Gjest Joker'n Skrevet 17. mai 2008 #141 Skrevet 17. mai 2008 Hvorfor gjør han det? Jeg synes han er en veldig usympatisk fyr. Men så er jeg hoppende glad for at RBK vant også da, så jeg er nok ikke helt nøytral heller! Jeg er også glad for at RBK vant, men jeg synes i motsetning til deg at Tom Nordlie er ganske sympatisk, en frisk pust i et ellers ganske A4-tippeligateam av trenere. Det er egentlig bare derfor. Neh! (og Fjørtoft? ) Litt artig med Fredrikstad. Og at Bodø Glimt slo TIL. Og selvsagt enda artigere at Brann slo først-i-alt Andresen og VIF Kjenner det varmer i sjela fortsatt
Meaty Skrevet 24. mai 2008 #142 Skrevet 24. mai 2008 Litt sent å skrive i denne tråden nå, men Grand Prix begynte jo rett etter at kampen var over. Men for en flott kamp i dag! Og fy søren jeg bare digger Roar Strand!!!! De gamle er best, har bare så respekt for den fyren. Lojal og alt, og nå har han scoret i tippeligaen i 19 år på rad. RBK er tilbake nå, så pass dere!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #143 Skrevet 25. mai 2008 Nå må da enga score snart.. Godset får ikke lov å komme høyere oppe enn enga..
Gjest Frosk Skrevet 25. mai 2008 #144 Skrevet 25. mai 2008 ...og dette ser ut til å bli en FIN kveld!!!
trulta_ Skrevet 25. mai 2008 #145 Skrevet 25. mai 2008 Lett når å vinne en fotballkamp når rbk har to mann mer en hel omgang! I min fotballverden skal ikke hånd være borti ballen midt på banen når spillet er i gang, men mulig jeg har misforstått dette! Men skal være enig i at Strand er en sprek mann!
cornygirl Skrevet 25. mai 2008 #146 Skrevet 25. mai 2008 Lett når å vinne en fotballkamp når rbk har to mann mer en hel omgang! I min fotballverden skal ikke hånd være borti ballen midt på banen når spillet er i gang, men mulig jeg har misforstått dette! Men skal være enig i at Strand er en sprek mann! Eni i den! Aldri enkelt å spille fotball med dommeren på motstanderens lag! Men Strand er sprek ja. Molde er flinke til å fostre frem spillere som varer lenge :gjeiper:
Gjest Frosk Skrevet 25. mai 2008 #148 Skrevet 25. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: Skal sende takkekort til den som tok avgjørelsen om å bytte ut Alexander Ødegaard.
cornygirl Skrevet 29. mai 2008 #149 Skrevet 29. mai 2008 Da er årets første treneravgang et faktum. Kanskje ingen stor bombe at det er Nordlie som går først?
cornygirl Skrevet 1. juni 2008 #151 Skrevet 1. juni 2008 Eg er såååååå skuffa over Brann i dag Og jeg er VELDIG fornøyd med Molde
trulta_ Skrevet 1. juni 2008 #152 Skrevet 1. juni 2008 Molde vant i denne runden herlig! Sterkt å vinne i Bergen, og at de kom tilbake i kampen når de låg under 1-3. Knallkamp av Mame, Magne, Øyvind og Kristoffer. Tv2 kommentator han heter Mame Biram, ikke Birami!!!
Kjetil E Skrevet 7. juni 2008 #154 Skrevet 7. juni 2008 Gullet havner selvsagt hos de blå i Bærum, ingen over ingen ved siden
Zarabi Skrevet 7. juni 2008 #155 Skrevet 7. juni 2008 Jeg håper indelig stabæk vinner, men utrolig stolt av vi på marienlyst klarer uavgjort
maja25 Skrevet 14. juni 2008 #156 Skrevet 14. juni 2008 FFK!!! Det er hevet over all tvil at Fredrikstad har et voldsomt engasjement når det kommer til klubben i vårt hjerte. Det ble ikke mindre av ny stadion og ikke minst et flott lag som spiller bra kamper "Rø` og hvite er de beste!!! " Jepp, FFK i mitt hjerte! Moro at sølvplassen er vår for øyeblikket!! For fredrikstad, for fredrikstad - står vi en for alle og alle for en!!
trulta_ Skrevet 7. juli 2008 #157 Skrevet 7. juli 2008 Molde vant 2-0 mot ham-kam. Årets første hjemmeseier, og jeg var ikke der engang... dårlig planlagt ferie. Men seier :)
kinejo Skrevet 13. juli 2008 #159 Skrevet 13. juli 2008 FFK leder 4-0 over LSK til pause!!! Kan nesten ikke tro det er sant!!!
MellonCollie Skrevet 13. juli 2008 #160 Skrevet 13. juli 2008 Yeey, der utligna Enga mot godset! Men, det jeg egentlig skulle skrive.. all ære til FFK. For en prestasjon så langt i årets tippeliga, hadde ikke trodd dette før sesongen. Og LSK..hva skal man si Som Enga-supporter har jeg syntes dette var litt festelig. Men nå synes jeg bare synd på dem. Men nå må Enga trykke på - klar for å komme opp på 4. plass :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå