Gjest Pysepus Skrevet 1. juni 2008 #481 Del Skrevet 1. juni 2008 Får berre håpa at kjæresten min ikkje ombestemmer seg igjen. Det får han ikke lov til Hadde aldri klart å holde noe slikt hemmelig for kjære jeg Hadde røpt meg før vi var ute av døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #482 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det får han ikke lov til Hadde aldri klart å holde noe slikt hemmelig for kjære jeg Hadde røpt meg før vi var ute av døra Ja, samme her! Og det har eg sagt til kjæresten min. Eg er er elendig på å halda ting hemmelig, og det veit han godt. Same kor hardt eg prøver å la vera å fortelja noko, så klarar eg å røpa meg skremmande fort. Så la oss håpa og tru at kjæresten min ikkje ombestemmer seg heretter! Endret 1. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Formen er bra for tida. Ser ut til at kvamen er vekke for godt, og eg har heldigvis ikkje blødd meir! For kvar dag som går no blir eg meir og meir optimistisk, og tør å tru på at dette skal gå bra. Eg slappar av og kosar meg i sola om dagane, og det er herlig. Den siste veka, har eg merka at eg må på do mykje oftae en før. Kjennest ut som om eg må tissa skikelig, men når eg går på då kjem det nesten ingenting. Og om morgonen når eg våknar, er blæra heilt sprengt! Det er nok livmora som trykker på urinblæra, vil eg tru. Det er vel ganske vanleg på denne tida i svangerskapet? Har tenkt å prøva å få lagt ut magebilder i løpet av veka som kjem. Veit eg har sagt før at eg skal gjera det, men eg klarar liksom aldri å få somla meg til å få gjort det. Eg er så dårlig med slikt, så eg gruar meg til å gå i gang. Kjem sikkert til å knota masse, før eg får det til. Men no har eg ingen unnskyldning for å la vera å prøva - for eg er sjukemeldt, og har god tid. Så eg skal sjå kva eg kan få til i løpet av veka. Magebilda har eg tatt om morgonen rett etter at eg har stått opp, før eg har ete noko mat. Føler at det blir mest riktig - slik at det ikkje virkar som om magen min er større enn den egentlig er, på grunn av at eg har stappa i meg mat. Men det er utrulig kor stor forskjell det er på magen min om morgonen og om kvelden for tida! Når eg står opp om morgonen, tenker eg at "Er ikkje magen min større?" Men om kvelden før eg skal leggja meg, tenker eg "Hjelpe meg så stor magen min har blitt!". Så det er ingen tvil om at magen min forandrar seg mykje i løpet av dagen. Endret 1. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 1. juni 2008 #484 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Då er du foreløpig åleine om det! For alle eg kjenner som har tippa på kjønn, trur at eg får ei jente. Sjølv er eg veldig usikker. Eg har nemlig to ulike teoriar. Den eine teorien er at det blir gutt, fordi fosteret hadde ein hjertelyd på 142 slag i minuttet då eg var hos jordmor, og det har eg høyrt er typisk guttefrekvens. Min andre teori er at det blir jente, etter ultralyden eg fekk då eg var innlagt på KK forrige helg. Legen som undersøkte meg spurte om eg visste kva kjønn det vart, og eg sa at det gjorde eg ikkje. Spurte om ho såg noko, men ho sa det var vanskeleg å sjå, sidan fosteret bevegde seg så mykje, og låg slik til at det ikkje var så lett å sjå. Etter ei stund sa legen at ho iallfall ikkje klarte å sjå noko som stakk ut der nede, så kanskje det var ei jente. Men ho sa tydeleg frå om at det var svært usikkert, så eg måtte ta det med ei klype salt. Så eg er vel sånn 50% jente, og 50% gutt. Veit liksom ikkje heilt kva teori som er mest til å stola på. Vel du har to ulike teorier, har du tenkt på en tredje også?? At det kan bli et dyr? Endret 1. juni 2008 av Lissi33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 1. juni 2008 #485 Del Skrevet 1. juni 2008 Min mage er også større om kvelden, men siden den er punktert igjen på morgenen, er det nok bare luft ennå! Bra at formen din også kommer seg, det er jo dobbelt så gale å ikke være i form når det er så fint og varmt ute. Jeg har ikke engang tatt magebilde, det er liksom ikke så mye å ta bilde av ennå. Men må vel ta meg sammen snart, må jo ha et utgangspunkt! Jeg tipper forresten gutt, men det tror jeg alltid til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #486 Del Skrevet 1. juni 2008 Vel du har to ulike teorier, har du tenkt på en tredje også?? At det kan bli et dyr? Ja, det skal du jammen sjå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 1. juni 2008 #487 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, det skal du jammen sjå på! Syns det var litt morsomt da:) To teorier... ja det har jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 1. juni 2008 Syns det var litt morsomt da:) To teorier... ja det har jeg også Ja, eg kunne jo hatt både 3 og 4 ulike teoriar, og meir en det og for den sags skyld. F.eks to teoriar som tyda på gutt, og 3 teoriar som tyda på jente. Men ein teori som tyder på noko anna enn jente eller gutt, nei det har eg nok ikkje eg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 1. juni 2008 #489 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, eg kunne jo hatt både 3 og 4 ulike teoriar, og meir en det og for den sags skyld. F.eks to teoriar som tyda på gutt, og 3 teoriar som tyda på jente. Men ein teori som tyder på noko anna enn jente eller gutt, nei det har eg nok ikkje eg heller. Det er jammen betryggende å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #490 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Min mage er også større om kvelden, men siden den er punktert igjen på morgenen, er det nok bare luft ennå! Bra at formen din også kommer seg, det er jo dobbelt så gale å ikke være i form når det er så fint og varmt ute. Jeg har ikke engang tatt magebilde, det er liksom ikke så mye å ta bilde av ennå. Men må vel ta meg sammen snart, må jo ha et utgangspunkt! Jeg tipper forresten gutt, men det tror jeg alltid til det motsatte er bevist. Det er vel egentlig ikkje så rart at magen veks i løpet av dagen, både pga luft i magen, og maten ein et gjennom dagen. Men eg synst likevel det er litt rart at det er såpass stor forskjell på magen min morgon og kveld. Har tenkt at det sikkert er fordi livmora tar såpass stor plass inni magen etterkvart som babyen veks, at magesekken blir pressa meir utover - og at det dermed viser bedre utanpå magen, når magesekken blir fylt opp. Men om det stemmer, det anar eg ikkje. Glad for at eg ser ut til å vera kvitt kvalmen, for det er ingenting som gjer kvalmen verre enn sterk varme. Merka det då eg var kvalm tidlegare i svangerskapet, at f.eks ein varm dusj ikkje var noko særlig. Då måtte eg skru ned varmen på vatnet, og heller ta ein kalddusj. Magebilde må du få tatt! Er jo så artig å ha bilde av korleis magen var i utgangspunktet, for då ser ein lettare korleis den har vakse, når ein tar magebilde seinare i graviditeten! Endret 1. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 1. juni 2008 TIPPELISTE Pysepus: Monica85: Ella*: Knøttet: Scheherazade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #492 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jammen betryggende å høre Ja, ikkje sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Kor har forresten tickeren min tatt veien? Endret 1. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2008 #494 Del Skrevet 2. juni 2008 Kor har forresten tickeren min tatt veien? Min har også stukket av, så jeg antar det er serveren deres som ikke er helt stabil... Håper den kommer tilbake snart Magen min var også større om kvelden enn om morgenen, så jeg tok alltid magebilder om morgenen før jeg spiste. Nå trenger jeg ikke det, nå er den like stor hele tida Magebilde? *nysgjerrig* Mannen min ville heller ikke vite kjønn i begynnelsen, men mente at det ikke gikk at jeg visste det og han ikke visste det, for da kom jeg til å avsløre meg Så derfor ville vi vite det begge to, og det er han glad for nå sier han Svigermor ville ikke vite heller, men mannen avslørte seg ganske fort der ja Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 2. juni 2008 #495 Del Skrevet 2. juni 2008 Den siste veka, har eg merka at eg må på do mykje oftae en før. Kjennest ut som om eg må tissa skikelig, men når eg går på då kjem det nesten ingenting. Men det er utrulig kor stor forskjell det er på magen min om morgonen og om kvelden for tida! Når eg står opp om morgonen, tenker eg at "Er ikkje magen min større?" Men om kvelden før eg skal leggja meg, tenker eg "Hjelpe meg så stor magen min har blitt!". Så det er ingen tvil om at magen min forandrar seg mykje i løpet av dagen. Jeg blir nesten litt skuffa da jeg går på do; kjennes ut som jeg må tisse SÅÅÅÅ FÆÆÆÆLT, også setter jeg meg ned, og får bare ut noen få dråper.... Nedtur!!! Slik har jeg det med magen også!!! Om morgenen så er den plutselig ganske liten. Langt fra flat, det er en bra kul der, ja!!! Men om kvelden, da blir den såååå stor, helt fra oppunder puppene....Ganske vilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Min har også stukket av, så jeg antar det er serveren deres som ikke er helt stabil... Håper den kommer tilbake snart Magen min var også større om kvelden enn om morgenen, så jeg tok alltid magebilder om morgenen før jeg spiste. Nå trenger jeg ikke det, nå er den like stor hele tida Magebilde? *nysgjerrig* Mannen min ville heller ikke vite kjønn i begynnelsen, men mente at det ikke gikk at jeg visste det og han ikke visste det, for da kom jeg til å avsløre meg Så derfor ville vi vite det begge to, og det er han glad for nå sier han Svigermor ville ikke vite heller, men mannen avslørte seg ganske fort der ja Håper du har en fin mandag! Godt det ikkje berre er min ticker som har fordufta! Får håpa det berre er servaren som er ustabil, ja. Elers blir eg jo nødt til å laga meg ny ticker. Rart det der, at magen kan forandra seg såpass mykje frå morgon til kveld - men det er tydeligvis heilt normalt! Eg fann fort ut at det ville vera "juks" å ta magebilder om kvelden, for då ser magen min større ut en den egentlig er. Magebilder kjem forhåpentligvs snart, viss eg får det til! Kjæresten min meinte først at det gjekk heilt fint om eg fekk vita kjønnet, og ikkje han. Men då eg minna han på kor elendig eg er til å halda på hemmelighetar, så skjønte han fort at det ikkje var eit alternativ. Eg har hatt ein fin måndag, og det håpar eg du også har hatt! Jeg blir nesten litt skuffa da jeg går på do; kjennes ut som jeg må tisse SÅÅÅÅ FÆÆÆÆLT, også setter jeg meg ned, og får bare ut noen få dråper.... Nedtur!!! Slik har jeg det med magen også!!! Om morgenen så er den plutselig ganske liten. Langt fra flat, det er en bra kul der, ja!!! Men om kvelden, da blir den såååå stor, helt fra oppunder puppene....Ganske vilt!! Samme her! Er jammen ikkje mange dråpane som kjem ut, sjølv om det følest som om blæra er heilt sprengt. Dei små mageruska våre kosar seg nok der inne, med å sparka og trykka på urinblærene til mammaene sine. Magen min er heller ikkje heilt flat om morgonen, men den veks likevel ganske mykje i løpet av dagen! Blir nesten skuffa når eg ser på magebilda eg har tatt så langt (tatt om morgonen, før eg har ete), for magen er liksom så liten. Burde nesten ha tatt eit bilde om kvelden også, berre for å samanlikna og sjå forskjellen. Endret 2. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2008 #497 Del Skrevet 3. juni 2008 Sært at magen kan være så forskjellig fra dag til kveld, ja Snart er den like stor hele dagen Tickeren min er tilbake, men jeg ser ikke din noe sted? :klø: Hmmm... Rart! Er ikke lett å holde på slike hemmeligheter! Du skulle ikke mint han på hvor dårlig du er til å holde på hemmeligheter, så kunne du fått vite kjønn og han ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #498 Del Skrevet 3. juni 2008 Sært at magen kan være så forskjellig fra dag til kveld, ja Snart er den like stor hele dagen Tickeren min er tilbake, men jeg ser ikke din noe sted? :klø: Hmmm... Rart! Er ikke lett å holde på slike hemmeligheter! Du skulle ikke mint han på hvor dårlig du er til å holde på hemmeligheter, så kunne du fått vite kjønn og han ikke! Ja, rare magen. Er tickeren din tilbake? Eg ser den fortsatt ikkje. :klø: Trur nok det var like lurt at eg minte kjæresten min på kor dårlig eg er til å halda på hemmelighetar, med ein gang. Ellers hadde han vel blitt drittsur på meg, når eg sannsynlegvis allerede same dagen som eg hadde fått vita kjønnet, hadde klart å avslørt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2008 #499 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, rare magen. Er tickeren din tilbake? Eg ser den fortsatt ikkje. :klø: Trur nok det var like lurt at eg minte kjæresten min på kor dårlig eg er til å halda på hemmelighetar, med ein gang. Ellers hadde han vel blitt drittsur på meg, når eg sannsynlegvis allerede same dagen som eg hadde fått vita kjønnet, hadde klart å avslørt det. Nei, nå er tickeren borte igjen Den var der fra i går kveld frem til i dag ettermiddagen, og nå har den stukket av igjen! Hehe... Sant det, kjedelig om han hadde blitt sur fordi du røpet hemmeligheten Så nå skal ingen av dere vite det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #500 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, nå er tickeren borte igjen Den var der fra i går kveld frem til i dag ettermiddagen, og nå har den stukket av igjen! Hehe... Sant det, kjedelig om han hadde blitt sur fordi du røpet hemmeligheten Så nå skal ingen av dere vite det eller? Dumme tickerar. Irriterande når dei berre forsvinner sånn plutseleg... Kjæresten min hadde nok ikkje blitt så glad for det, nei. Joda, eg reknar med at me skal få vita kjønnet på UL, dersom det er mulig å sjå. Som sagt, så trur eg at eg har klart å overtala kjæresten min, og at han no går med på å få vita kjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå