Gå til innhold

tippeligaen


lille kylling

Anbefalte innlegg

hei :ball:

er det noen som gleder seg til tippeligaen som begynner snart eller?

hva slags lag holder drer med?

jeg selv er vålerenga jente og selvsakt tar enga GULLET i år. :jepp:

dette blir knall dager og bare gleder meg til mine klær kommer i posten fra sjappa til vålerenga.

hilsen lille kylling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nja. Med Gale-Martin som førstevelger i alt så tviler jeg nok litt på at Vålerengen får en sesong der de havner over midten av tabellen.

Men joda, gleder meg til seriestart, gleder meg blant annet til å se hvordan Sleipe-Martin takler kritiske spørsmål fra pressen når VIF har tapt sesongens fire første kamper. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Med Gale-Martin som førstevelger i alt så tviler jeg nok litt på at Vålerengen får en sesong der de havner over midten av tabellen.

Men joda, gleder meg til seriestart, gleder meg blant annet til å se hvordan Sleipe-Martin takler kritiske spørsmål fra pressen når VIF har tapt sesongens fire første kamper. :popcorn:

ja det gjenstår å se. ja han er ikke av de beste og de har ikke gjort det så veldig bra på la manga men jeg har troen på de da det gjelder for meste for dem.

vi gar jo fått doffen da. han er jo ikke av dem semste spillerene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gleder meg til seriestart ja :ball:

Er Aafk supporter og bare 26 dager igjen til jeg skal se Aafk banke Vif på Ullevål :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gullet havner nok samme sted som i 2007!! :jepp: Ser absolutt ingen grunn til å tro at Brann gjør det dårligere enn i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjenstår å se. men jeg tror faktisk enga slår Aafk. :) det blir spennende. jeg personlig tror ikke Brann vinner gullet i år. jeg tipper Brann kommer på 4 plass i år jeg. dette blir spennende. gleder megkjempe masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med litt ufrivillig, samboeren er nemlig helt fotballgal :-D

Liker fotball ellers, men norsk fotball er relativt nytt for meg, har tidligere følgt med Premiership og CL for ganske mange år.

Brann må det jo være da? Hissige røde djeveler, akkurat som meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man.u er bra jeg da men jeg synes tippeligaen er det beste. haha. Brann ja. er nok mange av dere som liker de. min mann er ikke intrisert i fotball i det hele tatt men han må nok bare finne seg i å se på det hvis det er en viktig enga kamp. ÆRE VÆRE VÅLERNGA :ler:

jeg er fotball fan som bare det. får bare håpe tiden går fort til den 29 mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også veldig til seriestart! :hoppe:

Er Vålerenga-supporter jeg også. Men er litt mer pessimistisk enn deg jeg da ;) Tror nok ikke vi tar gullet i år, trenger litt tid på å få et helt nytt lag, med helt nytt støtteapparat til å fungere. Og det håper jeg de tar seg tida til! Ikke noe sparking av trener(e) med en gang det blir en nedtur.

Treningskampene lover i alle fall ikke bra, men samtidig... i fjor spilte vi glimrende og vant masse treningskamper - gikk ikke så bra i serien for det :ler:

Tror det står mellom Brann og Viking jeg da, faktisk. LSK er vel oppi der en plass, men holder aldri helt ut ;) Og vi vil også være oppi der en plass. Stabæk får det tøffere i år, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tigerjente

Jeg er brannfan, og håper vi får gullet i år også.

Men, jeg tror ikke vi er så god som vi håper, for vi roter endel innimellom. Men beholder vi helstad og han holder seg frisk så ser det jo lovende ut etter åpningskampen nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Rosenborg - for evig og alltid!

Er spent på hvordan det går med dem i år mtp. fjorårets sesong, men har sjølsagt troen på at gullet kommer dit det virkelig hører hjemme!

Blir kvalm når Helstad scorer hat-trick i åpningskampen :spy: (ekstra irriterende er det sjølsagt at samboer er brann-fan..grøss!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er RBK-fan fra Drammen jeg da. Og min britiske samboer er Godset-patriot! Så det blir en del diskusjoner ja. Men det er greit, for RBK vinner jo til slutt. :)

Gleder meg til 2. serierunde! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
Men det er greit, for RBK vinner jo til slutt. :)

:Nikke: Jeg er heller ikke trønder, men Rosenborg må man jo bare elske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel en upopulær LSK-fan jeg da ;) Så ustabile som de var forrige sesong, så blir det vel like spennende i år! Vi fikk nå i hvert fall cup-gullet.. Så får vi bare håpe at neste kamp i tippeligaen 2008 blir litt bedre enn idag! Og Vålerenga skal slås når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Jeg er heller ikke trønder, men Rosenborg må man jo bare elske!

Hvorfor det egentlig? Bare nysgjerrig her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Roxie Hart
Hvorfor det egentlig? Bare nysgjerrig her..

Hehe, vanskelig å forklare ;)

Jeg mener man ikke kan velge det favorittlaget man vil. Det laget som er favoritten er det laget med spillestilen, atmosfæren, innstillingen og verdiene som appelerer til en. På disse områdene synes jeg RBK er såpass fantastiske at det er "uforståelig" for meg at andre har andre favorittlag.

Uff, dette ble flåsete.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vanskelig å forklare ;)

Jeg mener man ikke kan velge det favorittlaget man vil. Det laget som er favoritten er det laget med spillestilen, atmosfæren, innstillingen og verdiene som appelerer til en. På disse områdene synes jeg RBK er såpass fantastiske at det er "uforståelig" for meg at andre har andre favorittlag.

Uff, dette ble flåsete.. :)

Hehe, ok, fair enough. Det er jo tydeligvis mange som opplever det sånn ettersom RBK har så mange supportere rundt om i Norges land. Trodde alltid det var fordi de alltid vant ligaen før, men nå skjønner jeg at det er andre ting (som jeg tydeligvis ikke ser selv, men så kan jo ikke alle heie på samme lag heller, det hadde jo blitt litt kjedelig :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
men så kan jo ikke alle heie på samme lag heller, det hadde jo blitt litt kjedelig :gjeiper:)

:Nikke: Man må jo ha noen å krangle litt med også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...