Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I natt sov vi på madrasser på gulvet i stua, fordi det er altfor varmt i senga for tida. Ganske koselig, føltes litt som å være på besøk... Campingferie i egen leilighet, på en måte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov vi på madrasser på gulvet i stua, fordi det er altfor varmt i senga for tida. Ganske koselig, føltes litt som å være på besøk... Campingferie i egen leilighet, på en måte! :fnise:

:fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det så varmt i senga? :klø:

Det er all denne nakenheten som går rett i hodet på dem vet du :skratte:

(kunne ikke dy meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor er det så varmt i senga? :klø:

Det er all denne nakenheten som går rett i hodet på dem vet du :skratte:

(kunne ikke dy meg)

Dere altså!! :dåne:

:skratte:

Varmt i senga fordi vi har seng oppunder taket, og ikke vindu. Blir litt i heftigste laget når det nesten er tropenetter.. Derfor, tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt jeg... vurdert å ta med meg madrassen og legge meg i kjelleren!!

skjønner godt at du ikke har lyst til å se svigers naken... æsj da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husj. Ja, det hørtes utrolig varmt ut.

Jeg tåler varme dårlig, så søte kjæresten kjøpte air condition til å ha på soverommet. Det er nydelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har air condition i hele huset :-D er sånn i varmepumpen, men den drar noe voldsomt med strøm :overrasket: Nesten mer i strømregning på sommeren enn vinteren.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var luksus!

Ja ja, vi flytter fra leiligheten neste helg, så jeg skal nok overleve den siste tida.. Får håpe neste krypinn er litt svalere! Forresten, hvis noen kan trylle frem en superbillig, superfin og supersentral leilighet i Trondheim, så bare si ifra! Dusør utloves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig koselig med camping i egen stue da :) kan jo bli veeeldig romantisk det :lur: Da kan man i hvertfall campe naken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig koselig med camping i egen stue da :) kan jo bli veeeldig romantisk det :lur: Da kan man i hvertfall campe naken ;)

Synes i grunnen ikke det var så romantisk jeg! For det første fordi madrassene skled fra hverandre, for det andre fordi vi lå midt på gulvet, til fritt innsyn fra minst fem andre leiligheter, for det tredje fordi han ikke liker meg på denne tida av måneden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
så han er ikke brannmann? :ler:

Nei, han er ikke det gitt.. :ler:

Kanskje likegreit, så får jeg en pause! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, dette har vært en begivenhetsrik time! For en time siden satt jeg stille og uskyldig og holdt på å skrive nok et fjasete innlegg i dagboka til dinedama, da plutselig telefonen ringte! *dramatisk tonefall* Sykehuset hadde fått en avbestilling, så jeg kunne komme til gastroskopi på fredag!! :redd:

Jeg hev meg rundt, ringte sjefen og spurte om fri, og sjekka om det var mulig å få tak i flybilletter, og begge deler gikk fint... Så om nøyaktig to døgn må dere tenke på meg folkens, da sitter jeg der med slangen i halsen! Hvis ikke jeg allerede har dødd, that is... Hjeeelp, jeg gruer meg!! Har ikke egentlig gått opp for meg før nå... Hjelp! :overrasket:

Uff, jeg kommer til å :spy:!

:dåne:

Jada jada, det blir greit å få det overstått osv... Men uææ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...