Gjest Miso Skrevet 1. august 2008 #401 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) 1 år igjen Endret 1. august 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 1. august 2008 Om ett år fra nå har vi nok satt oss til bords, jeg er gift og alt er bra! Så utrolig rart å tenke på..! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 3. august 2008 Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. august 2008 #404 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Her om dagen fant vi ut at vi sikkert snart bør bestille rom til bryllupsnatta! Vi skal tross alt gifte oss midt på sommeren, i den absolutte høysesongen for brylluper og denslags, i tillegg til at det gjerne er fullt nok på hotellene i nærheten som det er, i og med at vi jo faktisk er i Norges vakreste sommerby! hehe, kan kanskje være lurt å bestille nå ja om under ett år er du gift :juhu: Endret 10. august 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2008 #405 Del Skrevet 11. august 2008 Jippi :juhu: Nå er det under ett år for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. august 2008 #406 Del Skrevet 11. august 2008 :juhu: :juhu: for under ett år :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. august 2008 #407 Del Skrevet 11. august 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. august 2008 #408 Del Skrevet 11. august 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: føyer meg til denne dansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. august 2008 #409 Del Skrevet 11. august 2008 Miso du jukser!!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. august 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 11. august 2008 Dere er gode!! :juhu: for under ett år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2008 #411 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Endret 12. august 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. august 2008 #412 Del Skrevet 17. august 2008 Miso du jukser!!! :skratte: men du lager så fine juble danser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 17. august 2008 :juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. august 2008 #414 Del Skrevet 17. august 2008 :juhu: Jeg har i løpet av min første uke i barteby rukket å bli kjent med et par stykker som mer enn gjerne vil være med og lete etter brudekjole! :juhu: Ja, er ikke det bare koselig da?? Kjekt å komme litt inn i miljøet... Hvertfall så man kan få hjelp og synspunkter i planlegging.. ALDRI å forakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #415 Del Skrevet 18. august 2008 Så bra :-D Jeg vil også gjerne være med, men eg bor liksom her jeg... og ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 19. august 2008 Kan du ikke bare flytte hit da..? Bare til etter bryllupet liksom! Tenk så gøy, så kunne vi planlagt alt sammen! Kunne jo dratt med oss Miso også, for å hjelpe ho med innspurten og få masse gode tips etterpå! Ja ja ja?!! :juhu: Bridezilla united samla på ett og samme sted, det kunne fort blitt fryktelig overdådig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #417 Del Skrevet 19. august 2008 God idè Jeg kommer med toget i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2008 #418 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile: Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her. Håper det er greit at jeg følger med videre her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2008 Forfatter #419 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, nå har jeg tittet gjennom hele boken din og lest om han godeste, flytting, cøliaki, svigermorzilla og ikke minst BRYLLUPSPLANLEGGING. :icon_smile: Må si at hun svigermorzillaen din høres mildt sagt slitsom ut, men det virker jo som om dere har funnet en måte å takle henne på. Men lurer på når hun skal skjønne at det ikke er sitt bryllup det her. Håper det er greit at jeg følger med videre her også. Nå ble jeg imponert - tenk at noen orker å bla seg gjennom hele boka mi! :dåne: Selvfølgelig er du hjertelig velkommen til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. august 2008 #420 Del Skrevet 19. august 2008 Dere tre samlet på en plass? O' milde makron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå