spinnvil Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 18. mars 2008 Begynner med en ny PP nå, satser på at det blir klaff denne gangen. Jeg har alltid sagt at jeg helst ikke vil ha barn de siste månedene av året, men hvis jeg blir gravid denne måneden, får jeg termin rundt jula. Så siden jeg alltid har sagt dette, blir det sikkert klaff denne gangen?? Jaja, det bryr jeg meg ikke om lenger, jeg vil bare bli gravid! Noen fordeler er det med å få mensen, man kan drikke vin! Har vært på polet i dag og kjøpt rødvin. Gjett om jeg gleder meg til å ta ett glass senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 18. mars 2008 Og der ble dagboka på to sider! Små barn, store gleder;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 18. mars 2008 #23 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Begynner med en ny PP nå, satser på at det blir klaff denne gangen. Jeg har alltid sagt at jeg helst ikke vil ha barn de siste månedene av året, men hvis jeg blir gravid denne måneden, får jeg termin rundt jula. Så siden jeg alltid har sagt dette, blir det sikkert klaff denne gangen?? Jaja, det bryr jeg meg ikke om lenger, jeg vil bare bli gravid! Noen fordeler er det med å få mensen, man kan drikke vin! Har vært på polet i dag og kjøpt rødvin. Gjett om jeg gleder meg til å ta ett glass senere! Jeg har også alltid sagt det, søren me ikke mange måneder siden jeg sa det. men jammen skal jeg prøve denne mnd også.. termin på lille julaften hvis jeg blir gravid denne mnd! snakk om tragisk, feire jul på føden! hadde ikke det vært typisk om det klaffer denne mnd! enig med deg om :vin: Jeg elsker vin! Grattis med to sider forresten!! hehehe Endret 18. mars 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. mars 2008 #24 Del Skrevet 27. mars 2008 Har du fått testene i posten? Det er litt moro med slike tester da. Krysser fingrene for at det er full klaff denne mnd, så kan jeg komme på besøk til høsten og så kan vi shoppe litt stæsj til babyene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 27. mars 2008 Testene er kommet, ligger klare på badet. Starter El-testing i morgen etter mine litt usikre beregninger... Så får vi se om det blir positive resultater denne måneden. Jeg kjenner nå to personer som har blitt gravide en måned de ikke fikk positivt utslag på EL-testene.. Betyr det at det egentlig ikke er så mye vits i å bruke penger på sånne tester? Hadde besøk av yrkeshygienikeren i går, og fikk grønt lys for å jobbe sånn som jeg gjør nå. Godt å få det avklart, at det ikke er for mye kjemikalier i lufta når jeg jobber for det ser jo ut som det kan ta litt tid dette babyprosjektet til meg og min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 28. mars 2008 Nå skal det bli godt med helg, er endelig ferdig med et stort prosjekt på jobb så nå kan jeg ta helg med nesten god samvittighet. Har bare noen småting igjen på mandag så kan jeg krysse av for ferdig! Det kjennes utrolig godt, jeg har funnet ut alt selv, med bare litt hjelp fra leverandør og servicemann. Nå er det plutselig jeg som er eksperten på jobb på akkurat det instrumentet:-) Kanskje det hjelper på når jeg skal legge inn et ekstra masegir på fast jobb? Håper at det løsner litt, og at det blir lyst ut noen faste stillinger de neste månedene. Er skikkelig lei av å gå som midlertidig ansatt når det trengs masse folk. Gleder meg til helga, får besøk av svigersøster og datteren hennes. Blir nok kjempekoselig. Må bare være forsiktig med EL-testene slik at de ikke ser dem i søpla eller på badet Da kommer nok ryktene til å gå fort i svigerfamilien tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. mars 2008 #27 Del Skrevet 28. mars 2008 Det samme tenkte jeg da jeg fikk høre at svigermor var innom i dag for å låne bilen. Håper hun ikke gikk inn på stua, for det lå en positivCB digitaltest på bordet. Hadde egentlig vært litt morsomt. Fint at du får grønt lys, da er det bare å kjøre på Håper du får fast snart. Skrev under kontrakt på fast stilling som overingeniør i dag, så nå er det ingen vei tilbake. Krysser fingrene for at det snart blir fast på deg. Jeg vet ikke om jeg er med i beregningene dine, men jeg fant ikke el enda jeg testet i en uke rundt da jeg trodde det skulle være el. Fikk alikevel resultat. Forrige måned så fant jeg jo el, men ble ikke gravid. Er greit å vite sånn ca når det er man har el da. Trenger ikke teste hver mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 28. mars 2008 Det samme tenkte jeg da jeg fikk høre at svigermor var innom i dag for å låne bilen. Håper hun ikke gikk inn på stua, for det lå en positivCB digitaltest på bordet. Hadde egentlig vært litt morsomt. Fint at du får grønt lys, da er det bare å kjøre på Håper du får fast snart. Skrev under kontrakt på fast stilling som overingeniør i dag, så nå er det ingen vei tilbake. Krysser fingrene for at det snart blir fast på deg. Jeg vet ikke om jeg er med i beregningene dine, men jeg fant ikke el enda jeg testet i en uke rundt da jeg trodde det skulle være el. Fikk alikevel resultat. Forrige måned så fant jeg jo el, men ble ikke gravid. Er greit å vite sånn ca når det er man har el da. Trenger ikke teste hver mnd. Lurer på om svigermor hadde kommentert det hvis hun hadde sett dem? Tror ikke min hadde sagt et ord før vi hadde sagt det selv, selv om hun hadde funnet det ut på egen hånd. Syklusene mine er ikke helt regelmessige, har vært helt nede i 26 dager, og opp til 35. Men stort sett ligger de på rundt 31 dager, det er det jeg går ut i fra nå når jeg skal teste litt i alle fall. Blir spennende framover å se om jeg klarer å finne dagen for EL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. mars 2008 #29 Del Skrevet 28. mars 2008 Vet du forresten at K.S er gravid? Hørte det av S.S. Hun er visst veldig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 28. mars 2008 Er det sant? Nei det visste jeg ikke, så koselig da selv om hun er dårlig. har ikke snakket med SS eller KS på lenge... Kanskje jeg skal ta meg en tur innom snart, begynner å bli en stund siden sist jeg var innom. Er hun langt på vei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 29. mars 2008 #31 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei og hopp! Ettersom du har vært innom meg og lagt igjen et lite spor, kommer jeg innom deg og legger fra meg et lite også: --> *spor* Ha en god helg spinnvil! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. mars 2008 #32 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg aner ikke. Hørte det for litt siden. Du får gå innom dem en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 1. april 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 1. april 2008 Tester og tester, men det er ikke antydning til at streken blir sterkere. Men jeg kjenner ingen tegn på EL heller, pleier vanligvis å få ømme pupper... Får tro at EL kommer litt senere enn vanlig denne PP. Må vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om det ikke er så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. april 2008 #34 Del Skrevet 1. april 2008 Tester og tester, men det er ikke antydning til at streken blir sterkere. Men jeg kjenner ingen tegn på EL heller, pleier vanligvis å få ømme pupper... Får tro at EL kommer litt senere enn vanlig denne PP. Må vel bare smøre meg med tålmodighet, selv om det ikke er så lett. Vi to altså.. Vi sliter virkelig med å få positivt resultat på denne EL-testen. FØRSTEMANN TIL MØLLA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. april 2008 #35 Del Skrevet 1. april 2008 Kjøpte du sånne staver? Jeg har prøvd både digitale og disse billige stavene. Syns den digitale var best. Der er det jo et enten eller. På billige stavene fikk jeg ikke noe særlig til strek, men den må jo ha vært der et sted Når det kommer til de billige stavgraviditetstestene har jeg nå erfart at de er veldig sensitive. Ga meg iallefall et positivt svar før de andre testene. Forresten, nå som el er i nærheten har du vel ikke tid til å sitte her SS trodde KS var ca. 2 mnd på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 1. april 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 1. april 2008 har ikke vært her så mye de siste dagene nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 1. april 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 1. april 2008 ja forresten, har kjøpt sånne billige el-tester, ikke strips men heller ikke CB. Får se etterhvert om jeg kjøper CB... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. april 2008 #38 Del Skrevet 2. april 2008 ja forresten, har kjøpt sånne billige el-tester, ikke strips men heller ikke CB. Får se etterhvert om jeg kjøper CB... Har ikke vurdert CB fertilitetsmonitor da? den regner ut systemet ditt og gjennomsnittssyklus for 6 mnd bakover i tid (hvis du ikke er så heldig å bli gravid i løpet av de 6 mnd da) og forteller deg hvilke dager du bør på og hvilken dag du MÅ på for å ha best mulig sjanse til å skaffe deg en spire.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. april 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 2. april 2008 Har ikke vurdert CB fertilitetsmonitor da? den regner ut systemet ditt og gjennomsnittssyklus for 6 mnd bakover i tid (hvis du ikke er så heldig å bli gravid i løpet av de 6 mnd da) og forteller deg hvilke dager du bør på og hvilken dag du MÅ på for å ha best mulig sjanse til å skaffe deg en spire.. har ikke tenkt så langt... Til nå har jeg egentlig kjent ganske godt på kroppen sånn ca når eggløsning er. Men denne PP kjenner jeg ingenting så det kan jo hende jeg har en måned uten EL eller veldig forsinka. Men skal tenke på det:) Er de dyre forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. april 2008 #40 Del Skrevet 2. april 2008 har ikke tenkt så langt... Til nå har jeg egentlig kjent ganske godt på kroppen sånn ca når eggløsning er. Men denne PP kjenner jeg ingenting så det kan jo hende jeg har en måned uten EL eller veldig forsinka. Men skal tenke på det:) Er de dyre forresten? Huff, ja, du må nok ut med 1500 kr for monitor OG 20 testpinner. Men da er du godt rustet for sannsynligvis to PP. Ny pakke med 20 testpinner koster ca 200 kr. Så det er en skikkelig investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå