Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1381 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, då skal eg prøva å leita fram litt jentestøv til deg! PS: No fann eg masse babystøv på "Snart gravid", som eg tenkte du skulle få - men det gjekk ikkje an å kopiera det over hit. Takker så mye for det støvet jeg kan få. Synd du ikke klarte å kopiere det støvet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1382 Del Skrevet 26. oktober 2008 Stakkar jenta di som hikker sånn. Bra du prøver å hjelpe med magestryking. No virkar det heldigvis som om hikkinga endeleg har gitt seg! Håpar veslejenta mi ikkje begynnar å hikka igjen - for no har ho hikka nok for ei stund, synst eg. Kjenner at ho ligg og snur seg og sparkar litt der inne no. Veldig koseleg å sjå magen som bevegar seg, og vita at det er babyen min som turnar rundt der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1383 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takker så mye for det støvet jeg kan få. Synd du ikke klarte å kopiere det støvet da. Ja, det var litt synd - for det var nemlig superbra babystøv eg fann til deg der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1384 Del Skrevet 26. oktober 2008 No virkar det heldigvis som om hikkinga endeleg har gitt seg! Håpar veslejenta mi ikkje begynnar å hikka igjen - for no har ho hikka nok for ei stund, synst eg. Kjenner at ho ligg og snur seg og sparkar litt der inne no. Veldig koseleg å sjå magen som bevegar seg, og vita at det er babyen min som turnar rundt der inne. Det tror jeg så gjerne. Gleder meg til det blir min tur, når det en gang skjer. Ja, det var litt synd - for det var nemlig superbra babystøv eg fann til deg der inne! Kanskje det hjelper med en tankesending. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1385 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det tror jeg så gjerne. Gleder meg til det blir min tur, når det en gang skjer. Kanskje det hjelper med en tankesending. ??? Ja, du kan gleda deg til det blir din tur - og det blir det nok snart! Tankesending, ja kanskje det hjelper? *Sender over masse rødt jentebabystøv til Nótt* Håpar det virka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1386 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, du kan gleda deg til det blir din tur - og det blir det nok snart! Tankesending, ja kanskje det hjelper? *Sender over masse rødt jentebabystøv til Nótt* Håpar det virka! Håper det virker ja. Kan du sende litt ekstra mye rundt omkring 3-5 november - da skal el finne sted nemlig??? masse til takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1387 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper det virker ja. Kan du sende litt ekstra mye rundt omkring 3-5 november - da skal el finne sted nemlig??? masse til takk. Ja, det skal eg prøva å hugsa på. Du fortener alt det babystøvet du kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1388 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, det skal eg prøva å hugsa på. Du fortener alt det babystøvet du kan få! Du er så utrolig søt. Hva skulle jeg gjort uten deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1389 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Du er så utrolig søt. Hva skulle jeg gjort uten deg? Så snill du er, Nótt Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1390 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så snill du er, Nótt Føler meg bare masete, men takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1391 Del Skrevet 26. oktober 2008 Føler meg bare masete, men takk skal du ha. Masete nei, det må du absolutt ikkje føla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1392 Del Skrevet 26. oktober 2008 Masete nei, det må du absolutt ikkje føla! Takk, da skal jeg prøve å ikke føle meg så masete. Bare litt lettere paranoid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1393 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk, da skal jeg prøve å ikke føle meg så masete. Bare litt lettere paranoid. Tøysekopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1394 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tøysekopp! Jeg, jeg tøyser da aldri. *smiler og ser uskyldig ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1395 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg, jeg tøyser da aldri. *smiler og ser uskyldig ut* Nei, korleis kunne eg tru noko sånt om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1396 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei, korleis kunne eg tru noko sånt om deg! Jeg skjønner det virkelig ikke altså. Jeg som aldri finner på noen ting. Eller hvordan var det der igjen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1397 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg skjønner det virkelig ikke altså. Jeg som aldri finner på noen ting. Eller hvordan var det der igjen? :klø: Ja, sei det! Trur seriøst me bør gå og leggja oss, før me "tar heilt av". Ha ei riktig god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2008 #1398 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, sei det! Trur seriøst me bør gå og leggja oss, før me "tar heilt av". Ha ei riktig god natt! Tenkte akkurat på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. oktober 2008 #1399 Del Skrevet 26. oktober 2008 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #1400 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, så er det ein ny dag igjen! Utrulig nok tittar sola så vidt fram i dag, etter evighetar med regn og vind! Ja, det har mildt sagt vore eit skikkelig drittver her i Bergen i altfor lang tid no. Så får jammen håpa at det snur no, og me endeleg får litt fint ver. Mannen min reiste inn til foreldra sine i går kveld, og har vore der inne i natt. Er ca ein times kjøring herfrå. Må innrømma at eg var litt nervøs for at fødselen skulle starta i løpet av natta, sidan mannen min ikkje var her - men det gjekk heldigvis bra! Ingen fødsel på gang enda, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå