Gå til innhold

Har du hatt sex med ei feit dame og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
SIGNERERER!!

Gjelder vel de fleste på forumet da :P

overrasker meg ikke

Vell, dette er nå vertfall bare tullprat! Jeg er selv slank, men jeg virkelig hater fordommer mot overvektige mennesker.

jeg må si som christine19 sa over her; jeg blei lei meg av å lese denne tråden..

• 1 måned senere...
Gjest Voksen nok
Skrevet

De fleste menn liker damene sine atskillig fyldigere enn dere selv tror. Det forutsetter imidlertid at gutta er blitt såpass voksne at de tør å følge det de selv foretrekker framfor det de tror er "riktig" ut fra den kulørte pressen. For meg er det viktigste at damene har former, de kan godt være ganske store bare det er litt timeglass igjen. Men det aller viktigste er faktisk er at damen trives med seg selv uansett størrelse. Intet er mindre avtennende enn kvinner som konstant klager over tre kilo for mye...

Gjest Gjest_Gustenpus_*
Skrevet

Jeg har hatt sex med damer i alle størrelser, fra spikertynn til bælfeit. Det var overraskende lite korrelasjon mellom størrelse og kvalitet på sexen, både den ene og andre veien.

Jeg ville uansett ikke hatt sex med ei jeg ikke hadde lyst på, derfor har det ikke vært noe problem med tenning og seksuell tilrekning.

Har heller ikke funnet noen sammenheng mellom villighet og overvekt som noen synes å hinte til. Det er en haug med faktorer som bestemmer menneskers seksualitet, vi er ikke fullt så enkle.

Jeg tenner skikkelig på store pupper og chunky rumper, og det finner man jo ofte på tykke damer. Altså finner jeg ofte at damer med noen kilo ekstra og timeglassfasing har noe interessant å by på i utgangspunktet. Derimot synes jeg ikke det er noe stas med ølmager og dobbelthaker.

Det som er litt ok her i verden, er at for nesten alle finnes noen derute som digger hvordan du ser ut. Han eller hun har lyst på deg ;) Det gjelder bare å finne den riktige. Fy søren, akkurat nå føler jeg meg veldig kåt og glad bare av å tenke på store nakne damer. Jeg er neppe den eneste :D

Skrevet

Jeg hadde en knullevenninne en gang, som var meget overvektig. Kan ikke si at det var så fryktelig annerledes på detaljnivå, annet enn at enkelte stillinger o.l. var litt vanskeligere enn med noen som veier mindre. Det eneste spesielle med henne var vel at vi aldri hadde kondomer, og derfor hadde analsex hver eneste gang vi møttes.

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg er vel en jente mange ville kunne kalt feit. Jeg mener jeg er bra i senga og aldri hørt noen klager fra mennene jeg har hatt sex med heller. Derimot masse positivt. Får ofte høre jeg er den bedre de har hatt til og suge, at jeg er drømmedama i senga fordi jeg er så lidenskapelig, kosete og kåt samt med på det meste og elsker og utforske. Er vel det som er det viktigste ikke om man kansje har litt mage og lår? om dere menn er så overflatiske så kan dere igrunn skylde dere selv om dere velger og bli kjæreste og gifte dere med damer som ikke er åpen og glad i sex. Tror det er flere tynne damer som ikke er så kåte av seg som frodige, mulig det er en myte men min erfaring tilsier det iallefall.

På den annen side har jeg inntrykk av og erfararig med at mange menn liker frodige damer seksuelt, men når det kommer til kjæreste eller koneemne vil de ha en slank. merkelig igrunn. :sukk:

jeg er og myk, har ingen problemer med og utføre de mest akrobatiske stillinger, bortsett fra kansje at mannen løfter meg under akten (da må han være sterk). forstår imidlertid at man tenner på forskjellige ting, men vil med mitt innlegg si at ikke døm noen pga de er overvektige, mange grunner til at man er slik. Tenk dere litt om før dere omtaler oss nedlatende og respektløst.

Helt enig med deg. Noen er bare så overfladiske.

Skrevet

Jeg har hatt sex med en feit mann, og det var i og for seg ok....men hva var spørsmålet igjen? :skaal:

Skrevet

Flere, og det var både digg og turnoff. Kommer alltid an på personligheten og ikke bare kroppsform.

Gjest vakremeg
Skrevet

Jeg veier 110 kg og er 175 cm høy, men jeg syns ikke jeg er bælfeit, noe jeg tydeligvis burde. Ulike mennesker bærer vekten på forskjellig måte, og det er ingenting som henger på meg for å si det sånn. Jeg er i god fysisk form, trener og spiser sunt, dusjer hver dag, kler meg pent og får alltid mange komplimenter for utseende mitt.

Jeg forstår godt at det er forskjell på hva man tenner på, men jeg kan med hånden på hjertet si at det er veldig få mennesker som virker frastøtende på meg, og det handler mye om personlighet og kjemi.

Jeg syns det er trist at noen tenker om meg at jeg er ekkel og usunn og sikkert lukter dårlig fordi jeg er større enn gjennomsnittet.

Heldigvis har jeg verdens deiligste mann som syns jeg er utrolig sexy. Vi har ingen problemer med å gjennomføre noe av det vi har lyst til! Vi er like utholdene og jeg "jobber" like mye som han.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Dali_*
Skrevet

Hei! Dama jeg er sammen med nå kan vel kalles for feit, er 175 høy og veier 98 kg. Har hatt sex med jenter som er "petite" veide sikkert rund 50 kg var deilig det spes når de satt oppå. Men for å være helt ærlig syntes jeg det er deiligere med ei jente med litt å ta i. mye deiligere å ta på ei som er myk og god. Eneste som ikke er så deilig er når de sitter på topp kan bli litt tungt ;) . Så jeg iker jenter som er "feite".

Skrevet

smaken er som baken, den er delt i to, det er vel det eneste vi alle kan være enige om her inne ;)

jeg vil bare poengtere min kjærestes kommentar på forskjellen på å ha sex med tynne og overvektige kvinner..

Han sier at det å knulle overvektige kvinner er best, for i de aller fleste tilfeller så er de trangere, mykere, og det er de hele veien innigjennom :P mens tynne jenter har ofte "planke-fitter" som han kaller det, altså at de er bare trang i åpningen, og så er det ikke trangt i heletatt innigjennom...

dette hadde jeg aldri hørt om før han sa det, men det er iallefall hans ord på saken ;)

selv vil jeg si at jeg er overvektig, har alltid vært det, til til tider veeeldig overveiktig, 1.56 og 107kg... men det er 35kg siden da ;)

men jeg har alltid hatt timegladd figur, tro det eller ei, og jeg har aldri fått noe klage av noen på hvordan jeg er i senga, heller motsatt.

jeg mener at størrelse på personen ikke skal bety noe som helst,

det er da vell kvalliteten på sexen og lidenskapen som betyr noe, ikke hva det står på badevekta???

Selv vil jeg si at jeg hadde foretrekt en stor mann i stede for en tynn. det er mye mer mandig, og det viser stort sett bare at de nyter livet, om de har mage :)

Og så må han være sterk, det er vikig for meg, for jeg hadde aldri kunne hatt sex med en mann som er mindre enn meg selv, og som hade vært svakere enn meg.. da kunne jeg like godt ha gjort jobben selv i stede altså ;)

Skrevet

Den beste sexen jeg noensinne har hatt var med en dame mange vil kalle fyldig eller frodig.

Dette var forsåvidt en ONS og ikke noe som var planlagt. Det at hun hadde en fyldig kropp forsterket etter mitt syn hennes feminine sider, og i tillegg var hun utrolig sanselig.

Jeg har med dette lært at god sex overhode ikke har noe med antall kilo å gjøre. Og for å være heeelt ærlig så har jeg mye mer sansen for de kvinnene som er hemningsløse seksuelt enn de som er mest opptatt av å ikke ruske til frisyren.

Skrevet
smaken er som baken, den er delt i to, det er vel det eneste vi alle kan være enige om her inne ;)

jeg vil bare poengtere min kjærestes kommentar på forskjellen på å ha sex med tynne og overvektige kvinner..

Han sier at det å knulle overvektige kvinner er best, for i de aller fleste tilfeller så er de trangere, mykere, og det er de hele veien innigjennom :P mens tynne jenter har ofte "planke-fitter" som han kaller det, altså at de er bare trang i åpningen, og så er det ikke trangt i heletatt innigjennom...

dette hadde jeg aldri hørt om før han sa det, men det er iallefall hans ord på saken ;)

Dette skulle jeg gjerne sett dokumentert. Alle er vel skapt forskjellig, og det har vel ingenting med antall kilo å gjøre?

selv vil jeg si at jeg er overvektig, har alltid vært det, til til tider veeeldig overveiktig, 1.56 og 107kg... men det er 35kg siden da ;)

men jeg har alltid hatt timegladd figur, tro det eller ei, og jeg har aldri fått noe klage av noen på hvordan jeg er i senga, heller motsatt.

jeg mener at størrelse på personen ikke skal bety noe som helst,

det er da vell kvalliteten på sexen og lidenskapen som betyr noe, ikke hva det står på badevekta???

Selv vil jeg si at jeg hadde foretrekt en stor mann i stede for en tynn. det er mye mer mandig, og det viser stort sett bare at de nyter livet, om de har mage :)

Det første avsnittet ditt og de to jeg har uthevet motsier vel seg selv??

Og så må han være sterk, det er vikig for meg, for jeg hadde aldri kunne hatt sex med en mann som er mindre enn meg selv, og som hade vært svakere enn meg.. da kunne jeg like godt ha gjort jobben selv i stede altså ;)

Skrevet
Jeg har hatt sex med damer i alle størrelser, fra spikertynn til bælfeit. Det var overraskende lite korrelasjon mellom størrelse og kvalitet på sexen, både den ene og andre veien.

Jeg ville uansett ikke hatt sex med ei jeg ikke hadde lyst på, derfor har det ikke vært noe problem med tenning og seksuell tilrekning.

Har heller ikke funnet noen sammenheng mellom villighet og overvekt som noen synes å hinte til. Det er en haug med faktorer som bestemmer menneskers seksualitet, vi er ikke fullt så enkle.

Høres fornuftig ut!

Jeg kan ikke skjønne hvordan man oppriktig kan mene at "slanke er slik i senga og frodige er sånn og feite er iallefall sånn...."

Det må da være mange andre faktorer som avgjør dette utover vekt.

Skrevet

Det har blitt sagt mye nedsettende og provoserende i denne tråden. Det som slår meg aller mest er menns tendens til å ha sex men kvinner som frastøter dem!

Jeg må ærlig innrømme at jeg tenner mest på slanke/tynne menn, og kroppsfett, spesielt på mageområdet hos menn, finner jeg svært lite attraktivt. Men jeg har da funnet meg en spinkel kar som jeg er fornøyd med, og har ikke hatt noen interesse av å ha sex med overvektige menn da de ikke tenner meg i utgangspunktet...

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

Det det handler om er å være trygg i sin egen kropp. Har man seksuell selvtillit og utstråling, trygghet og passion, så har noen kilo for mye eller for lite ingenting å si.

Forøvrig vet folk flest hva de tenner på, og det å ha sex med folk som frastøter en, skjønner ikke jeg helt at er mulig. Så enig med innlegget over.

Men ja, jeg har kjenner menn som har hatt sex med damer de ikke tente på, bare for å se om de "klarte" det...

Jeg er "curvy" (ikke nettkodespråk for MoskvaMarit, som mange synes og tro) jeg er glad i kroppen min, den oppfører seg bra og gir meg nytelse! Så det så...

Endret av glamourgirl
Annonse
Gjest sjokkert- ikke pålogget medlem
Skrevet
Been there done that.

Feite damer svetter mer pga alt fettet og følgelig, lett for å lukte svette.. både her og der. Ekkelt.

Ikke særlig innbydene når man må grafse seg igjennom valker for å komme fram til klitoris. Ekkelt.

Feite damer får den gjennomsnittlige kuken på 16-17 cm til å se ut som en fyrstikk. Ekkelt.

Feite damer er også vanskeligere å ha sex med, de er ofte i elendig fysisk form og holder ikke ut lenge hvis de "jobber". De er også ofte for stor til andre stillinger enn misjonær. Kjedelig.

Var bortpå en jente som var lav og feit engang. Var som å pule en badeball når beina kom opp. Fikk ikke mye ut av den tiden.

Nå har jeg en slank jente og vi prøver stadig nye spennende stillinger, siden vi begge er i god fysisk form så holder vi ut lenge også.. ;)

Selv om jeg er slank og har vel ok former, blir jeg sint og opprørt over slike kommentarer som dette!!!! Utrolig umodent og stygt sagt!! :hakeslepp:

Skrevet

Til Yihaa ;

Dokumentert?? Jeg sa det var min kjærestes utsagn, det han selv har erfart, ikke at det står noen som helst plass da......

Og ang det med motsiende, kommer ann på hvordan du ser det....

Om vi tar den på den måten ang, at jeg hadde foretrekt en stor kar selv, så sier jeg ikke at jeg ikke er fullstendig klar over att tynne gutter kan være bra i senga de også, så ikke noe galt med tynne gutter, men jeg foretrekker og føle meg som kjærringa i senga ;) Hehe.. jeg har vært forlova med en kar som var tynn jeg, og sitte og se ned på noen som har tynnere overarmer enn meg selv, passa bare ikke min smak, men det betyr ikke at sexen i seg selv var dårlig...

Skrevet

Tynn, middels, kraftig, feit (gud, hvor jeg hater det ordet), man finner det som passer seg.

Noen for enhver, det er vel godt bevist på alle de ymse forskjellige parene man kan se rundt omkring.

at noen ikke liker store jenter (mye bedre ord), javel, så gjør de ikke det, verre er det ikke. At man da har sex med ei stor jente, "for å se om man klarer det", eller " fordi man får ihvertfall sex" det er ratt og slett bare kvalmt! En sånn holdning hos et menneske viser en heller manglende sosial intelligens.

Å komme med masse nedverdigende kommentarer etterpå, er vel heller ikke noe overbevisende trekk på en egen tankevirksomhet....de fleste opplever sex på sin egen måte, men slik enkelte holder på, så er det visst en skam å like enkelte ting, så da får man vel la være, og heller "ta til takke" med noe veninner/kompiser/ ukjente forumdeltagere mener er bedre :sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor pokker har man sex med en fet dame, hvis man synes det er frastøtende??? Det var vel ingen som tvang dere? Blir for dumt å komme å klage etterpå da.

Skrevet (endret)

La nå disse umodne småungene leke seg. Det greieste å gjøre med slike, og andre troll, er å ignorere dem. De lever av at dere reagerer med sinne, skriver sinte og provoserte innlegg etc. Slutt med det, så finner de snart et annet sted å leke.

Endret av Rimmern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...