Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:juhu:

(Og nei, Riseth: det var aldeles ikke straffe! Stakkars Bjørn Dahl må da få lov til å ta seg for med henda når han tryner!? :kjefte: )

Skrevet
:juhu:

(Og nei, Riseth: det var aldeles ikke straffe! Stakkars Bjørn Dahl må da få lov til å ta seg for med henda når han tryner!? :kjefte: )

Det er klart det var straffe :kjefte: Dommer`n må virkelig kjøpe seg briller...

Skrevet
Ser unektelig litt dårlig ut at det tipset skal gå inn ;)

I now :tristbla:

Skrevet
:sur: Dette ser ikke bra ut! :grine:

Kom igjen, Rosenborg!!

:hoppe:

Skrevet
Det er klart det var straffe :kjefte: Dommer`n må virkelig kjøpe seg briller...

Hvordan kan det bli straffe?! Skal han ha hendene langs siden og bare ramle rett på trynet, liksom? Han stupte jo framover, stakkars. Må jo ha hendene et sted. ;)

Og forresten....: :juhu: :juhu: :juhu:

(Var en artig kamp, da!)

Skrevet
Hvordan kan det bli straffe?! Skal han ha hendene langs siden og bare ramle rett på trynet, liksom? Han stupte jo framover, stakkars. Må jo ha hendene et sted. ;)

LSK-supporter her, og det var nok ingen straffe nei. Han tryna over ballen. Riseth er en tulling. Dårlig kjøp.

Gjest Joker'n
Skrevet

Riseth hadde virkelig temperament på banen i går! Og jeg synes heller ikke at det var straffe, han tryna jo. Ja, ballen var nær hendene hans, men han hadde jo ikke noe annet sted å ha armene sine?? Hadde han tatt tak i ballen på vei opp e.l hadde det vært noe helt annet, men han reiste seg jo tross alt rett opp også (før han ble spent ned av Azar Karadas igjen :fnise: ).

Gjest Ulva35
Skrevet
LSK-supporter her, og det var nok ingen straffe nei. Han tryna over ballen. Riseth er en tulling. Dårlig kjøp.

:Nikke: Helt enig, og jeg er også LSK- supporter. Gleder meg til det snur, for det gjør det nemlig :Nikke:

Skrevet

Og da var det klart for Viking - VIF... fornuften sier uavgjort, hjertet sier Viking. (Men drømmeresultatet er vel kanskje som en på Brannforumet skrev: "Uavgjort samt masse kort og flere beinbrudd til begge lag." ;)

:popcorn:

Skrevet

Vålerenga HERJER i Stavanger!!!

:hoho:

Dette blir en bra kveld :danser:

Skrevet

Nu vel, herjer og herjer... ;) Syns nå de har fått kjørt seg bra i andre omgang!!!

Skrevet
Nu vel, herjer og herjer... ;) Syns nå de har fått kjørt seg bra i andre omgang!!!

Sant... Men de herjet i 1.omg :gjeiper:

Skrevet

Ikke så mye herjing i andre omgang, nei... Selvmål og greier. :klaske: Men nå er det gudskjelov over, og det ble tre poeng. Puh.

Skrevet

Tror jeg erklærer meg fornøyd med det resultatet, jeg. VIF ble rundspilt i andre omgang (kjekt å se på!), og jeg tror Viking er den største utfordreren vår - så altså, bra de taper på hjemmebane. :briller:

Skrevet

FFK banker Ham Kam og topper tabellen igjen ! :ironi::sarkasme::skaal:

Haha! :lur:

Skrevet

FFK bør hvertfall vinne denne kampen. Stadion skal være fortet! :)

Gjest marihan
Skrevet

Halleluja så deilig det er å score mot Strømsgodset når det er 20 sekunder igjen av kampen!! :ler:

Skrevet

Endelig løsnet det for Molde :) Deilig med årets første seier, og alltid deilig å slå Vålerenga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...