Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! :Nikke:

Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag klokka 14?? :sjokk:

Wogga mogga bakka boo!! :heks:

I dag kommer jeg fra afrka og kan trylle... jeg er ikke helt sikker på hva jeg tryller siden jeg ikke kan arikansk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det høres skummelt ut! Ikke tryll noe med meg, i tilfelle du kaster en forbannelse over meg istedet! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jeg skal trylle deg igjennom skoleåret med A i alle fag min lille venn :klemmer: Jeg skal bare finne formelen først :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! :juhu:

Bare pass på, du må være 100% sikker på at du ikke forveksler formelen med den som gjør at jeg stryker i alle fag! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to veldig forskjellige formler :Nikke: Det husker jeg fra jeg har tryllet alle de andre studentene til A eller F :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sannelig du har sendt litt tryllestøv allerede, for jeg hadde faktisk konsentrasjon til å lese i nesten to timer!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg alene i leiligheten og spiser middag. Litt kjerring å spise så tidlig kanskje, men jeg var sulten, og når man er alene kan man bestemme heeeelt selv når man vil spise! :Nikke:

Det er kanskje ca det eneste positive med å spise middag alene... :sukk:

Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. :)

Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? ;)

Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dinedama, du kan ikke trylle meg gjennom skoleåret med i A i alle fag også eller? :-D

Selvfølgelig :sjarmor:

*poff* :heks:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg syns også det er kjedelig når jeg må spise middag alene. Men pleier å spise ting jeg liker godt, men som kjæresten ikke er så glad i da, som for eksempel grøt. :)

Bra du hadde en fin fadderuke. Nå er alvoret i gang? ;)

Samme her, grøt er et alternativ når han godeste ikke er hjemme! Kanskje jeg skal ha det idag... :sjenert: Tror det blir middag alene i dag også nemlig! :sukk:

Fadderukene er over, men var ute igår for å holde det litt ved like.. Levra mi skjønte jo ingenting på lørdag da den plutselig ikke fikk alkohol! :fnise: Alvoret er vel ikke akkurat i gang, som du skjønner! Blir vel neppe så mye alvor før eksamenslesinga setter til! :lur:

Hei Mazzi :vinke:

hvordan står det til med deg i dag vennen?? :)

Sitter på jobb å tenkte stikke innom å si hei :blomst:

Hei Miso! :hallo:

Står bra til her! Har akkurat stått opp, men skal snart komme i gang med dagen... Glad jeg ikke blir fyllesyk, da kunne jeg sikkert bare gitt opp å gjøre noe som helst idag! :fnise: Alt bra i Misoland også?

:kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her! Må kanskje snart se å få stelt meg og spist litt frokost og sånn, men ellers er alt bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...