LilleEkorn Skrevet 2. juli 2009 #2961 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) :rødme: kjolehenting :rødme: Endret 2. juli 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2009 #2962 Del Skrevet 2. juli 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. juli 2009 #2963 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjolehenting Klart man kan snike litt i posen. Sniker hele tiden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #2964 Del Skrevet 2. juli 2009 Nå er kjolen trygt plassert hos bestemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. juli 2009 #2965 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjolehenting! Var den like fin som du husket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #2966 Del Skrevet 2. juli 2009 Prøvde den ikke i dag, men jeg og bestemor tok en sniktitt i kjoleposen, og der hang vidunderet og venta på meg... :rødme: I går kjøpte jeg forresten en sånn Dior-sak som skulle være en blanding mellom leppestift og lipgloss. Forsterker min egen farge uten å se helt teit ut, og det passer meg fint, siden jeg vanligvis ikke bruker denslags! I dag fant jeg og mamma ut hvordan vi kan brette serviettene. Etterpå gikk jeg på jakt i byen etter noe å "binde" de sammen med. Fant til slutt, på Nille av alle steder. Problemet er bare at de bare hadde én rull à 5 meter igjen, og det blir nok ikke nok.. Så nå må jeg innom alle andre Nillebutikker for å lete. Typisk om jeg ikke finner mer, nå som jeg endelig hadde en masterplan på det med serviettene! I morra må jeg ringe presten. Hadde tenkt å gjøre det i dag, men så hadde jeg ikke stemme i dag morges. Oisann, plutselig begynte avsnitta mine her med "i går", "i dag" og "i morra".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 #2967 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det her du gjemmer deg? (dumme meg, burde jo skjønt det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2968 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er nok denne boka som har førsteprioritet nå for tida ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juli 2009 #2969 Del Skrevet 3. juli 2009 Stikker innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. juli 2009 #2970 Del Skrevet 3. juli 2009 I dag fant jeg og mamma ut hvordan vi kan brette serviettene. Etterpå gikk jeg på jakt i byen etter noe å "binde" de sammen med. Fant til slutt, på Nille av alle steder. Problemet er bare at de bare hadde én rull à 5 meter igjen, og det blir nok ikke nok.. Så nå må jeg innom alle andre Nillebutikker for å lete. Typisk om jeg ikke finner mer, nå som jeg endelig hadde en masterplan på det med serviettene! Du får si ifra om du ikke finner, det kan jo hende at de har i barteby, og da kan jeg kjøpe for deg og sende i posten. Ønsker deg ei riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2971 Del Skrevet 3. juli 2009 Stikker innom for å ønske deg en god helg Takk, og i like måte! Du får si ifra om du ikke finner, det kan jo hende at de har i barteby, og da kan jeg kjøpe for deg og sende i posten. Ønsker deg ei riktig god helg. Var innom de tre andre Nille-butikkene her i dag, så nå har jeg 15 meter. Tenker det holder, med mindre jeg finner mer i nabobyen... Men tusen takk for tilbudet! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2009 #2972 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei snuppa sniker innom med en fredags og ønske deg en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #2973 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå er helga straks over, og vi har hatt en fin helg. Kjempekoselig å ha litt tid sammen med han godeste, for når han kommer fra jobb på ukedagene er han gjerne litt sliten stakkars.. På fredag var vi først i barnebursdag til sønnen til kusina til han godeste. Så dro vi hjem til foreldrene hans, og hadde noen koselige kveldstimer på verandaen deres med litt vin og snacks. Lørdag skulle vi egentlig vært med broren hans på båttur, men så orka vi ikke. Han godeste ville heller kikke litt på alt som skjedde i byen, så da satte vi bilen fra oss ganske tidlig, og så lekte vi turister i egen by. Formiddagsvin på utekafé er absolutt ikke å forakte.. Senere hadde vi litt musserende rosévin med jordbær til, før vi gikk ut og spiste tapas og drakk enda litt mer vin. Så gikk vi til ei venninne, som hadde et lite hagevorspiel i sommervarmen. Endte med en liten bytur. Kjempekoselig dag sammen med min kjære! :rødme: : Nå står bordkortlaging på programmet. Har ikke helt funnet ut hvordan de skal se ut, så jeg og mamma må prøve oss litt frem. Har bestilt noen nydelige mørkeblå glassblomster på nettet. De ligger forhåpentligvis i postkassa i morra tidlig! Tenker å sette en blomst på hvert bordkort. Går muligens for en enkel løsning med å feste bordkortene til serviettene på et vis. Vi er ikke så dillete av oss, så det blir mest "oss" å gjøre det litt enkelt og stilrent. Til uka skal vi bestille vin på polet, sjekke om han godeste kan bruke de skoa han har, kjøpe alkoholfri drikke og snakke med tanta mi om borddekorasjonene, så hun kan få bestilt de blomstene hun trenger. Må kanskje gå innom de som skal lage brudebuketten også, bare for å ha gjort det. Vi kan forresten begynne å ordne til i lokalet allerede mandagen før bryllupet, så akkurat borddekkinga tror jeg ikke blir noe stort stressmoment. Greit å slippe å gjøre det dagen før, for da har jo alle de tilreisende gjestene kommet osv. Foreldrene til han godeste får huset fullt, og har allerede planlagt lapskaus&øl på fredagskvelden. Jeg er invitert, så da tar jeg nok med meg forloveren min ut dit en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 5. juli 2009 #2974 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei på deg:D Høres kjempefint ut med enkelt og stilrent når det kommer til bordkort og servietter og sånt. Søster til min kommende ektemann ( ) hadde gjort det superenkelt; rullet serviettene, laget et hjerte i pent sølvfarget papir (de hadde bl.a sølv som fargetema), skrevet navn på, og festet hjertet til servietten med en fin tråd-ting. Jeg er eeleendig på å forklare- men det var iallefall superenkelt, men veldig stilig. Så med blå glassblomster og sånt blir det sikkert kjempefint:D Så deilig å ha hentet kjolen da- da vet du liksom at den er i trygge hender- og det blir vel litt ekstra forsterkelse av følelsen av at det nærmer seg veeldig fort nå! Så utrolig greit å kunne være helt ferdig med bordpynting og alt i god tid før bryllupet- det hørtes helt herlig ut!! Kjempesmart! Lykke til med vin-bestilling og ukens treninger. Håper dere får masse kvalitetstid sammen også, du og Mazillmannen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juli 2009 #2975 Del Skrevet 6. juli 2009 Å være turist i egen by er egentlig veldig koselig. Ser at siste innspurt på bryllupsfronten er i gang. Nå er det jo under fire uker igjen. Deilig at dere kan pynte lokalet så tidlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. juli 2009 #2976 Del Skrevet 6. juli 2009 Så flinke dere er. Ikke lenge igjen nå. Har dere kjøpt alkoholfri drikke på polet, eller er det brus og sånn som går under alkoholfritt.? Jeg vet ikke om vi skal kjøpe alkoholfri vin eller ikke. . :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #2977 Del Skrevet 6. juli 2009 Vi dropper alkoholfri vin, siden det smaker ! Alkoholfritt blir Munkholm, brus, farris osv. Nå skal jeg og mamma til et gartneri i nabobyen for å snakke med de om grønnsaker. Poteter kjøper vi fra en gård et par kilometer fra han godeste. Kortreist mat, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juli 2009 #2978 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei Mazilla! Høres ut som du har nok å henge fingrene i om dagen! Plutselig er det tid for bryllup, sånn kjentes det ihvertfall for meg! Hørtes bra ut med enkelt og stilrent, det viktigste er at dere liker det selv! Håper du har en bra mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2009 #2979 Del Skrevet 6. juli 2009 Det står 3uker på tickeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. juli 2009 #2980 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei mazzimor nå løper dagene mot bryllup for dere ikke lenge i det hele tatt igjen nå!! håper du har hatt en fin helg søta legger igjen en mandags å ønsker deg en super fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå