Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Om ett år fra nå har vi nok satt oss til bords, jeg er gift og alt er bra! Så utrolig rart å tenke på..! :dåne:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! :fnise:

hehe, kan kanskje være lurt å bestille nå ja :fnise:

om under ett år er du gift :juhu:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:banantroll: :banantroll:

:hjerte: :banantroll: :banantroll:

:duskedame: :banantroll: :banantroll: :duskedame: :banantroll: :banantroll: :duskedame:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu:

Ja, er ikke det bare koselig da?? :jepp: Kjekt å komme litt inn i miljøet... Hvertfall så man kan få hjelp og synspunkter i planlegging.. ALDRI å forakte.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare flytte hit da..? Bare til etter bryllupet liksom! Tenk så gøy, så kunne vi planlagt alt sammen! Kunne jo dratt med oss Miso også, for å hjelpe ho med innspurten og få masse gode tips etterpå! Ja ja ja?!! :juhu:

Bridezilla united samla på ett og samme sted, det kunne fort blitt fryktelig overdådig! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile:

Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. :) Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her.

Håper det er greit at jeg følger med videre her også. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile:

Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. :) Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her.

Håper det er greit at jeg følger med videre her også. :popcorn:

:vinke: Nå ble jeg imponert - tenk at noen orker å bla seg gjennom hele boka mi! :dåne: Selvfølgelig er du hjertelig velkommen til å følge med videre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...