Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting: hvordan er det for dere menn som møter en pen slank jente, som dere elsker og som dere velger å få barn med, dama legger på seg litt for hvert barn dere får og blir overvektig, hva skjer med dere menn da? Slutter dere å elske henne? Tenner dere ikke lenger på henne? Blir hun dårligere i senga? Bare lurer.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurer på en ting: hvordan er det for dere menn som møter en pen slank jente, som dere elsker og som dere velger å få barn med, dama legger på seg litt for hvert barn dere får og blir overvektig, hva skjer med dere menn da? Slutter dere å elske henne? Tenner dere ikke lenger på henne? Blir hun dårligere i senga? Bare lurer.

Jeg ble førstemann til å svare. Jippi. Altså, svaret er: 1.Ja. 2.Nei. 3.Nei, men vil ikke ligge med henne like ofte for det.

Fornøyd?

Gjest Gjest
Skrevet
Unnskyld for å spore av denne tråden nok en gang, men lurer bare på en ting. Hvorfor har du frivillig sex med henne hvis du ikke orker å se på kroppen hennes engang? Du sier jo at du ikke tenner på henne...

Et sted må en jo begynne? Er ikke det litt opplagt?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Så du vil bare høre om de positive opplevelsene?

Jeg har hatt sex med en feit dame og jeg orket ikke se nedover kroppen hennes. Det var den viktigste forskjellen i forhold til en normalvektig.

For øvrig hadde jeg problemer med å finne hullet og kom kortere inn enn vanlig. Det var også mye vanskeligere å snu henne til ønskede posisjoner. Det ble mye klasking mot den store rumpen og det var heller ikke spesielt opphissende.

Men hun var vanvittig god til å suge.

Nei selvsagt vil jeg ikke det! Men det går ann å si det på en ordentlig måte uten å sverte den tykke da!

Men det høres jo logisk ut at du når kortere inn når hun er stor .

Gjest Gjest
Skrevet
Et sted må en jo begynne? Er ikke det litt opplagt?

Fy faen, sier jeg bare!

Skrevet

Hvis dama hadde lagt på seg, hadde jeg tent 100 ganger mer på henne enn da hun var slank, for å si det mildt...

Og JA, hun blir mye bedre i senga!

Damer skal fett på kroppen og deilige kvinnelige former!

:love:

Gjest *smak*
Skrevet

Jeg er glad jeg har truffet en mann som har sex for nytelesens skyld, ikke bare pga kroppens fasong. Kanskje jeg har vært heldig? Virker iallefall sånn her i denne tråden.

Skrevet
Jeg er glad jeg har truffet en mann som har sex for nytelesens skyld, ikke bare pga kroppens fasong. Kanskje jeg har vært heldig? Virker iallefall sånn her i denne tråden.

Herregud, ja!

Enig der.

Gjest Gjest
Skrevet
Unnskyld for å spore av denne tråden nok en gang, men lurer bare på en ting. Hvorfor har du frivillig sex med henne hvis du ikke orker å se på kroppen hennes engang? Du sier jo at du ikke tenner på henne...

Fordi jeg var blitt avstandsforelsket i henne via nett og telefon. Vi hadde sex bare en håndfull ganger og jeg ville at det skulle være godt siden jeg likte henne som person. Sant skal sies, det ble litt mindre dårlig etter et par ganger. Men jeg gruet meg til å ha sex med henne, noe jeg tror hun merket. Derfor ble det aldri noe skikkelig forhold ut av det heller.

Skrevet

Tenner du ikke på store damer, så ikke ha sex med dem og kom å si etterpå at man ble kvalm, orket ikke se på kroppen osv. La heller vær å ha sex! Spar folk for sånne nedværdigende kommentarer som dette..

Eller har du ikke sjans på slanke damer kanskje, så du må ta en du ikke synes noe om?

Synes ofte gutter har en dårlig holdning for store jenter.. de skal liksom kun være bra nok for en ting-SEX!! :sur:

Jeg hadde ofte sjans når jeg var stor, men jeg kunne ikke velge som jeg ville.. ofte var det kåte mannfolk som ville ha noe på si ... de ville prøve noe annet... men damematriale, ble jeg ikke sett på... jeg ville så gjerne finne meg en kjærste.. men de jeg likte ville bare ha sex med meg og turde nesten ikke innrømme det ovenfor kamerater osv.. flau over meg.. nå har jeg endelig funnet drømmemannen etter å ha kysset endel frosker!! :overrasket:

Det å sitte å si at man blir kvalm, orker ikke se på kroppen til vedkomne, osv det sier litt om personen selv som sier dette her!!!

Gjest Magnus
Skrevet

Jeg nyter bare sex med feite damer.

de er jo så rådeilige. store pupper,myke mager og digre rumper!

det er himmelsk å ligge med ei feit dame;)

Gjest Gjest_Oslojente_*
Skrevet

Oi, oi, oi!

Alle tenner på forskjellige kropper og mennesker!

Jeg er en feit jente. Pleier ikke kalle meg feit, men siden det er ordet som blir brukt her skal jeg ikke være vanskelig.

Om en gutt/mann ikke tenner på meg fordi jeg er feit er det en ærlig sak. MEN...ikke knull meg først å si det etterpå! Hvor idiot er du da??

At enkelte av de som har lagt inn kommentar her i det hele tatt har fått seg noe er jo helt utrolig. Stygt å si det, men kommentaren: er det høl er det håp (som jeg ikke har hørt siden jeg var 15) kommer snikende. Menn er enkle!

Trenger ikke være feit for å være dårlig i senga.

Jeg vet jeg er deilig i senga, men det hadde jeg sikkert vært om jeg hadde vært slank også. Det er fordi jeg digger sex. Når jeg har sex bruker jeg ikke tiden på å tenke på hvordan jeg ser ut, da konsentrerer jeg meg om de viktige tingene.

Jeg har hatt sex med to-tre menn som var ganske tjukke...likte ikke det så godt. Så føler jeg meg litt dust når jeg sier det da, siden jeg er tykk selv, men...som jeg sa: vi tenner alle på forskjellige kropper.

Grunnen til at jeg ikke likte det var litt to-delt:

1 - de var ikke så selvsikre

2 - det blir litt "mye" for meg...med to tjukkaser..

Jeg har faktisk spurt en jeg hadde sex med om dette...om det er annerledes. Han sa han ikke foretrakk det ene fremfor det andre, at det var hvordan forhold hun hadde til sex som var viktig. At hun var kåt og var med!

Jeg ser jo her at det å ha sex med meg ville vært frastøtende for flesteparten av mennene her. Kanskje like greit, for mest sannsynlig ville jeg tenkt det samme om de. En som knuller for å knulle er som regel helt tragisk i sengen.

Det med kroppslukt vet jeg ikke helt hva jeg skal si til.

Vonde lukter er jo ganske turn-off.

Sex med liten eller stor kropp er ikke det samme, og det kan vi vel bare være glad for. Om opplevelsen hadde vært den samme hver gang uansett kropp hadde det blitt kjedelig synes jeg da.

Det som er viktig er å lære seg å nyte sex! Det er så mye fokus på alt annet.

Gjest Gjest
Skrevet

Om det er forskjell ?!? Den fysiske forskjellen er at en overvektig dame nok er bløtere, og man må grave og lete seg frem til målet (i de ekstreme tilfellene)

Men jenter jenter jenter!

Jeg har lest hele tråden og det som går igjen og igjen er:

1) Hvor kåte dere overvektige jenter er i forhold til slanke jenter.

Dette har alltid vært en allmenn viten, menn vet det, jeg vet det, og dere sier det jo selv også, og det er jo derfor dere i største grad er duglige som sexpartnere. Slanke jenter får mer oppmerksomhet og langt flere tilnærmelser, tilbud og valgmuligheter enn overvektige jenter. Dermed er det naturlig at det er mer seksuell frustrasjon og kåthet bygget opp i enn overvektig jente enn i en slank jente. Men som dere sier selv; når mennene er ute etter kjæreste, er det de slanke jentene som er førstevalget. (med mindre han har en spesiell forkjærlighet for fedme og overvekt da såklart)

2) Hvor villige dere er til å være med på det meste.

Dette er jo også allmenn viten om overvektige jenter. Menn vet det, jeg vet det og dere sier det selv. Menn velger overvektige jenter når de ønsker å tilfredsstille sine egne seksuelle behov fordi overvektige jenter er så uthungret på fysisk annerkjennelse at de ukritisk lar seg utnytte i situasjoner der de øyner en mulighet til å få oppmerksomhet av positiv natur. Overvektige jenter forveksler menns bruk av deres kropp med verdsettelse, og sluker rått komplimenter som mannen måtte lire ut av seg, kun med den hensikt å få ytteligere tilgang til sex av ulikt slag for å tilfredstille sine behov.

Ikke la dere utnytte, jenter! Det er en grunn til at mannen kommer tilbake som sexpartner og ikke som kjæreste! Det er en grunn til at dere blir sett på som one night stands!

Er virkelig komplimentene dere mottar av særlig stor verdi når mennene dere har hatt dere med ler til kameratene sine om de utroligste tingene den "feite" jenta var villig til å utføre?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er feit, men har aldri hatt noe problem med seksuell frustrasjon og desperasjon. Ikke har jeg hatt problemer med å skaffe meg kjæreste heller.

I tillegg har jeg vært kresen på hvem jeg har ligget med når jeg ikke har vært i et forhold.

Jeg er riktignok villig til å være med på mye rart, da. Det skal jeg ha. Og så er jeg faktisk vakker. Jeg har et nydelig ansikt med vakre øyne, jeg har store pupper og stor rumpe og selv om jeg er feit har jeg fortsatt litt midje.

Jeg kler meg sexy uten å være vulgær, jeg er veldig flink til å sminke frem de beste trekkene mine.

Jeg er ikke dum i hodet, kan fint føre en samtale om det meste som skjer rundt meg i verden, har god musikksmak og er generelt sjarmerende.

Men det er klart. Mennene som har vært kåte på meg eller enda verre, har vært forelsket i meg har kun vært det fordi jeg var så lett tilgjengelig. Og de har garantert ikke ment det når de har fortalt meg at de aldri har hatt så god sex før.

Snakk om skivebom 'a gitt! Hoho!

Noen av oss feite jenter har faktisk både selvtillit, utseende, selvrespekt og hjerne. I motsetning til en del folk i denne tråden.

Gjest Gjest_Oslojente_*
Skrevet

Uansett hva vi feite jenter måtte komme med her kan det virke som om det ikke endrer det synet som de fleste har av oss.

Desperat, tilgjengelig, uthungret.... Please. Det handler om selvrespekt! Ville aldri la meg utnytte. Hadde det vært tilfelle hadde jeg vel neppe vært spesielt uthungret.

Diskusjonen har gått fra det fysiske til det sjelelige og psykiske, og der er det ikke vekten som skiller mennesker fra hverandre.

At det skal være flaut for menn å være sammen med en jente som ikke er slank, dét er det triste. Sånn er det blitt.

Menn er mye mer visuelle enn kvinner, det er en kjent sak. Kanskje det er derfor de fremdeles bare ser på bildene i Donald Duck. Hadde de giddet å lese bobblene hadde historien blitt mye morsommere.

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Man ser tydelig hvem som trenger å miste endel kilo i denne tråden -- namely de som ikke tåler fordommer mot feite kvinner. :D

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_lilli_*
Skrevet

haha!

ganske morsomt med dere gutter som faktisk får ett svekket ego av å ha sex med en feit dame:P (fyrstikkpenis)

Skrevet

Jeg ble faktisk litt lei meg av å lese i denne tråden.

Hvor onde er egentlig mennesker?

Nå skal det sies at jeg er en liten jente på 160 og i underkant av 50 kg, MEN hadde jeg vært feit, vet jeg rett og slett ikke hva jeg hadde følt om jeg hadde lest her.

Mange av dere skriver at feite kvinner/jenter blir utnyttet og brukt og er ekstra kåte fordi de aldri får seg noe? Skjerp dere!

Hvem er dere da liksom? Som utnytter store jenter rett og slett fordi de er feit? Nå skal jeg ikke ta alle unden en kam her da, men jeg synes det har blitt skrevet fryktelig mye stygt her.

Eneste jeg tenker om FEITE jenter/damer er egentlig at det må jo være veldig tungt, slitsomt..Og spesielt når det gjelder sex? Og at det er jo ellers usundt og helseskadelig..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ble faktisk litt lei meg av å lese i denne tråden.

Hvor onde er egentlig mennesker?

Nå skal det sies at jeg er en liten jente på 160 og i underkant av 50 kg, MEN hadde jeg vært feit, vet jeg rett og slett ikke hva jeg hadde følt om jeg hadde lest her.

Mange av dere skriver at feite kvinner/jenter blir utnyttet og brukt og er ekstra kåte fordi de aldri får seg noe? Skjerp dere!

Hvem er dere da liksom? Som utnytter store jenter rett og slett fordi de er feit? Nå skal jeg ikke ta alle unden en kam her da, men jeg synes det har blitt skrevet fryktelig mye stygt her.

Eneste jeg tenker om FEITE jenter/damer er egentlig at det må jo være veldig tungt, slitsomt..Og spesielt når det gjelder sex? Og at det er jo ellers usundt og helseskadelig..

Syntes tråden er en wake-up call til dere jenter jeg som klager på mannen. Liten kukk, dårlig i senga osv osv.

Jeg kan uansett ikke knulle en feit dame. Da får jeg den ikke opp

Gjest Gjest
Skrevet
Man ser tydelig hvem som trenger å miste endel kilo i denne tråden -- namely de som ikke tåler fordommer mot feite kvinner. :D

SIGNERERER!!

Gjelder vel de fleste på forumet da :P

overrasker meg ikke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...