Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Tenkte å se deUSYNLIGE. Gleder meg til den. Likte Hawaii.Oslo veldig godt, så har forventninger til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk brev fra legen i går, og fikk bekreftet at jeg hadde EL denne måneden. Og det er jo akkurat som jeg trodde. Så godt å høre at tempingen betyr det jeg tror...

IKM er i dag, men temperaturen sank kraftig fra i går til i dag. Og jeg begynner å kjenne alle tegn på kjipt tantebesøk. Jeg hadde virkelig håpt at denne pp skulle det bli full klaff (selv om jeg var i Stockholm rett før EL). Og siden mannen er i Asia de neste tre ukene, blir det heller ikke noe neste pp. Jaja, da blir det nok St.Olavs på oss.

Men nå, nå skal jeg innom treningssenteret. Satser på fanfare og glitter og stas når den fortapte kommer inn døra... Som dere skjønner, er ikke der hver uke nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Bra at du har hatt EL da, så er det iallefall avklart.

Flink du er som trener, jeg vurderer å sette på en gravid yoga dvd men har ikke kommet så langt. Kos deg på kino i kveld.

Når kan du regne å høre noe fra jobben du var på intervju på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at du har fått bekreftet EL ja :Nikke: Har dere fått ny time til utredning??

Håper du har hatt en fin treningsøkt :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du har hatt EL da, så er det iallefall avklart.

Flink du er som trener, jeg vurderer å sette på en gravid yoga dvd men har ikke kommet så langt. Kos deg på kino i kveld.

Når kan du regne å høre noe fra jobben du var på intervju på?

Håper å høre noe denne uka. På en måte håper jeg at jeg får denne jobbe, på en annen måte hadde det vært best om noen andre fikk den. Blir smårar av dette...

Kjempe bra at du har fått bekreftet EL ja :Nikke: Har dere fått ny time til utredning??

Håper du har hatt en fin treningsøkt :trene:

Godt å komme igang med trening igjen, skal prøve å være litt flinkere framover. Hater jo egentlig å trene, men det er veldig godt etterpå...

Har ikke fått ny time enda, men skal innom sykehuset i morgen og ta en del blodprøver. Så er i alle fall svarene på dem klare når vi endelig kommer til ny time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre du hadde EL denne mnd! Håper bare TR holder seg unna.. :jepp:

Nah, ble ikke helt sånn. Tanta kom i ettermiddag... Og neste pp er jo mannen borte, så nå blir lite nytt på prøvefronten framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, ble ikke helt sånn. Tanta kom i ettermiddag... Og neste pp er jo mannen borte, så nå blir lite nytt på prøvefronten framover...

Æsj.

:sukk:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så kjedelig at den dumme kjerringa kom igjen. Får håpe mannen er tilbake igjen til neste neste PP igjen, og at eventuell utredning går bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så kjedelig at den dumme kjerringa kom igjen. Får håpe mannen er tilbake igjen til neste neste PP igjen, og at eventuell utredning går bra :klemmer:

Takk Tussi. Ja hadde egentlig troa på at det skulle gå rett vei denne gangen, men jeg har lært nok en gang at magefølelsen er en upresis graviditetstest :ler: Men jeg har god tro på at det ordner seg likevel. Merkelig egentlig, jo lenger vi har prøvd, jo roligere blir jeg. Det går vel kanskje på at vi skal få hjelp nå, det er litt ute av min kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tussi. Ja hadde egentlig troa på at det skulle gå rett vei denne gangen, men jeg har lært nok en gang at magefølelsen er en upresis graviditetstest :ler: Men jeg har god tro på at det ordner seg likevel. Merkelig egentlig, jo lenger vi har prøvd, jo roligere blir jeg. Det går vel kanskje på at vi skal få hjelp nå, det er litt ute av min kontroll?

Det var det jeg følte også, den måneden jeg ble gravid. Hadde jo time hos legen og hadde egentlig slått fast at vi ikke klarte det på egenhånd. Men jaggu, der satt den. Så sånn sett, skulle det gått for dere nå også. Synd man ikke bare kan bestemme selv hva man vil, også går det.

Har han reist allerede eller? Kjedelig når man blir så mye borte fra hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg følte også, den måneden jeg ble gravid. Hadde jo time hos legen og hadde egentlig slått fast at vi ikke klarte det på egenhånd. Men jaggu, der satt den. Så sånn sett, skulle det gått for dere nå også. Synd man ikke bare kan bestemme selv hva man vil, også går det.

Har han reist allerede eller? Kjedelig når man blir så mye borte fra hverandre :klemmer:

Han har vært borte ei uke nå, "bare" tre igjen... Tiden går egentlig ganske fort, utrolig hvor det hjelper å være opptatt :)

Hadde vært greit å kunne bestemme over kroppen sin, da hadde vi sluppet unna mye frustrasjoner. Bare sagt: "i dag kjære kropp, i dag skal du bli gravid". Og vips så var man smelt på tjukka. Det hadde vært noe ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit å kunne bestemme over kroppen sin, da hadde vi sluppet unna mye frustrasjoner. Bare sagt: "i dag kjære kropp, i dag skal du bli gravid". Og vips så var man smelt på tjukka. Det hadde vært noe ja...

Signere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! :)

Hadde i det minste vært bedre om noen kunne si med sikkerhet at "du blir ikke gravid denne måneden, med om ... antall måneder er det din tur". Da hadde det vært så mye lettere å akseptere en negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, sukk, det hadde vært så herlig det! Da kunne man bare lent seg tilbake og slappet av. Kanskje vi burde gjøre som Saera Khan og ringe en spåkjerring eller to? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spåkjerringer ja, bare synd at jeg er realist og ikke tror på sånt... Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente.

Kjenner at jeg angrer litt innimellom på at jeg har fortalt alt til foreldrene mine. Det blir mye mas og fisking, selv om jeg har sagt fra om at jeg legger lokk på alt hvis det blir masing. Jeg orker ikke det på toppen av alt. Derfor hadde det passet veldig bra å begynne utredninga i november, for mamma tror ikke det skal skje noe før etter jul. Og da hadde jeg jo kunne vært et par måneder på forskudd. Altså, mindre mas... *krysser fingrene for at det blir sånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Revenka

Mannen din får bare pelle seg hjem fra Asia slik at dere får kommet i gang ;) Det er jo forresten veldig greit at de vet om det, for det er ikke noe moro om de hadde mast om å bli besteforeldre uten å vite at dere faktisk er prøvere.

Hørt noe fra jobbintervjuet da? Og hva driver du med på kveldene nå som mannen ikke er hjemme? Trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din får bare pelle seg hjem fra Asia slik at dere får kommet i gang ;) Det er jo forresten veldig greit at de vet om det, for det er ikke noe moro om de hadde mast om å bli besteforeldre uten å vite at dere faktisk er prøvere.

Hørt noe fra jobbintervjuet da? Og hva driver du med på kveldene nå som mannen ikke er hjemme? Trener du?

Ja mannen må nok komme hjem snart, tiden går egentlig ganske sakte... Men vi har jo enda ikke fått noen ny time på sykehuset, så på den måten haster det jo ikke. Savner han bare...

Jeg er sosial nå som mannen er borte. Får et ekstra spark bak når man sitter alene på kveldene. I morgen skal jeg til enois og spise taco. Gleder meg! Har vært på trening i dag, men jeg hadde store planer om mer trening. Men det er litt tungt å komme i gang. Sist uke var jeg ganske sporty, trente to ganger. Gikk flere lange turer og var på fototur på lørdagskvelden. Denne uka er jeg ikke like flink. Satser på å trene litt i helga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere skal dekke på til en ekstra, og deretter spise halvparten av min porsjon begge to :jepp: Også kan dere klappe litt i hendene, og Gapskratte når noe morsomt eller juicy blir sagt.. Så er det akkurat som jeg får lov å være der også!

Tankene, og en del av meg er alltid oppe hos dere.

Du veit jeg dukker plutselig opp siste helgen i november?! :strix:

Håper forresten at MammaOgPappa mas roer seg litt ned snart.. Hvis ikke får du gjøre deg litt hard, for det er strengt tatt ikke nødvendig med enda mer stress og mas for kropp og sjel..

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til selskap i kveld!

Og foreldre kan det der med masing... Jeg tor det er meninga at det skal være sånn. Bare vent til det blir fukk klaff du, da begynner mor sikkert å ringe hver dag for å spørre hvordan magen har det!

Eh.. jo.. Magen sier ikke så mye men JEG har det ok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...