Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hittil i dag har jeg lagd to invitasjoner, så nå har jeg lagd totalt tre! Bare førti igjen nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flau:

Nei, ikke enda... De er ikke helt ferdige enda nemlig. Har bare lagd basisgreiene. Må lage arket med all info og lime det inn først, og det har jeg ikke begynt på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 stykker i boks! :jepp:

Det får holde for i dag, for nå skal vi lage middag og senere på trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kreativ du er som lager invitasjonene selv! wow

det hadde jeg aldri i verden fått til! har ikke tålmodighet med pirkearbeid..

hehe

når skal dere sende ut forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kreativ du er som lager invitasjonene selv! wow

det hadde jeg aldri i verden fått til! har ikke tålmodighet med pirkearbeid..

hehe

når skal dere sende ut forresten?

Jeg er absolutt ikke kreativ, men jeg kjøpte et sånt bryllupsblad på Panduro hobby til 19 kroner, og fikk litt inspirasjon derfra. Bare med våre farger osv.. :fnise: Vet ikke helt når vi skal sende de ut, men det blir nok i månedsskiftet februar/mars kanskje! Ikke vet jeg om det er passe! :klø:

:klem::kose::klem:

:kline: :rødme:

Bare innom og sier hei :vinke: Lenge siden jeg har besøkt dagboka di nå.

:goodbye: Du er alltid velkommen innom, Tusle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender ut i mars :Nikke: Tror det er passeli tid :jepp:

Da er det enda 5mnd til dagen :)

Hvilken s.u har dere satt? vi satt 1.juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker også rundt 1.juni, og det er jo forsåvidt en grei dato siden det er akkurat to måneder før dagen.. Tipper de fleste vet da om de kan eller ikke, i forbindelse med ferie og sånt. Ser mange setter S.U. en måned før, men jeg synes kanskje 1.juli er litt sent? :vetikke:

Uff, jeg har ikke tid til å besøke noens dagbøker for tida.. :sukk: I går var jeg på jobb, så rett på trening, så var det håndballkamp ( :sur: ) og så rett i seng. Sosialt? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker også rundt 1.juni, og det er jo forsåvidt en grei dato siden det er akkurat to måneder før dagen.. Tipper de fleste vet da om de kan eller ikke, i forbindelse med ferie og sånt. Ser mange setter S.U. en måned før, men jeg synes kanskje 1.juli er litt sent? :vetikke:

Uff, jeg har ikke tid til å besøke noens dagbøker for tida.. :sukk: I går var jeg på jobb, så rett på trening, så var det håndballkamp ( :sur: ) og så rett i seng. Sosialt? :riste:

Det er flere som ikke rekker innom hos andre sine bøker :sjenert: meg inkludert ;) Men nå hadde jeg tid :hoppe:

Så flink du er med invitasjonene :duskedame: Gleder meg til å se bilde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at en mnd blir litt lite... man skal jo sette sammen bordplassering og lage navnelapper osv... Bestille/kjøpe mat og planlegge måltid til de som kommer :Nikke: Kan jo hende at kokkene liker å vite en stund i forveien hvor mange som kommer slik at de får planlagt også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Jeg synes også at en mnd blir litt lite... man skal jo sette sammen bordplassering og lage navnelapper osv... Bestille/kjøpe mat og planlegge måltid til de som kommer :Nikke: Kan jo hende at kokkene liker å vite en stund i forveien hvor mange som kommer slik at de får planlagt også :Nikke:

:opplyser:

Anbefaler å ikke sende ut invitasjonene mer enn 3 mnd før, og det holder egentlig med 1 mnd s.u :jepp: Faren med å levere de ut så lenge før er jo at folk "glemmer" å svare for det er så langt frem i tid, så må en drive og purre :roll: Det er så kjedelig!!

Det er selvsagt annerledes hvis folk kommer langveisfra, da trenger de jo litt mere tid på seg..........Bare et tips :)

Bordkort osv kan jo lages mye klart uten å skrive navn på, og kokken vår trengte ikke eksakt antall før 1 uke før bryllupet - så vi hadde gooood tid :ler:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men samtidig så er det jo midt på sommeren... :sjenert: Synes det virker skummelt å ikke sende invitasjonene ut før i mai, for folk skal jo gjerne på ferie og sånn.. :sukk: Bryllupsvitenskap altså, sannelig ikke lett å bli klok på! :roll:

Men over til noe langt lystigere: Sko i boks!!! :strix: Nå føler jeg meg :sexy: , med hettegenser, stilongs, knestrømper og brudesko.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det er akkurat det også :Nikke: Hvis folk vet om invitasjonen i god tid så er det kansje lettere å planlegge ferien ifht til bryllupet hvis de gjerne vil delta der :Nikke:

Det er jo dumt om tanten og onkelen din hadde bestilt en sydentur og avreise var bare noen dager før bryllupet liksom :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, akkurat tanter og onkler kan i grunnen godt reise til syden for min del, bortsett fra to av de... :ler: Men skjønner hva du mener!

Nam, smoothie! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe langt lystigere: Sko i boks!!! :strix: Nå føler jeg meg :sexy: , med hettegenser, stilongs, knestrømper og brudesko.. :hoho:

:skratte: Det hørtes hot ut!

Det minner meg om at jeg bør gå inn skoene mine før vi drar.

Jeg syns det er veldig greit at folk får invitasjonen i god tid, særlig når det er sommerferien det er snakk om. Vi sendte ut invitasjoner til festen vår tidlig, og har relativt tidlig svardato. De fleste svarte i løpet av noen dager etter de fikk invitasjonen, selv om det er en god stund til svardatoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...