Gjest Miso Skrevet 26. august 2008 #441 Del Skrevet 26. august 2008 ikke hvis man er trøtt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2008 #442 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Endret 27. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 27. august 2008 #443 Del Skrevet 27. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 27. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 27. august 2008 Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2008 #446 Del Skrevet 27. august 2008 Middag klokka 14?? Wogga mogga bakka boo!! I dag kommer jeg fra afrka og kan trylle... jeg er ikke helt sikker på hva jeg tryller siden jeg ikke kan arikansk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, det høres skummelt ut! Ikke tryll noe med meg, i tilfelle du kaster en forbannelse over meg istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2008 #448 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg skal trylle deg igjennom skoleåret med A i alle fag min lille venn Jeg skal bare finne formelen først :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 27. august 2008 Den er grei! :juhu: Bare pass på, du må være 100% sikker på at du ikke forveksler formelen med den som gjør at jeg stryker i alle fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. august 2008 #450 Del Skrevet 27. august 2008 Det er to veldig forskjellige formler Det husker jeg fra jeg har tryllet alle de andre studentene til A eller F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 27. august 2008 Tror sannelig du har sendt litt tryllestøv allerede, for jeg hadde faktisk konsentrasjon til å lese i nesten to timer!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. august 2008 #452 Del Skrevet 27. august 2008 Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene... Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #453 Del Skrevet 28. august 2008 Hei Mazzi hvordan står det til med deg i dag vennen?? Sitter på jobb å tenkte stikke innom å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 28. august 2008 #454 Del Skrevet 28. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. august 2008 #455 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D Selvfølgelig *poff* Endret 28. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #456 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg vil å trylles vil bli rik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #457 Del Skrevet 28. august 2008 Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D Samme her, grøt er et alternativ når han godeste ikke er hjemme! Kanskje jeg skal ha det idag... Tror det blir middag alene i dag også nemlig! Fadderukene er over, men var ute igår for å holde det litt ved like.. Levra mi skjønte jo ingenting på lørdag da den plutselig ikke fikk alkohol! Alvoret er vel ikke akkurat i gang, som du skjønner! Blir vel neppe så mye alvor før eksamenslesinga setter til! Hei Mazzi hvordan står det til med deg i dag vennen?? Sitter på jobb å tenkte stikke innom å si hei Hei Miso! Står bra til her! Har akkurat stått opp, men skal snart komme i gang med dagen... Glad jeg ikke blir fyllesyk, da kunne jeg sikkert bare gitt opp å gjøre noe som helst idag! Alt bra i Misoland også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2008 #458 Del Skrevet 28. august 2008 hihi alt er forsåvidt bra i Misoland kult, jeg er monark i Misoland Dronningen av Misoland I Mazillaland da, alt vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. august 2008 #459 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er heks i Dineland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2008 Forfatter #460 Del Skrevet 28. august 2008 Alt vel her! Må kanskje snart se å få stelt meg og spist litt frokost og sånn, men ellers er alt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå