Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet
FFK!!!

Det er hevet over all tvil at Fredrikstad har et voldsomt engasjement når det kommer til klubben i vårt hjerte. Det ble ikke mindre av ny stadion og ikke minst et flott lag som spiller bra kamper :)

"Rø` og hvite er de beste!!! "

GRATULERER med seieren i går :)

Heia LSK mot VIF i dag :ball:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja.... nå er det 1-0 til riktig lag!

Moa! Moa! Moa! :hoppe:

Skrevet

Ja heia heia heia! Men det ser ut til at vi får en grufull start på sesongen i år altså... :sur:

Håper bare det er en periode og at det ikke blir sånn hele sesongen!

Var forresten og så lokallaget her jeg bor spille hjemmekamp idag, å så gøy! Adrenalinet pumper som bare det, og jeg skal så innmari på neste hjemmekamp! (selv om de ikke er laget i mitt hjerte)

Skrevet

Og igjen! :juhu:

Skrevet

Vålerenga vant nok fortjent idag ja...

Dette er helt forferdelig LSK! Men jeg er mer fan en noensinne. Det er i nedgangstider det virkelig gjelder å være en støttespiller!

Bare håper de endrer litt på spillestilen snart, de spiller så forbanna stygt til tider! Og det ødelegger ikke bare kampen, men også ryktet. Fy fy :nei:

Så bedre lykke neste gang *krysse fingrene* *krysse fingrene*

Skrevet

For en fantastisk spiller :juhu: Jeg har trua på at her har endelig Vålerenga fått den spissen de har lett etter. Og både ung og sympatisk :)

Ingenting som er bedre enn 3 poeng på Åråsen :-D

Skrevet

YES DA! Hadde det ikke vært for FC Liiin, hadde Våøerenga ledet tabellen nå. Men den tid kommer! :jepp:

Gjest Ulva35
Skrevet
Vålerenga vant nok fortjent idag ja...

Dette er helt forferdelig LSK! Men jeg er mer fan en noensinne. Det er i nedgangstider det virkelig gjelder å være en støttespiller!

Bare håper de endrer litt på spillestilen snart, de spiller så forbanna stygt til tider! Og det ødelegger ikke bare kampen, men også ryktet. Fy fy :nei:

Så bedre lykke neste gang *krysse fingrene* *krysse fingrene*

Skriver under på denne. Å være motgangs supporter er minst like viktig som medgangsupporter. Vi gir oss ikke nei.

Gratulerer dere i vif. Dere var best i går og fortjente å vinne.

Skrevet

Uavgjort borte mot brann...skal ikke klage :) håper Godset klarer å holde på denna gode formen helt ut... Noen vil sikker karakterisere dette som flaks, men det blir ikke mål med mindre man putter ballen I mål, sorry folkens...

Gjest Roxie Hart
Skrevet
Uavgjort borte mot brann...skal ikke klage :) håper Godset klarer å holde på denna gode formen helt ut... Noen vil sikker karakterisere dette som flaks, men det blir ikke mål med mindre man putter ballen I mål, sorry folkens...

Kjempesterkt å ta poeng mot brann på bortebane, så jeg sier et lite gratulerer!

Med mitt kjære Rosenborg går det dessverre ikke så bra, men vi er jo bare såvidt i gang! :sukk:

Skrevet
Med mitt kjære Rosenborg går det dessverre ikke så bra, men vi er jo bare såvidt i gang! :sukk:

Det virker på en måte som om klubben står litt på "vent" til Hamrén kommer. Vi får håpe det går bedre da. All ære til Trond Henriksen, men han har vel kanskje ikke den erfaringen som trengs for å lede RBK.

Skrevet (endret)

Jeg synes jeg synes dere fortjente det poenget. Selv om jeg hadde foretrukket at vi beholdt alle tre!

:gjeiper:

Men men, når alt kommer til alt tar nok vi gull i år igjen :jepp:

Endret av Shade
Skrevet

Niks, gullet skal tilbake til Oslo i år. Og selvsagt til klubben i vårt hjerte øst for akerselva!

Vålerenga i mitt hjerte! :danse:

Skrevet
Niks, gullet skal tilbake til Oslo i år. Og selvsagt til klubben i vårt hjerte øst for akerselva!

Vålerenga i mitt hjerte! :danse:

Sant så sant!

Skrevet

Yes da..Godset er i slaget :) Sorry LYN, men ingen slår Godset i Drammen iår..hehe...

Skrevet

Moa igjen i dag! :hoppe: Faen at RBK skulle utligne i andre omgang da... Men, 7 poeng og tredjeplass på tabellen - det begynner ikke så verst i år for Enga. :hjerte:

Gjest Joker'n
Skrevet

Godt spilt av RBK i dag! Men Brann burde gå noen runder rundt seg selv gitt.. :sukk:

Skrevet
Moa igjen i dag! :hoppe: Faen at RBK skulle utligne i andre omgang da... Men, 7 poeng og tredjeplass på tabellen - det begynner ikke så verst i år for Enga. :hjerte:

Ja, det siste målet var surt, altså.

Men likevel, ett poeng er ett poeng. Og hyggelig at det var Moa som scoret i går også. Jeg begynner virkelig å få sansen for den fyren! :ler:

Skrevet
Ja, det siste målet var surt, altså.

Men likevel, ett poeng er ett poeng. Og hyggelig at det var Moa som scoret i går også. Jeg begynner virkelig å få sansen for den fyren! :ler:

Det som var aller verst var at det var fortjent at RBK fikk et mål der, man skal da ikke la seg presse sånn av 10 mann på hjemmebane..

Men joda, det ser ut til at det kan bli en god sesong for Enga! Også gøy at Singh fikk spille hele kampen i går, at han slipper til på tross av Bojan og Johnsen på benken.

Og Moa er virkelig en fin fyr ja! God spiller, og sympatisk. Noe annet enn han sutrete Demidov på RBK ;)

Skrevet
Rosenborg - for evig og alltid!

Er spent på hvordan det går med dem i år mtp. fjorårets sesong, men har sjølsagt troen på at gullet kommer dit det virkelig hører hjemme!

:Hehe:

Vel talt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...