bryllupsboka di igjen Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #508 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, det gjorde visst det kanskje tøyseboka bør blir bryllupsboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Her er litt bryllupsupdate: I dag er det 11 måneder igjen!!! Og han godeste ringte meg istad, han hadde helt på eget initiativ tatt en ringerunde til aktuelle hoteller for bryllupsnatta og sjekka priser og tilbud! Søteste søtingen! :rødme: Endret 1. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2008 #510 Del Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg snoker litt rundt her jeg!! Vil jo gjerne følge med videre også, så da legger jeg igjen et spor... Ha en fin dag!! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2008 #511 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Så søt han er da :rødme: søtingen :rødme: er så koselig når de tar eget initiativ å tar opp bryllups ting helt av seg selv Uten at det trengs mas til liksom!! :hoppe: 11 mnd :hoppe: Endret 1. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 1. september 2008 Vet! Tror faktisk dette er første gangen han har gjort noe sånt helt selv, så jeg er fremdeles litt overraska jeg! I det siste har han forresten tatt oppvasken også på eget initiativ et par ganger! Hva er det som skjer med gutten min? Kanskje han har fått et :slår: i hodet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. september 2008 #513 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 11 månder!!! Endret 1. september 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #514 Del Skrevet 2. september 2008 Hi hi, kanskje han har våknet opp å skjønt at det er under ett år til han skal gifte seg med drømmekvinnen sin og at han vil gjøre alt hankan for at hun skal få drømmedagen Flinke Mazillamannen (Mazzimann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #515 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, kanskje det var det! Høres merkelig ut, men... Ikke mer merkelig enn at han tok initiativ til bryllupsplanlegging på egenhånd så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #516 Del Skrevet 2. september 2008 Er jo koselig når de viser interesse da selv om det til tider kan være mer forstyrrende, kontrollfrik, neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 2. september 2008 Ingen fare for at han skal ta over planlegginga eller blande seg for mye enda, heldigvis! Men han kunne jo prøve seg! Det hadde nok ikke gått så bra, jeg må jo ha kontroll over hva som skjer! Hæ, er det hans bryllup også? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #518 Del Skrevet 2. september 2008 Hææ?? skal de bestemme ting?? :klø: hehe, festlig tanke.. nei nei; de får la proffene ta seg av det Best de ikke blander seg i alt for mye å skaper kaos, de får møte opp og gjøre tildelte oppgaver så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 2. september 2008 Også kan vi jo innbille de at de har noe de skal ha sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #520 Del Skrevet 2. september 2008 Greit å la de tro at de får være med å bestemme men så er det egentlig vi som tar avgjørelsene.. "bak en hver mann står en sterk (og lur) kvinne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå