Gå til innhold

tippeligaen


lille kylling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Godt spilt av RBK i dag! Men Brann burde gå noen runder rundt seg selv gitt.. :sukk:

Kanskje vi skulle gått på stadion som duskedamer en dag, da tviler jeg ikke på at gutta hadde fått farten opp med å skåre mål :fnise:

Men jo, jeg kjenner fortvilelsen komme litt nå, Brann pleier jo å være bedre i første halvdel av serien, også ha en rar liten tilbakegang etter sommeren, så de må sette igang snart! Eller kanskje de bare har endra taktik for å lure alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking er endelig der de hører hjemme - på TOPPEN! :jepp:

Ja dere har jo så bra trener :ball: Skulle ønske han fremdeles var trener i Lillestrøm :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubb, Poeng

FFK 9

Viking 9

Stabæk 8

VIF 7

SIF 7

AaFK 6

Lyn 6

TIL 5

RBK 4

Glimt 4

Brann 4

Molde 3

HamKam 3

LSK 2

Deilig å se FFK toppe tabellen ja! ;) Får bare håpe den ser sånn ut i slutten av sesongen og. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dere har jo så bra trener :ball: Skulle ønske han fremdeles var trener i Lillestrøm :hjerte:

Ja.. Han Nordli begynner å gå meg mektig på nervene om dagen. Nekter fullstendig å vise et lite snev av ydmykhet, og er så arrogant mot sportsreporterne at jeg kjenner jeg blir flau over å være LSK-supporter når han sier at: alle andre kan si hva faen de vil, men vi i LSK opplever ikke noe krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet havner nok samme sted som i 2007!! :jepp: Ser absolutt ingen grunn til å tro at Brann gjør det dårligere enn i fjor.

Tror både cup gull og serie gull havner i BÆÆÆÆRGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Dette ser ikke bra ut! :grine:

Kom igjen, Rosenborg!!

:kose:

Så så, det går nok bra til slutt skal du se. Bare vent til ny' trenern kommer :)

Tror både cup gull og serie gull havner i BÆÆÆÆRGEN

Ja, for det ser jo absolutt sånn ut så langt....

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
:kose:

Så så, det går nok bra til slutt skal du se. Bare vent til ny' trenern kommer :)

Håper (og tror) du har rett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Han Nordli begynner å gå meg mektig på nervene om dagen. Nekter fullstendig å vise et lite snev av ydmykhet, og er så arrogant mot sportsreporterne at jeg kjenner jeg blir flau over å være LSK-supporter når han sier at: alle andre kan si hva faen de vil, men vi i LSK opplever ikke noe krise.

Litt ydmykhet fra Nordli hadde ikke skadet nei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får trøste oss med at det nok blir en spennende sesong utover, uansett hvilket lag man heier på! Det er jo litt artig når alle slår alle (og absolutt alle slår Lillestrøm - sorry klarte ikke å dy meg)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ydmykhet fra Nordli hadde ikke skadet nei :jepp:

Nordlie blir grinete når han ikke får burger'n sin. Det var forresten et TV-program (Golden goal?) som hadde et diagram som viste at når Nordlie er feit, så gjør laget hans det bra - og motsatt! Nå er han jo godt på vei nedover igjen, akkurat som laget hans.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi får trøste oss med at det nok blir en spennende sesong utover, uansett hvilket lag man heier på! Det er jo litt artig når alle slår alle (og absolutt alle slår Lillestrøm - sorry klarte ikke å dy meg)

:)

LSK ligger på bunnen av tabellen ja, men har (som alle de andre lagene) bare spilt 4 kamper, hvorav 2 av dem var uavgjort. Så at alle slår dem var vel en aldri så stor overdrivelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LSK ligger på bunnen av tabellen ja, men har (som alle de andre lagene) bare spilt 4 kamper, hvorav 2 av dem var uavgjort. Så at alle slår dem var vel en aldri så stor overdrivelse :)

Ok sorry da, kan jeg få si at de fleste slår dem?

Glem det, jeg venter med uttalelsen til senere i kveld. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag snur det for Lillestrøm :hjerte: , tror på 2 - 0 seier over Brann... Må jo være optimist.....

Ser unektelig litt dårlig ut at det tipset skal gå inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...