Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Takk jenter! :klemmer: Det blir egentlig så som så med eksamenslesing for tida, for jeg blir kjempesliten av jobben.. Men i dag tok jeg meg sammen og leste halvannen times tid. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at du ikke har vært helt i form i det siste, håper det viser seg å ikke være noe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge prøvene de har tatt hittil er jeg frisk som en fisk, så forhåpentligvis er det noe som går over! :jepp: Nå presser jeg i meg noe frokost og må snart sette kursen mot jobb. Om noen få timer er det helg! :hoppe: :hoppe:

..kanskje ikke så fryktelig stas, i og med at jeg må lese masse i helga, men likevel mer spennende enn jobb! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg heller skal droppe lesinga og ta en flaske Mazzi-vin istedet... :lur: En relativt stor investering men... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens mest romantiske kjæreste! :hjerte:

(i dag ihvertfall...)

Vi slutta litt tidligere på jobb i dag, så jeg sendte melding om at jeg var på vei hjem. Han godeste ringte meg umiddelbart og sa at jeg ikke kunne komme hjem. Aller nådigst fikk jeg komme hjem for å skifte fra arbeidstøy til litt mer levelige klær (i blinde), før jeg ble jagd på dør. Alt jeg fikk vite var at jeg måtte kjøpe med hjem noe dessert når han ringte og sa at jeg fikk komme hjem. "Småsliten" etter en lang dag/uke på jobb ble jeg litt frustert, men jeg skjønte jo at han hadde noe på gang... Surra litt rundt i byen, før jeg satte meg på kafé med VG-kryssord. Omsider ringte han, så jeg gikk innom Rimi for å kjøpe noe creme brulée. Kom hjem, ble geleidet inn i stua med øynene lukket. Der ventet levende lys, romantisk musikk, pepperbiff med hjemmelagde fløtegratinerte poteter og rødvin fra karaffel.. :rødme: Fine gutten min!! Da vi hadde spist rydda han av bordet, mens jeg satt i sofaen med rødvinen min. Jeg trodde såklart han holdt på med å forberede creme bruléen, men plutselig kom bryllupsdesserten vår på bordet! :hjerte: I tillegg hadde han kjøpt en dessertvin han hadde fått anbefalt på polet. Creme bruléen var altså kun en avledningsmanøver... :fnise:

Sukk... Det beste av alt er at jeg skal gifte meg med den gutten..! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Høres ut som han vet å gjøre stas på deg, det er bra! :jepp:

Håper resten av helga også er bra, lesing til tross!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han vet visst hvilke knapper han skal trykke på! :Nikke: I går fikk jeg ikke lest noenting, var travelt opptatt med shopping (to sommerkjoler + bikini), trening og andre ting som ikke har med skolearbeid å gjøre. I formiddag leste jeg et par timer. Da jeg kom hjem hadde han godeste tatt oppvasken! At han gjør det på eget initiativ skjer en gang hvert jubelår! :dåne: Har spist lunsj nå, og setter snart kursen mot spinning. Får se om jeg kan få lest litt igjen senere! Må jo nesten det.. :sjenert:

:klemmer: tilbake til deg Twisted. Gleder meg til referat i boka di! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er han! :hjerte:

I dag kom jeg hjem til ferdig middag. Skulle bare mangle siden han godeste har fri halve dagen, mens jeg er på jobb til 16, men jeg tar ingenting som en selvfølge. Etter middag dro vi på kafé. Med andre ord verken lesing eller trening i dag.. :plystre: Er egentlig ganske fornøyd med at vi fikk til 4 treninger forrige uke, selv om jeg har jobba meg nesten ihjel! :nigo:

:klemmer: tilbake til søte-Ansjoni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Presten "vår" har ferie når vi gifter oss, og vikarpresten er min akk så gamle og ubrukelige konfirmasjonsprest... Nå begynner jakten på en ny prest! :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig han godeste gjør det for deg!! Det er bra, nå som du har så mye å styre med! Flink mann!! :jepp:

Men så kjipt med han presten... Håper dere finner en annen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tnåååh, for en herlig mann du har! :rødme: Slenger meg på og spør om han er til låns. :fnise:

Huff, kjipt med kjedelig prest. :troest: Håper dere finner en annen som er litt bedre!

Enda litt mer :troest: for en fæl bryllupsdrøm. Tror nok vi alle har vært der en gang eller hundre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Det er bare å trøste seg med at de færreste av oss er sanndrømte.... :kose:

Håper du får en fin dag Mazilla!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg ikke er sanndrømt, sånn at jeg slipper å gifte meg i en stygg blå kjole! :fnise:

Ferdig på jobb, kom hjem til ferdig middag i dag også. Skal snart på trening, men vi klarer ikke å bli helt enige med oss selv om vi skal trene styrke før spinninga, eller utsette styrken til i morra.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg har fæle bryllupsdrømmer omtrent annenhver natt nå, den underbevisstheten min går visst på høygir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :kyss2:

innom med en :klem: til søte Mazzimor :klemmer:

ikke bra at du drømmer fæle drømmer, bra det var en drøm :Nikke: bryllupsdagen deres blir heeelt fantastisk skal du se :jepp:

ha en strålende dag snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...