Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_månestråle_*

Nå begynner nervene å komme igjen...! Dette er litt morsomt også, selv om det gjør vondt..;) Jeg håper sånn at alle her inne kommer inn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_månestråle_*

Nå begynner nervene å komme igjen!... Det er litt morsomt, selv om det gjør vondt...;) Jeg håper at alle her inne kommer inn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jimmy P_*

Nå er det UNDER 1 døgn igjen til mange av oss får brevet(for vi håpe)! Tror jeg sprekker av spenning snart... kommer til å være en helt sinnsykt følelse å se postmannen i morgen. Tror jeg skal invitere han på kaffe og kake hvis han gir meg et STORT A-4 brev :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg mener å ha lest at en lønnsøkning på 6,1 prosent ble godtatt. Kravet var vel i utgangspunktet på 7 prosent. Jeg har ikke regnet ut hvor mye dette tilsvarer i kroner og ører på en årslønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro hva som ble resultatet av lønnsforhandlingene da.. Spent på pressekonferanse

For de som måtte ha interesse

Det økonomiske resultatet innebærer at alle arbeidstakere i staten får et lønnstillegg på minimum 16 000 kroner. I tillegg fikk hovedsammenslutningene gjennomslag for at det skulle settes av penger til et sentralt justeringsoppgjør og til lokale forhandlinger

+ Helgetillegget økte fra 27 til 35 kroner og skumringstillegget fra 10 til 12 kroner.

AFP-løsningen innebærer at Unio har fått på plass noen stolper som vil sikre medlemmene en like god tidligpensjonsordning som i dag. Endelig tilpasning og utforming av AFP i offentlig sektor gjøres først i lønnsoppgjøret 2009.

Det er under lokale forhandlinger det kan bli litt spennende, da Politiet har høye krav, og vil nok kreve godt over 16000. Men uansett kan vi i allefall fra nå av være sikre på at vi går ut i en jobb som har godt over 300.000 i grunnlønn om 3 år.

:)

(Kilde politiets fellesforbund)

Endret av Kptpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300 000 i begynnerlønn er ikke så ille. Klart - mange 3 årige utdannelser som har bedre lønninger når de er ferdige - men fra mitt "objektive" ståsted - ikke like spennende..he he

Gleder meg helt vanvittig å se MAAAAANGE glade poster her de neste dagene!!!

**Morhubro sitter med postkassen under armen**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg helt vanvittig å se MAAAAANGE glade poster her de neste dagene!!!

**Morhubro sitter med postkassen under armen**

Ja fy søren.. vurderer å campe utenfor postkassa i morra.. er nervevrak her nå. kommer vel nok en slitsom drøm i natt hvor jeg i det ene øyeblikket har fått stor konvolutt og i det neste en liten. har drømt det hver dag i en uke nå.. sinnsykt slitsomt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo heldige alle dere som får svar i morgen. Jeg får vel svar TIDLIGST mandag. Kjedelig å gå hele helgen og være et nervevrak av dimensjoner.

Må gå med polvotter for ikke å bite av meg fingrene. Klart, flaska på innerlomma hjelper jo en del, den også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeDelta

Helt forståelige reaksjon det når man har jobbet så jævlig hardt for noe og man blir "snytt" på målstreken. Vanskelig å vite hva nemda har tenkt og hva de eksakt har lagt til grunn for avslaget. Kan jo være de har et uformelt krav på alder og at jo eldre man blir jo ekstra skikket må man være + inneha ekstra relevant kompetanse som Politiet trenger. Ikke vet jeg.. men synes dere begge hadde fortjent å komme inn.

Heldigvis er det flere opptak... selv om ikke den tanken frister så mye akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier! nå ble jeg ganske sikker på at jeg også får avslag...

Me 2....

Hei Gutter! Så får dere ikke tenke!! Om jeg snakker for meg selv så vet jeg hvorfor sånn ca jeg ikke nådde helt opp. Det har jeg kun meg selv å skylde!

Dere har alle sjansene tilstede!! .

Ønsker dere en STOR fin konvolutt i postkassen!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...