Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:Nikke: Man må jo ha noen å krangle litt med også! :ler:

Hehehe, ikke sant? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs Robinson
Skrevet

Brann er mitt lag, og jaggu tok dei ikkje sigeren i dag:) 3 poeng på ein dårleg dag kan eg leve med, og at Helstad er i siget lovar godt!

:ball::hoppe:

Skrevet
Hehe, vanskelig å forklare ;)

Jeg mener man ikke kan velge det favorittlaget man vil. Det laget som er favoritten er det laget med spillestilen, atmosfæren, innstillingen og verdiene som appelerer til en. På disse områdene synes jeg RBK er såpass fantastiske at det er "uforståelig" for meg at andre har andre favorittlag.

Uff, dette ble flåsete.. :)

Jeg synes det var veldig bra forklart :) Det er vanskelig å holde med et lag bare fordi de tilfeldigvis er det lokale laget. Satt litt på spissen så blir det nesten som å si at man liker best musikk fra lokale artister. Og ingen spør vel en fan av f.eks. Liverpool eller Man U. om hvorfor de heier på dem, de er jo ikke engang fra samme land som oss men ingen synes det er det minste rart å ha disse som favorittlag.

Jeg har i år 20-års jubileum som RBK-supporter, jeg var nettopp fylt 13 år den gangen da jeg en kjedelig søndag ble sittende og se på cupfinalen på TV. Det var noe veldig fascinerende med det hele, Rosenborg spilte mot Brann og hadde personligheter som Mini, Gøran Sørloth, Karl-Petter Løken, Sverre Brandhaug og Ola By Rise på laget. Og et fyrverkeri av en trener!

Løken var favorittspilleren min i 10 år, etter ham har det vært Roar Strand.

Gjest Frosk
Skrevet
Jeg mener man ikke kan velge det favorittlaget man vil. Det laget som er favoritten er det laget med spillestilen, atmosfæren, innstillingen og verdiene som appelerer til en. På disse områdene synes jeg RBK er såpass fantastiske at det er "uforståelig" for meg at andre har andre favorittlag.

Nei, nei, nei - når dette er kriteriene velger man da ikke ROSENBORG!? ;)

Spillestil? Brann!!!

Atmosfære? Tuller du!?! BRANN!!!! (Hvordan er det mulig å mene noe annet!? :hakeslepp: )

Innstilling? Azar Karadas, Eirik Bakke - Brann!!!

Verdier? Hmm tja, tror sannelig jeg går for Brann der også. ;)

Hvem jeg tror vinner i år? Hmmm... skal vi se.... Brann? ;)

Gjest Roxie Hart
Skrevet
Nei, nei, nei - når dette er kriteriene velger man da ikke ROSENBORG!? ;)

Spillestil? Brann!!!

Atmosfære? Tuller du!?! BRANN!!!! (Hvordan er det mulig å mene noe annet!? :hakeslepp: )

Innstilling? Azar Karadas, Eirik Bakke - Brann!!!

Verdier? Hmm tja, tror sannelig jeg går for Brann der også. ;)

Hvem jeg tror vinner i år? Hmmm... skal vi se.... Brann? ;)

Nei, nå er du helt på jordet altså! :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet

Man velger da favorittlag utfra hjerte :) Selv har jeg vært lsk fan fra jeg var bitteliten og noen av mine beste barndomsminner har jeg fra da jeg fikk være med bestefar på åråsen :)

For 10 år siden flyttet jeg til Vikingland, men lsk er for alltid klubben i mitt hjerte.

Mannen holder såklart med Viking, men bryr seg ikke så mye. Her i huset er det jeg som er mest fotballgal :ball:

Var ikke så veldig fornøyd i går, men glad de fikk 1 poeng iallefall :)

Skrevet
Man velger da favorittlag utfra hjerte :) Selv har jeg vært lsk fan fra jeg var bitteliten og noen av mine beste barndomsminner har jeg fra da jeg fikk være med bestefar på åråsen :)

For 10 år siden flyttet jeg til Vikingland, men lsk er for alltid klubben i mitt hjerte.

Mannen holder såklart med Viking, men bryr seg ikke så mye. Her i huset er det jeg som er mest fotballgal :ball:

Så morsomt:) Jeg er nemlig også lsk-fan fordi jeg fikk bli med mormor og morfar på åråsen da jeg var liten. Er også oppvokst med lørdager og søndager foran tv'en der lsk var storfavoritten ;) Satser på storform neste kamp!

Skrevet

Lalala...nå er'e stille i fjøset.....

:rope: <--- Se der var det jammen en Tom Nordlie smiley også!

Gjest Roxie Hart
Skrevet
:rope: <--- Se der var det jammen en Tom Nordlie smiley også!

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Heia Aafk!!!! :danser:

For en kamp! Deilig å igjen slå Brann :juhu:

Skrevet

er det ikke noen som holder med vålerenga her altså?

jeg håper de gjør det bra i år.

min mann ble glad i dag da Aafk vant mot Brann.hihi det var en utrolig bra kamp. de fortjente å vinne. :)

Skrevet

:hallo:

....for Vålerenga kjerke!

Kan strengt tatt ikke påberope meg noen voldsom fotballinteresse, men når det gjelder hvilket lag som burde trone på toppen i år, sier det seg egentlig selv.

Go Enga lenge leve! :bukke:

Skrevet

jeg håper de gjør det bra i år.

min mann ble glad i dag da Aafk vant mot Brann.hihi det var en utrolig bra kamp. de fortjente å vinne. :)

Vålerenga her ja :-D Ikke så glad akkurat i dag, men sesongen er jo nesten ikke i gang ;)

Skrevet

FFK!!!

Det er hevet over all tvil at Fredrikstad har et voldsomt engasjement når det kommer til klubben i vårt hjerte. Det ble ikke mindre av ny stadion og ikke minst et flott lag som spiller bra kamper :)

"Rø` og hvite er de beste!!! "

Skrevet
"Rø` og hvite er de beste!!! "

Du Camilla... det der rimer ikke en gang! :tunge1:

Særlig FFK kan spille bra fotball, når de ikke kan lage et skikkelig heiarop engang...

Skrevet

Åh du Nigo, bare spør guttane mine. De synger gladelig både "for Fredrikstad" og nevnte strofe.

Ikke alt som bør rime - :fnise:

Skrevet

Strøms-godt-see..hehehe....tok tre poeng på gamlegress vi..RBK har ikke noe å stille oppe med :gjeiper:

Skrevet
Strøms-godt-see..hehehe....tok tre poeng på gamlegress vi..RBK har ikke noe å stille oppe med :gjeiper:

De kan i hvert fall ikke kalle det gamle gress lenger, det er vel heller "nye turf". :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...