Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
hvorfor hadde du sex med henne da :sjenert: idiot. litt mer respekt synes jeg er på sin plass

Celdig saklig å kalle noen for idiot... Kanskje du heller skulle bringe noe mer konstruktovt til debatten "frodige dame".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frodige meg
Celdig saklig å kalle noen for idiot... Kanskje du heller skulle bringe noe mer konstruktovt til debatten "frodige dame".

men når mannen sier han ble kvalm av og ha sex med denne dama fordi hun var feit og luktet kunne han jo takket for seg og gått. ikke hatt sex med henne. mener han virkelig ikke respekterte henne når han tenkte på andre damer mens han hadde sex med henne. Da burde han igrunn heller dratt hjem og tatt seg en runk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
men når mannen sier han ble kvalm av og ha sex med denne dama fordi hun var feit og luktet kunne han jo takket for seg og gått. ikke hatt sex med henne. mener han virkelig ikke respekterte henne når han tenkte på andre damer mens han hadde sex med henne. Da burde han igrunn heller dratt hjem og tatt seg en runk.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
men når mannen sier han ble kvalm av og ha sex med denne dama fordi hun var feit og luktet kunne han jo takket for seg og gått. ikke hatt sex med henne. mener han virkelig ikke respekterte henne når han tenkte på andre damer mens han hadde sex med henne. Da burde han igrunn heller dratt hjem og tatt seg en runk.

Han kunne nemlig ikke det, for han var på besøk og hun bodde i en annen by. Så hadde han gått så hadde han ikke hatt andre plasser enn å sove ute. Nå lurer du kanskje på hvorfor han tok initiativet til sex? 1. Han trodde ikke det kom til å bli så ekkelt når hun mistet klærne, ting ser jo litt fastere ut med klær. 2. Han hadde ikke kjent ånden hennes før hun ville kline...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne nemlig ikke det, for han var på besøk og hun bodde i en annen by. Så hadde han gått så hadde han ikke hatt andre plasser enn å sove ute. Nå lurer du kanskje på hvorfor han tok initiativet til sex? 1. Han trodde ikke det kom til å bli så ekkelt når hun mistet klærne, ting ser jo litt fastere ut med klær. 2. Han hadde ikke kjent ånden hennes før hun ville kline...

han kunne bare ha unnskyld seg, og skyldt på no dame hjemme eller no, sagt han var for full til å få den opp...ikke hatt seg å snakke sånn etterpå!

usj, fo en fæl fyr!!!

Endret av DAJMI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette maset om BMI?

Yme, vi vil ikke høre hva du veit om BMI, vi vil vite om du har pult en feit dame, og om det var bra! Så, HAR du?

forresten så er det nye oversikt over BMI nå som deler inn BMI'en inn 3 kategorier etter hvordan man er bygd(spe, normal, garftig benbyggning), og høyden(som før).

det gir ulike normal mål ut fra kroppsbygning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja få høre nå da menn?

Her kommer et svar fra en kvinne:

Jeg har hatt sex med en feit dame og når sant skal sies var det ikke noe særlig. Litt ekstra padding har jeg ikke noe i mot, men flesk som bare henger og slenger er bare stygt.

Når det er sagt, utelukker jeg ikke at det sikkert hadde vært annerledes hvis det hadde vært følelser involvert, men det var det altså ikke. Hvis man er glad i noen kan man godta mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss snu på det! har du hatt sex med en feit mann og hvordan var det?

:lur:

Likedan. Jeg likte det ikke. Men det er nå meg da, og smaken er jo som sagt som baken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frodige meg
han kunne bare ha unnskyld seg, og skyldt på no dame hjemme eller no, sagt han var for full til å få den opp...ikke hatt seg å snakke sånn etterpå!

usj, fo en fæl fyr!!!

veldig enig i dette.

jeg hadde ikke likt om en mann jeg hadde sex med hadde tenkt slik om meg og hatt sex meg alikevel. da vil jeg heller at han skal si at han kunne tenke seg og kun sove med meg om han var avhengig av og sove der. De fleste damer ville absolutt akseptert det.

Håper du da har tatt lærdom av og aldri dra rett hjem til noen. ta heller og avtal og treffes på en uforpliktende date så slipper du slike situasjoner.

synd du ikke ser det positive i oss frodige damer. deilige former og god og myk kropp kan være deilig det og, men respekterer at folk tenner på forskjellige ting, men da går man faktisk ikke hen og knuller med henne for så og mene hun er ekkel og kvalm. Dessuten bør jo mye av den seksuelle tenningen være i hodet (kommunikasjon og kjemi osv) og ikke kun hvordan kroppen ser ut.

vil og si at selv om jeg veier ca 100 kg ikke har hatt mange slike opplevelser og det er jeg glad for. Menn vil som oftes treffe meg igjen fordi jeg er så god i senga og hørt opptil flere ganger at jeg er drømmedame seksuelt sett fordi jeg er så selvsikker i senga, lidenskapelig, åpen og leken av meg. Slike ting bør vel og telle mer om man har litt for stor mage eller lår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil og si at selv om jeg veier ca 100 kg ikke har hatt mange slike opplevelser og det er jeg glad for. Menn vil som oftes treffe meg igjen fordi jeg er så god i senga og hørt opptil flere ganger at jeg er drømmedame seksuelt sett fordi jeg er så selvsikker i senga, lidenskapelig, åpen og leken av meg. Slike ting bør vel og telle mer om man har litt for stor mage eller lår?

For meg så har det lite å si. Jeg klarer ikke tenne på ei overvektig dame uansett hvor selvsikker hun her. "Deilige former" finnes ikke på ei dame over 70kg sorry. Jeg syns det er direkte kvalmende, og jeg blir dårlig hvis jeg ser ei feit dame i f.eks. tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For meg så har det lite å si. Jeg klarer ikke tenne på ei overvektig dame uansett hvor selvsikker hun her. "Deilige former" finnes ikke på ei dame over 70kg sorry. Jeg syns det er direkte kvalmende, og jeg blir dårlig hvis jeg ser ei feit dame i f.eks. tights.

Spyr du? Der du er? Det bare kommer, liksom? Dette vil jeg gjerne høre mer om, kjenner jeg. Skal vi treffes? Et sted på Karl Johan, f.eks? Jeg er den feite dama i tights. :vinker:

Forøvrig kan du glede deg til du blir voksen, for da slipper du å bli kvalm og spy sånn i tide og utide.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kan du glede deg til du blir voksen, for da slipper du å bli kvalm og spy sånn i tide og utide.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
For meg så har det lite å si. Jeg klarer ikke tenne på ei overvektig dame uansett hvor selvsikker hun her. "Deilige former" finnes ikke på ei dame over 70kg sorry. Jeg syns det er direkte kvalmende, og jeg blir dårlig hvis jeg ser ei feit dame i f.eks. tights.

Over 70? Hva om hun er 180 høy da? Vil jeg tro at 70 kg ikke er overvektig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyr du? Der du er? Det bare kommer, liksom? Dette vil jeg gjerne høre mer om, kjenner jeg. Skal vi treffes? Et sted på Karl Johan, f.eks? Jeg er den feite dama i tights. :vinker:

Forøvrig kan du glede deg til du blir voksen, for da slipper du å bli kvalm og spy sånn i tide og utide.

Hvor skreiv han at han spøy?

Jeg er litt enig i det han skriver, men jeg syns 70 kilo var litt lite... Om dama er 1,60 og veier over 100 kilo blir det for mye for meg. Når jeg tenker på kvinnelige former så tenker jeg smal i livet og breiere over hoftene... Valker er ikke en del av mitt syn på kvinnelig former. Det eneste stedet hvor sånt er fint er på hundevalper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er enig med de siste svarene har en jente valker så er det "no go" med kuken min. Dessuten er en store mage ekkelt for meg. Særlig hvis den er rund og stikker ut, da kan damen kanskje tas bakfra, men aldri forfra eller hun på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frodige meg

synes nesten synd på dere med såpass overflatiske og nedlatende holdninger til mennekser som har noen kilo for mye. Mange årsaker til man er som man er. Jeg er en trent jente som trener opptil fem ganger i uka. Mange av kiloene er muskler som forøverig veier mer en fett (arealmessig). Dessuten vil dere kunne Gå glipp av mange flotte jenter som har en fantastisk personlighet (men virker her som det ikke betyr noe?) skjønner ikke den.

OM jeg skal finne meg en gutt enten for noe seriøst eller for sex ser jeg hovedsakelig på hvoran han er, kommunikasjonen og hvordan kjemien stemmer. Utseendet har forsåvidt litt og si for tenningen sin del, men jeg har faktisk hatt best sex med menn som noen ville sagt ikke var super kjekke. Heldigvis er smaken forskjellig. Viktig uansett og vise andre mennekser respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
synes nesten synd på dere med såpass overflatiske og nedlatende holdninger til mennekser som har noen kilo for mye. Mange årsaker til man er som man er. Jeg er en trent jente som trener opptil fem ganger i uka. Mange av kiloene er muskler som forøverig veier mer en fett (arealmessig). Dessuten vil dere kunne Gå glipp av mange flotte jenter som har en fantastisk personlighet (men virker her som det ikke betyr noe?) skjønner ikke den.

OM jeg skal finne meg en gutt enten for noe seriøst eller for sex ser jeg hovedsakelig på hvoran han er, kommunikasjonen og hvordan kjemien stemmer. Utseendet har forsåvidt litt og si for tenningen sin del, men jeg har faktisk hatt best sex med menn som noen ville sagt ikke var super kjekke. Heldigvis er smaken forskjellig. Viktig uansett og vise andre mennekser respekt.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nesten synd på dere med såpass overflatiske og nedlatende holdninger til mennekser som har noen kilo for mye. Mange årsaker til man er som man er.

Nå er det jo ikke akkurat sån at man kan velge selv hva man syns er atraktivt eller ikke... Jeg tenner ikke på veldig sjukke jenter, å det er ikkeno jeg har bare bestemt meg for.

Om jeg kunne velge så hadde jeg valgt at utseende ikke skulle telle for meg. Da hadde jeg trossalt hat ganske mange fler å velge mellom... Jeg kunne tilogmed valgt å være bifil så fikk jeg enda flere å velge igjen, men desverre er jeg en hetrofil gutt som ikke blir tent av jenter som er veldig overvektige.

Det er såklart mange grunner til at man kan være overvektig. Jeg var sjukk da jeg var yngre. Veide 106 kilo, men så fant jeg ut at det var no dritt så jeg bynte å trene og spise riktig. Vekta mi varierer fra 80-90 kilo utofra hvaslags program jeg trener. Jeg ser på sjukke mennesker som usunne, rett og slett fordi de aller fleste mennesker aldri hadde blitt overvektige om de levde et sundt liv. Det finnes såklart unntak, så selvom jeg i utgangspuktet tror de er usunne så behandler jeg dem akkurat som jeg behandler alle andre... Som dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nesten synd på dere med såpass overflatiske og nedlatende holdninger til mennekser som har noen kilo for mye. Mange årsaker til man er som man er. Jeg er en trent jente som trener opptil fem ganger i uka. Mange av kiloene er muskler som forøverig veier mer en fett (arealmessig). Dessuten vil dere kunne Gå glipp av mange flotte jenter som har en fantastisk personlighet (men virker her som det ikke betyr noe?) skjønner ikke den.

OM jeg skal finne meg en gutt enten for noe seriøst eller for sex ser jeg hovedsakelig på hvoran han er, kommunikasjonen og hvordan kjemien stemmer. Utseendet har forsåvidt litt og si for tenningen sin del, men jeg har faktisk hatt best sex med menn som noen ville sagt ikke var super kjekke. Heldigvis er smaken forskjellig. Viktig uansett og vise andre mennekser respekt.

Helt enig, det er viktig å ikke være overfladiske og nedlatende. Det er like viktig i forhold til vekt, størrelse på kjønnslepper, størrelse på kjønnsorgan, seksuell orientering (så sant det er lovlig) o.l. som det er å ikke være rasistisk. Det kan være like sårende. I tillegg kan det gjøre at mange blir usikre på seg selv, blir redd for å vise seg naken for en partner og får et langt dårligere seksualliv enn man har fortjent.

Et problem med overvekt er at mange er overvektige samtidig som kroppsidealet for mange er slanke mennesker. Det betyr at man generelt sett har lettere for å skaffe seg partner hvis man er slank. Slik var det ikke for noen hundre år siden så dette varierer. Jeg tror at idealkvinnen for de fleste menn i dag er langt kraftigere enn supermodellene men samtidig noenlunde "fast i fisken".

Fortsett å trene 5 dager i uka og vær fornøyd med deg selv. Ville heller hatt en kraftig dame som var fornøyd med seg selv enn en tynn dame som var usikker på seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...