Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt disse. Tenker å lime de på invitasjonene.. Invitasjonene skal i hovedsak være mørkeblå, men med noe limegrønt inni. Tenkte det ble litt fint med disse utenpå i tillegg, så ikke de blir ensfarga blå utenpå. Vanskelig å forklare, men jeg får heller slenge ut et bilde når jeg har begynt produksjonen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg kjøpt disse. Tenker å lime de på invitasjonene.. Invitasjonene skal i hovedsak være mørkeblå, men med noe limegrønt inni. Tenkte det ble litt fint med disse utenpå i tillegg, så ikke de blir ensfarga blå utenpå. Vanskelig å forklare, men jeg får heller slenge ut et bilde når jeg har begynt produksjonen.. :fnise:

Det tror jeg blir ordentlig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg lurer litt på å kjøpe underskjørt på ebay, men så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal finne det jeg trenger.. :sjenert: Er det standardlengde på de? Er det standardstørrelse på ringene? Hva er grei pris? :klø: Er litt grønn når det kommer til dette her..! :fnise:

Hei Mazzi!

Gratulerer med kjede/r!! :hoppe:

Jeg kjøpte underskjørt på ebay, og det var et sånt som både kunne justeres i livet og på omkretsen på ringene. Lengden tenkte jeg ikke på før etter at jeg fikk det, men det var ikke noe problem, og jeg har ganske korte ben... :) Så tror det er relativt trygt. Og skulle det være katastrofe, så koster de jo nesten ingenting...

PS! Kjære har også kjøpt underskjørt på ebay, uten ringer, ikke noe problem med lengde for henne heller...

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine de var mazzi :jepp: invitasjonene kommer til å bli sååå fiiine :hoppe: gleder meg til å se bilder, når starter du produksjonen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt når jeg setter i gang produksjonen, men det blir sikkert ikke så lenge til! :)

I dag skal jeg prøve kjolen min på Agape her i byen. De hadde bare størrelse 48, men hun sa hun skulle klare å snøre den på plass selv om jeg egentlig er 38 i brudekjoler... Får se! Poenget er jo bare å se hva slags underskjørt og slør jeg trenger, og kanskje finne meg noen sko på salget deres! :)

Ble litt sånn teit da jeg snakka med de på telefonen i stad.. Jeg spurte om de hadde den kjolen, og da begynte hun å legge ut om hvor fin den er i virkeligheten i forhold til i katalog/på nettet.. I tillegg spurte hun når dagen min er, og sa at jeg fremdeles ikke er for sent ute til å bestille den.. Jeg klarte ikke å komme til for å få sagt at jeg allerede har bestilt nettopp den kjolen.. :sjenert: Håper ikke det blir altfor pinlig når jeg kommer dit! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstod det! :ler: Vi får se..!

One size fits all! :hoho:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sånn teit da jeg snakka med de på telefonen i stad.. Jeg spurte om de hadde den kjolen, og da begynte hun å legge ut om hvor fin den er i virkeligheten i forhold til i katalog/på nettet.. I tillegg spurte hun når dagen min er, og sa at jeg fremdeles ikke er for sent ute til å bestille den.. Jeg klarte ikke å komme til for å få sagt at jeg allerede har bestilt nettopp den kjolen.. :sjenert: Håper ikke det blir altfor pinlig når jeg kommer dit! :sukk:

Var det hun unge, blonde du snakka med? Hun er litt håpløs. Hyggelig, men ikke SÅ interessert i å høre på kunden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg så verken hvor gammel hun var eller hårfargen hennes da jeg snakka i telefonen! :ler: Men hun hørtes egentlig litt gammel ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg så verken hvor gammel hun var eller hårfargen hennes da jeg snakka i telefonen! :ler: Men hun hørtes egentlig litt gammel ut...

Hehe. SKjønte det da, men jeg tenkte kanskje at hun sa navnet sitt og at du visste hvem av dem det var.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14.30.. :) Var egentlig fullbooka, men hun hadde akkurat fått inn en avbestilling. Tydelig at det er travlere nå enn i november/desember! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. SKjønte det da, men jeg tenkte kanskje at hun sa navnet sitt og at du visste hvem av dem det var.. :)

:tunge1: Tror ikke hun sa noe navn, og jeg har ikke vært der før. Får se senere om hun er ung og blond! :fnise:

Vet forresten ikke om det er noen vits i å ta bilder i dag, hvis kjolen egentlig ikke passer i det hele tatt.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å se om kjolen virkelig kan snøres inn sååå mye. Hørtes veldig modig ut i alle fall. Men uansett blir det spennende å se kjolen. De invitasjonene hørtes lekre ut. Gleder med til å se ferdig resultat.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Så søte de tingene til invitasjonen var :rødme:

Kos deg på bryllupskjoleprøving!! Hørtes litt spesielt ut å gå fra 48 til 38, men de vet vel forhåpentligvis hva de driver med :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom hjemme med alt jeg har kjøpt/fått, før turen straks går videre mot brudesalongen.

Fikk gått innom et vikarbyrå, hadde et kjapt intervju, og fikk med meg arbeidstøy i tilfelle de ringer brått og kaller meg ut! Der var det fart på sakene! Mye bedre enn der jeg var innom i forrige uke. De skulle ringe meg for en samtale, og jeg har enda ikke hørt et pip.. :roll: Da kan de ha det så godt!

Uansett, bryllupsting:

-Var innom Panduro og kjøpte noen småting til å lage et prøveeksemplar eller to av invitasjonene. Setter i gang i kveld, tenker jeg! :jepp:

-På vei hjem derfra gikk jeg innom Indiska, og der fant jeg brikker i limegrønt med litt gullskjær i, tipper de er ca 40x40cm. Fant ut at jeg kunne bruke de til invitasjonene, så jeg kjøpte to stykker. Det viste seg at de bare kosta 5 kroner pr stk, så da kjøpte jeg likegjerne noen til. Tenkte at de kan brukes på kaffebordene, oppå hvite duker! Så nå er jeg den stolte eier av ikke mindre enn 14 limegrønne brikker! :dåne: Jeg vet jo ikke hvor mange småbord det blir til kaffe! :ler:

Nå må jeg løpe til Agape, satser på å finne ut alt om hva slags underskjørt og slør jeg trenger, og så løpe hjem til Ebay etterpå! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte i så fall å klippe de i passende biter og lime på, for å få litt det litt mer glamorøst enn ved å bare bruke papir.. Men får se hvor langt kreativiteten strekker seg! :fnise:

Forøvrig er jeg ganske sinna. Dama på Agape var ei megge, og jeg skal aldri i livet sette mine bein der igjen! Kjerring..! Hun var sur fordi jeg ikke skulle prøve kjoler, og prøvde å prakke på meg både underskjørt, slør og sko ved å si at det var siste hun hadde igjen av alt. Jeg "skulle tenke på det", men da ble hun enda surere.. :roll: Ebay er min venn! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...