Gå til innhold

Pinkybrides bryllupsdagbok

pinkybride

Anbefalte innlegg

Ja er litt stress nå som det nermer seg, i morgen skal jeg skrive ned nøyaktig hva som er ordnet, og hva som står i gjen og når og hvem som skal ordne det.

Da får jeg kanskje litt kontroll.

Det er helt i orden at du tok den buketten, bare gøy det. Så morsomt at du likte den så godt. Hvilke farger skal du ha på din og hvor mye må du gi for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mer som er i orden forresten.

Fant en solist på vg. faktisk på snutter. HUn var kjempeflink og sa ja til å synge for oss. Må bare finne ut sanger nå.

Hadde også besøk av han som skal være toastmaster og fikk pratet litt med han om oppleget. Tror han kommer til å gjøre en bra jobb.

Har gitt mamma i oppgave å lime på sløyfe og diamant på coveret til festprogrammene slik at det er i orden(mangler bare det som skal være inni).

Det som skal gjøres nå:

- en tur til sverige for å handle inn litt drikke hvis de har noe som passer. (finne ut hvilke vin og musserende).

- Bestille kake

- Ordne hvem som skal bake hva

- Skrive handle lister over ting og tank som må handles inn

- Kontakte presten

- Dra på dansetime 16. juli (gleder/gruer oss)

pluss pluss pluss kommer ikke på mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt stress nå som det nermer seg, i morgen skal jeg skrive ned nøyaktig hva som er ordnet, og hva som står i gjen og når og hvem som skal ordne det.

Da får jeg kanskje litt kontroll.

Det er helt i orden at du tok den buketten, bare gøy det. Så morsomt at du likte den så godt. Hvilke farger skal du ha på din og hvor mye må du gi for den?

Jeg skal ha hvite roser og hvite gerbera i stede for de blå som var på. Buketten kom på 900-1000 kr. Synes jeg fikk den rimelig :)

Har ikke fikset knappehullsblomster enda, men det skal mannen ha :) Tror bare det blir en hvit rose og ett grønnt blad eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt nytt slør i fargen diamant hvit, håper det vil matche kjolen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ringte det på døra og det ble levert en pakke!!!! HETTEGENSERENE !!!

visste ikke at de skulle leveres på døra :)

De var bare dødsstilige over all forventning !! Enda finere enn jeg hadde forestilt meg så anbefales på det sterkeste :hakeslepp::skaal: :juhu: :juhu: :juhu: :kaklehone: :banantroll:

Det var en opptur på formiddagen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! Elsker å få pakker :) Så bra at de var fine!!

Sitter og ser på den siden nå, og har tenkt å bestille. Hvordan er str? Jeg er en str 40 ca og lurer fælt på hvor store eller små de er i str..

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da drar jeg på harrytur !!! Er veldig usikker på vin ol. får i det minste orientere meg litt. :shoppe:

Må ha musserende, hvitvin, rødvin og dessertvin.

Forslag jeg har funnet til nå er:

Musserende:

- Codorniu

- Delapierre

Hvitvin:

no idea

:skratte:

Anbefalt en Leitz, men den er for dyr i norge og tror ikke de har det på systembolaget

Rødvin:

-Lindemans Bin 45 Cabernet sauvignon 2006

Dessertvin:

- Mas Amiel 2001/vintage 2004

- Moscatel de Setubal

Jeg har absolutt ikke peil på vin. Ikke så lett da gitt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for hettegenserne! :hoppe: De høres jo kjemmmpefine ut!

Akkurat vin og sånt tror jeg ikke at jeg skal prøve å gi noen råd på for der er jeg så blank som det går an å bli :sjenert:

Men du får ha en fin tur til Sverige!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra solisten vår idag :) Det blir "From this moment" og så må vi finne en sang til som ikke er bestemt enda . Mulig det blir "heaven" for "you raise me up " er kanskje litt kjedelig.

Noen som har noen forslag til meg?

Er kjempefornøyd med solisten vår. Hun har bare magisk stemme :) KOmmer til å bli så fint!!

sjekk ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I går hadde jeg utdrikkningslag!!! Var bare sååååå morro og flott dag! Helt perfekt :) Ikke så mye utdritning, bare masse morro og koselig sammen.

Kvelden før fikkjeg beskjed om at jeg måtte møte opp et spesiellt sted i byen kl 08:45 , skulle ha med meg bikini, håndkle,toalettsaker og et skift med fint tøy. Jeg måtte ikke komme for sent.

Jeg møtte spent opp somjeg hadde fått beskjed om og der stod de og ventet på meg iført like blå t-skorter spesiellt trykket for anledningen og tok meg i mot. Jeg fikk en egen hvit skjorte med bilde av meg og forloveden og hvor det stod at det var mitt utdrikkningslag osv.

Så måtte vi gå for vi skulle ta en buss. jeg ante ikke hvor vi skulle. Etter ca 25 min busstur litt ut av byen gikk vi av bussen. Og like ved lå Holmen Fjordhotel.

Der skulle vi på Spa!! Badekåper, håndkle og tøfler stod klare. Vi tok boblebad ,svømte og duppet oss i iskaldt vann. Deretter drakk vi shampis og spiste deilig salatbuffet! Jeg fikk også egen time med aroma massasje! Helt nydelig og akkurat det jeg trengte!

Etter spa gikk i ut påbrygga hvor vi satte oss i sola, været kunne ikke vært bedre!! Plustelig kommer det en båt kjørende mot oss med en svææær banner hvordet står mitt navn pluss en intern humorsetning! Jeg ble helt satt ut! Helt genialt. Turen gikk gjennon indre oslofjord i båten . Og vi badet , drakk og koste oss i det nydelige været. Da vi kom ut på dypere vann var det klart for å kjøre tube etter båten. Det var bare sinnsykt morro! Har aldri gjort det før. Så ble det litt mer bading før vi måtte skudne oss til land for å rekke neste post på programmet. Vi tok trikken fra aker brygge til grynerløkka og gikk til vi kom en liten bygning som lå litt merkelig til ved en stor parkeringsplass/industriområde. Før jeg visste or av det var vi inne i et musikkstudio. Eller rettere sagt karaokestudio. Jeg skulle spille inn CD!!! Herreminguuud! Låta var Hit me baby one more time med britney. Jeg kan virkelig ikke synge. Etter noen runder med øving fikk vi nå spilt inn noe . Og resultat ble vel ikke akkurat noe de kunne spilt på radio. Men kjempeartig!

Så dro vi hjem til en av de som var med å arrangerte og fikk dusjet litt og spiste tapas i hagen. Veldig veldig koselig. Så hadde de kjøpt hver sin ting som skulle være noe som jeg skulle gjette hvem det var fra! Jeg måtte le når jeg så tingene var sånn typiske ting, eller et minne fra noe vi har gjort sammen!

Så stod valget mellom å gå ut på byen eller å dra til båten på aker brygge og være der. jeg ville helst dra tilbake til båte og sitte der, været var bare så nydelig, varmt og vindstille så synd å være inne på en sånn kveld. Ombord i båten drakk vi vin og snakket og hadde det kjempehyggelig . Til vi virkelig var sååå trøtte etter alt vi hadde gjort at det var på tide å gå hjem og legge seg :)

For meg kunne ikke dagen blitt noe bedre og var absolutt over all forventning!

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestilt bryllupskake nå. En 6 etasjers kake i hvit marsipan fylt med bringebær og valnøtter. Den går som en "buet trapp" . Tror den blir veldig fin. Kanen het minimalistisk. Synes det er fint at den blir stilren. Det er hvite blomster på den og noe gull.

I morgen er det møte med presten. kan ikke si at jeg gledermeg så mye, men må vel gjennom dette også. Hanhørtes ganske streng ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh det hørtes ut som et herlig utdrikningslag!! Det er så koselig når man får noe som man setter pris på :jepp: Utdrikningslag skulle vært en gang i året :fnise:

Har forresten bestilt bryllupskake nå.

I morgen er det møte med presten. kan ikke si at jeg gledermeg så mye, men må vel gjennom dette også. Hanhørtes ganske streng ut.

:hoppe: for bryllupskaken! Den hørtes jo helt utrooolig fin ut!

Lykke til med prestesamtalen!! :klemmer: Det går nok sikkert helt fint! De pleier å være ganske greie :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Gratulerer så mye med den store dagen!!! Endelig er den her! Håper den blir helt fantastisk!! Tenk nå er du fru!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er vi gift !!!! Var en fantastisk drømmedag! Skal skrive full rapport senere når jeg har bedr tid :)

Hvis noen vil se bilder så send meg pm så kan dere se noen på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...