Mazilla Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2941 Del Skrevet 28. juni 2009 Smelter snart bort jeg og, men jeg klager ikke, for det er jo sommer! I dag har han godeste blitt drukket ut. Kjenner jeg er litt sur på forloveren hans/min kommende svoger, men sånn er det bare.. De har (sikkert) hatt en fin dag, og det er det viktigste! Jeg har gått litt i ring rundt meg selv idag, og endte til slutt opp på honninglikørfylla med ei venninne. Sånn kan det gå. Tipper jeg skriver mer om dette en annen dag! Ikke så mye vits i å legge ut alle mine sorger/fyllevrøvl her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2009 #2942 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvorfor er du sur på han? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2943 Del Skrevet 28. juni 2009 Er egentlig ikke det, det var vel bare den honninglikøren som forsterka alle følelser litt... Var bare det at de hadde sånn rebusløp-ting i byen, hvor forloveren hadde gitt beskjed til foreldrene til han godeste + søstra og ungene, sånn at de kunne komme og se på, men så hadde han glemt å gi beskjed til meg... Også skjenka de han full av tyrkershotter før han hadde fått spist noe som helst, og fortalte meg i 12-tida på formiddagen at han var fin i farta (noe som egentlig ikke stemte. Han var sikkert litt påseila, men de fremstilte det som at han var dritings allerede)... Bare litt sånne småting som var litt irriterende! Pluss at de sov på ei øy, også snakka jeg med en av de i telefonen utpå natta, som da fortalte at det var masse jenter der. Noe som viste seg å være bare tullprat, men som var litt kjipt å høre i telefonen... Men men, har lagt det bak meg nå! Nå venter jeg bare på å få se bilder, som visstnok skal komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2009 #2944 Del Skrevet 28. juni 2009 Gutter er ikke så greie å ha med å gjøre alltid, og alt blir forsterket når man har drukket litt. Men det var jo fint at det ikke var noe store greier da. Bra dere hadde det så fint på festival. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2945 Del Skrevet 28. juni 2009 Er litt spent på når det er min tur til å drikkes ut... Er ganske sikker på at det blir enten 11. eller 18., etter at ei venninne av meg forsnakka seg litt, men jeg aner ikke hvilken av de to det blir! Men først; nok en hektisk uke foran meg. Travelt å ha fri! :dåne: Har sagt det før, men en god ting kan ikke gjentas for ofte: Torsdag skal jeg hente kjolen!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juni 2009 #2946 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er også spent på utdrikking Jeg tror enten det blir nå den 4. eller den 25. Den 18. er det en av hovedpersonene som skal være forlover i et bryllup og forloveren min har arbeidshelg den 11.... itillegg til at vi skal feire en 30års-dag på kvelden... Jeg håper det blir denne helga siden Ælen også skal drikkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juni 2009 #2947 Del Skrevet 28. juni 2009 Så bra du har hatt en fin festival Dumt gårsdagen var litt dramatisk, håper det er bedre nå Og for kjolehenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 28. juni 2009 #2948 Del Skrevet 28. juni 2009 Huff. Ikke gøy å sitte hjemme med en dårlig følelse da. Håper det er bedre nå da. for kjolehenting snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #2949 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjolehenting på torsdag!!! Håper du får en fin mandag Mazzi! Og send meg PM!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. juni 2009 #2950 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei søtnosen lenge siden jeg har vært innom her, men nå har jeg oppdatert meg på hva som har skjedd her i det siste.. skjønner at følelsene blir forsterket når det gjelder guttas utdrikningslag! Noen gutter er bare duste og tenker ikke på hva vi jenter føler! Bra det gikk litt over, selv om jeg syns du har lov til å syns han var kjip!! han kunne jo sagt fra til deg også sånn som han gjorde med andre i familien!! så må jeg også for kjolehenting nå er det ikke mange dagene igjen til du skal gifte deg snuppa, tenk at dagen deres snart er her håper du får en kjempefin mandagskveld videre snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #2951 Del Skrevet 29. juni 2009 Så søte dere er, jenter! Travelt her for tida: I formiddag malte jeg mammas kjøkken, mens hun var på jobb og ikke ante noenting.. Så hjalp jeg og han godeste søstra hans med å forberede tapas-jentekvelden hun skal ha til onsdag (hvor jeg er invitert), før det bar avgårde til Mary Kay-greier som tanta mi insisterte på at jeg skulle komme på. Både jeg og han godeste fikk dyprens av hender og ansikt + sminke. Kan tro han ble fin med concealer, foundation og mineralpudder! Damene der mente ihvertfall at han jo bare måtte ha sminke på på bryllupsdagen... Hadde egentlig planer om å trene idag, men det ble ikke noe av, siden timeplanen ble så fullpakka. Er over ei uke siden sist, så nå begynner vi å bli rimelig rastløse! Kan jo ikke slutte å trene nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2009 #2952 Del Skrevet 30. juni 2009 hei Mazzi huff, kjenner til rastløsheten!! kjenner den å så godt!! har ikke fått trent på ca en uke jeg heller og jeg merker at jeg begynner å bli utrolig irritabel!! gleder meg veldig til vi får dratt å trent igjen, mulig jeg prøver meg på en time imorgen tidlig eller fredag! håper du får en finfin dag søteste mazzimor nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #2953 Del Skrevet 30. juni 2009 Har absolutt hatt en fin dag! Malte ferdig mammas kjøkken (ble kjempefint, om jeg får si det selv!) akkurat i tide til å få tinga på plass igjen for å lage sommermiddag til oss og besteforeldrene mine. Etter middag etterfulgt av vafler og jordbær i skyggen på verandaen fant jeg og han godeste ut at vi skulle ta et lite kveldsbad. Koselig! Får ikke altfor mye tid sammen for tida, bare han og jeg, nå som han har begynt i sommerjobben sin. Etter badet begynte jeg å skrive en oversikt over alt som må gjøres i løpet av juli, og det er ikke lite!! :dåne: I morra skal jeg og mamma møte fotografen, og se på noen forslag han har til locations for bildene. Gleder meg! Dessuten skal jeg på spinning i morra, og jeg gleder meg faktisk!! Vil jo ikke at et år med trening skal gå i vasken bare fordi det er varmt og koselig og mye god mat på bordet! Om under halvannen time er det 1 måned igjen!!! Utdrikningslaget mitt er forresten ikke til helga, for da skal forloveren min i bryllup. Holder en knapp på 11.juli jeg! Men nå er det senga.. Må se om jeg kan få litt liv i han godeste, som la seg for en stund siden siden han står opp så tidlig for tida. Får pent våkne litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2009 #2954 Del Skrevet 1. juli 2009 Idag er det 1 mnd til du skal gifte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2009 #2955 Del Skrevet 1. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. juli 2009 #2956 Del Skrevet 1. juli 2009 :strix: 1 måned igjen. :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2009 #2957 Del Skrevet 2. juli 2009 Under en måned igjen!!!! Rakk ikke inn hit for å hoppe i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #2958 Del Skrevet 2. juli 2009 Rakk ikke innom her i går jeg heller, og du skal jo faktisk gifte deg i overimorra, så du er fullstendig tilgitt, Twisted! I går møtte jeg og mamma fotografen. Han godeste var på jobb. Mamma kjenner han, så jeg var glad hun kunne være med. Vi snakka endel, så på litt forskjellige locations, han kom med forslag osv. Dessuten, hvis jeg finner noen brudebilder jeg liker noe sted, så kan jeg bare sende link til han, så skal han prøve å få tatt noe liknende! Har begynt å innse at jeg har ganske dårlig tid. Skrev en liste over juli-gjøremål her om dagen, og den ble ikke akkurat kort.. Det jeg føler haster mest er å lage bordkort! Har ingen idé om hvordan de skal se ut, så jeg kaver litt i mørket synes jeg.. Skal finne ut om noen servietter passer sammen om noen få strakser, og hvis de gjør det, så går jeg til innkjøp av limegrønne servietter senere i dag! Men det som skjer enda senere i dag er i grunnen enda viktigere: Da henter jeg Kjolen min!! :strix: Den skal henge hos besteforeldrene mine, så jeg får nok ikke noe stort gjensyn med den, men det er jo lov å snoke litt i kjoleposen! Spinning igår var forresten kjempedeilig (i den grad deilig er et ord man kan bruke om trening...)! Gikk overraskende greit, til tross for at det var lenge siden sist + at jeg har klart å bli helt sylteforkjøla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2009 #2959 Del Skrevet 2. juli 2009 Ååååå kjole Selvfølgelig er det lov å sniktitte Jeg plages også med bordkort... men jeg gidder ikke å lage selv har jeg funnet ut... så jeg har bestilt noen som jeg ble skikkelig misfornøyd med... sååå... får se hva vi finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2009 #2960 Del Skrevet 2. juli 2009 Mazzi for kjolehenting endelig har du den i nærheten av deg og det er absolutt lov med snoking i kjoleposen håper du får en kjempefin dag i snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå