Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?


Gjest Mysticgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Ninab

Jeg ser dette er en mange år gammel diskusjon som er dratt frem igjen, men jeg føler for å svare til tross for det.

jeg har selv hatt sykelig fedme med en BMI på 43,6, jeg er fortsatt overvektig men jobber stadig med saken og er nærmere normalvekt enn fedme for første gang på mange år.

Og jeg er ikke i TVIL! Sexlivet ER bedre som mindre overvektig!

Utover det, så kan jeg som overvektig si at jeg er sjeleglad for at jeg har en så flott mann som jeg har (som er helt og holdent normalvektig) og som elsker meg som den jeg er.

Jeg er SJELEGLAD jeg aldri har møtt mennesker som dere, som tråkker på menneskers verdi slik som dere gjør.

Det er ingen som TVINGER dere til å ha sex med overvektige mennesker, å fikser dere det ikke så la være.

Jeg kjenner jeg får vondt langt inne i sjelen når jeg ser det dere skriver om å ha sex med overvektige, som om de er dyr uten verdi.

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg er mellom 95-100 kilo, men har ingen problemer med å passe i flyseter, jeg klarer fint å ha sex uten å bli sliten og føler meg heller ikke hemmet av kroppsstørrelsen. Jeg har heller ikke problemer med å finne klær på vanlige butikker (bruker 44/46) og nå kommer vel det som sjokkerer: jeg har former (midjen er synlig smalere enn hofter og pupper) og er ikke feit. Eller det vil si, jeg er sikkert feit i manges øyne her, men jeg er ikke et fettberg med dårlig kondis og utfordringer i hverdagen.

Selvsagt veier jeg for mye og er absolutt overvektig, og jeg jobber med saken, men at man automatisk er et andpustent fedmevrak så snart man bikker mot 100 kg er feil.

Og hvorfor er det så sjokkerende å være stolt av seg selv når man er feit? Selv om feite har et problem (og er fullstendig klar over det selv) må det da være lov å være glad i seg selv? Skal man hate kroppen sin og gjemme seg vekk i skam så snart man når et visst antall kilo? Jeg tror de fleste overvektige/feite kan skrive under på at det største hinderet for å gjøre noe med overvekten er at de legger kroppen for hat. Hvorfor skal man ta vare på en kropp man hater? Da vil man jo heller straffe både kroppen og seg selv, og fortsette i samme dårlige sporet. Det er også mange som har vært sykelig feite som har slanket seg mange kilo og føler seg stolt over seg selv. De kjøper seg mindre klær og gjør stas på seg selv for å belønne innsatsen sin. De er fremdeles feite i antall kilo, og siden folk flest ikke vet at den feite allerede har begynt å ta tak i problemet, antar de bare at vedkommende er ei innbildsk blubbe. Det er lov å ha selvtillit og være stolt av seg selv selv om man er feit. De fleste er stolte av seg selv til tross for den overvektige kroppen sin og ikke på grunn av den, men jeg ser på KG at svært mange tror overvektige sprader rundt og synes overvekten sin er superlekker. Et merkelig fenomen som jeg ikke har hørt noe om før jeg begynte å vanke her.

Jeg skrev 90-100 kg ++++++

Men uansett, jeg tviler ikke på at du passer flyseter. For guds skyld, jeg har veid 87 kg på det meste selv da jeg var gravid og var ikke i nærheten av å ha problemer med å passe i stoler.

Hvis folk hadde lest innlegget mitt så hadde deriblant du sett at jeg henviste til en artikkel i VG der de ikke passa flysetene. Det med 90-100 kg var det jeg tror TS henviste til, altså ikke den samme vektklassen som i første avsnittet der jeg skrev om de med dårlig sexliv som ikke kom seg opp av stolene.

Selvfølgelig skal man kunne være glad i seg selv og å ha selvtillit. Man er jo tross alt mer enn det ytre. Men man kan være glad i personen man er selv om man ikke liker kroppen. Det er jo ofte det som gir folk motivering til å slanke seg og selv om man slanker seg, så betyr det jo ikke at man mangler selvtillit? Det handler ofte om flere ting enn selvtillit, som blant annet å kunne bli gammel, kunne være aktiv sammen med barna sine, takle fysiske anstrengelser osv. Jeg sier ikke at DU ikke kan noe av dette, men fakta er at mange sykelig overvektige ikke kan dette. Og de som er i samme vektklasse som deg og som ikke er aktiv, er i stor fare for å bli veldig feit og veldig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(legge til at jeg er feit selv og jeg tar meg absolutt ikke nær av HL sitt "provoserende" innlegg, faktisk spør jeg meg om det samme... At man kan være stolt over kroppen når man har 10-30 kg for mye kan jeg skjønne, samme når man er sunn, trener og har god helse. At man kan være stolt når man er så stor at man er avhengi av andre for å overleve, ikke passer i flyseter som blir vist som eksempel her og ikke kan trene eller ha sex i fare for å blir alvorlig syk, da kan man ikke være stolt og om man er det vil jeg gjerne vite hvorfor. Slik jeg har forstått det er ingen i denne tråden i den kategorien, så at folk kan bli fornermet skjønner jeg ikke...)

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er ikke hvordan kroppen er, men hvordan hun bærer kroppen. Ei tynn kvinne med elendig kroppsholdning og selvtillit er mye mindre sexy enn ei stor kvinne med flott kroppsholdning og høy selvtillit.

Det er stoltheten over egen kropp som gir kvinner den berømte x-faktoren. Og det er det som gir de beste seksuelle opplevelsene.

-Domino

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det viktigste er ikke hvordan kroppen er, men hvordan hun bærer kroppen. Ei tynn kvinne med elendig kroppsholdning og selvtillit er mye mindre sexy enn ei stor kvinne med flott kroppsholdning og høy selvtillit.

Det du sier er at store kvinner ikke er vakre med mindre de har selvtillit, og da er de kun vakre pga selvtilliten. For noe tull! Store kvinner kan ofte være estetisk vakrere enn slanke og tynne kvinner. Alt har med proporsjoner og stil å gjøre. Dessuten finnes det ikke noe deiligere enn en stor, formfull, myk og sexy kvinnekropp. Det er erotikk og sensualitet på sitt beste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og avsporinger. Tråden har vært ryddet for det samme flere ganger før og stenges.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...