Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #521 Del Skrevet 2. september 2008 Så sant som det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #522 Del Skrevet 2. september 2008 de bare vet det ikke, og sånn bør det nok forbli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 Forfatter #523 Del Skrevet 3. september 2008 Nå begynner jeg å bli skikkelig lysten på å begynne brudekjolejakten..! Vet bare ikke hvor jeg skal begynne, brudekjoleverdenen er fremdeles uoppdaget og fremmed territorium for meg! Åssen begynte dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. september 2008 #524 Del Skrevet 3. september 2008 Nå begynner jeg å bli skikkelig lysten på å begynne brudekjolejakten..! Vet bare ikke hvor jeg skal begynne, brudekjoleverdenen er fremdeles uoppdaget og fremmed territorium for meg! Åssen begynte dere andre? Hiver meg på dette spørsmålet! Erfaringer med hvor tidlig man bør begynne å lete, hvor lang tid ting kan ta etc... Jeg burde vel egentlig ikke tenke på det engang jeg da, før en mnd før, for først da vet jeg vel hvordan kroppen min vil være/se ut - mer eller mindre - etter svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #525 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg begynte med å se meg litt rundt på nettet, men det hadde egentlig ingenting for seg fordi at jeg visste ikke hva jeg skulle se etter... Så var jeg på to kjoleprøvinger og da fant jeg ut hva jeg kledde og hvilket snitt jeg måtte ha slik at det så fenomenalt ut på meg Så startet jeg nett jakten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. september 2008 #526 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg startet også med å kikke masse på nettet - mest på sidene til brudesalongene og produsentene, etter hvert på finn (så ser man hvordan kjolene ser ut på "normale" folk.. Men enig med Dinedama, det er ikke så mye man får ut av det egentlig! Jeg satt i vår og var helt overbevist om at jeg ikke kunne ha kjole med tubetopp, men etter å ha prøvd noen kjoler er det akkurat det jeg skal ha.. Jeg har ikke prøvd så masse enda, har kun vært på én butikk, og var i dag hjemme hos en dame jeg fant på finn. Skal til ei annen dame i morgen, og i en annen butikk på lørdag. Så jeg håååper å ha litt mer årnings på dette i neste uke kanskje?? Skal i alle fall være flink og notere meg navn på kjolene i butikken (og kanskje snike til meg et bilde eller to... selv om det ikke er lov...). Og så skal jeg se på finn etterpå, om jeg finner den brukt. Jeg kjøper gjerne kjolen min til halv pris, for å si det sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. september 2008 #527 Del Skrevet 4. september 2008 Startet med å titte på nettet for å se om jeg fant noen bilder av kjoler jeg kunne tenke meg, men oppdaget fort at det jeg tenkte meg og det jeg så i salonger var to forskjellige ting.. Anbefaler å kontakte en salong og snakke med dem, de aller fleste er profesjonelle og kan dette!! de gir deg råd og veiledning og stol på magefølelsen det oppdaget jeg hvor viktig var Drømmekjolen dukker opp, det vet jeg vennen det er ganske moro å prøve kjoler gjør gjerne det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #528 Del Skrevet 4. september 2008 Ok, salong it is! Men, kan det funke å gå alene til brudesalongen den første gangen? :klø: Forloveren min bor jo på en annen kant av landet dessverre... Kan jo alltids ta med noen jeg studerer med da, men jeg kjenner jo ikke de sånn fryktelig godt enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #529 Del Skrevet 4. september 2008 Likså greit å dra alene også Da er det ingen andre som blander seg Så kan du jo spørre om du kan få ta bilder av deg i kjolen å sende til forloveren din så får hun sett de hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 4. september 2008 Nå har jeg sjekka åpningstidene på brudesalongen rett borti gata her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. september 2008 #531 Del Skrevet 4. september 2008 Nå har jeg sjekka åpningstidene på brudesalongen rett borti gata her! Sukk.. Har bare en vi... Tror jeg skal ta meg en tur til ditt område altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 4. september 2008 Har lest litt her inne nå om folks erfaringer med den salongen, og tror faktisk jeg dropper å gå dit! Hvis servicen er så dårlig som folk skal ha det til så skal jeg ikke sette mine ben der! Jeg (og alle andre kommende bruder) fortjener nemlig bra service og hyggelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #533 Del Skrevet 4. september 2008 Det kan jo hende du er heldig med servicen da?? :klø: Man vet aldri Det er bare å dra innom å se om du liker deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #534 Del Skrevet 4. september 2008 Ok da! Har bare ikke lyst til å møte den sure dama som har kalt andre her inne feite og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 4. september 2008 #535 Del Skrevet 4. september 2008 Hei hei Lykke til i brudekjolejakten! Noe så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 5. september 2008 Hei hei Lykke til i brudekjolejakten! Noe så gøy Takk for det! Ja, det er utrolig spennende! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #537 Del Skrevet 5. september 2008 Har hun seriøst gjort det?? Det er ikke lov!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #538 Del Skrevet 5. september 2008 Sånn er ikke lov å si Alle brude fortjener å bli behandlet som kongelige super service og bare koselig og snille folk, ingen sånne finn ett sted hvor de er koselig og du føler deg velkommen, det har alt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 Forfatter #539 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Nemlig!! Kan jo prøve meg der først og se om jeg er fornøyd da, de hadde vel ikke klart å drive dersom alle var misfornøyde? :klø: Endret 5. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #540 Del Skrevet 5. september 2008 Nei det er heller tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå