Annie Skrevet 2. mai 2008 #401 Del Skrevet 2. mai 2008 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #402 Del Skrevet 2. mai 2008 etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2008 #403 Del Skrevet 3. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #404 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei damer! Jeg har vært borte noen uker og de har vært utrolig slitsomme. I'm at wits end, som engelskmennene hadde sagt. Jeg har hatt utrolig mye å gjøre på jobben og med mer å gjøre så har sjefen blitt direkte bitchy. Det har nærmest blitt en vane for henne å starte dagen med å klage på noe jeg har gjort. Og jeg har mistet så mye respekt for henne for hun gjør så mye dumt. Jeg har søkt på et par jobber, men det er veldig få å søke på for meg akkurat nå også. Og på fritiden har jeg fått et tungt verv som har tatt opp nesten all fritid de siste par ukene. Arbeidet der er kjempegivende og lærerikt, men det har ført til at jeg og Helten har mistet litt vår vanlige connection. Vi er ikke oppdatert på hverandres daglige tålegrense og ender dermed opp med å irritere hverandre og alt blir bare vondt og vanskelig. Så jeg er sliten. Mentalt og fysisk. Jeg har vært på kg og lest litt i tråder, men jeg finnes ikke oppdatert på livene deres. Håper dere alle har det kjempebra og at dere liker meg selv om det første jeg skriver etter en lang stund er bare klaging (fiske fiske). Nå skal jeg lese litt dagbøker... Tror ikke jeg går inn for å lese alt jeg har gått glipp av, dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2008 #405 Del Skrevet 9. mai 2008 Idril. :juhu: Så godt å se deg igjen. Klart vi liker deg selv om du forsvinner uten et ord og ikke vil oppdatere deg når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2008 #406 Del Skrevet 9. mai 2008 Fort dere å få connection igjen!! Mannen og jeg har rota bort vår, og det er så utrolig slitsomt å prøve å finne den igjen. Håper du finner en ny jobb snart. Sjefen din høres jo bare dum ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #407 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk Sitter på jobben og strever for å ikke gråte. Er så sliten og så rørt over at dere bryr dere. Skal definitivt jobbe hardt for å få connection med Helten igjen. Det er bare i løpet av de siste to ukene vi har mistet den fordi jeg har hatt så mye å gjøre, så jeg har all mulig tro på at vi finner den igjen fort. For det føles virkelig feil å ikke ha den. Jeg blir engstelig av å ikke ha den. Den har blitt en så naturlig del av meg. Og jeg må så ha ny jobb. Fort. Men først må det flyttes. Jeg er så redd for at det ikke skal gå bra å flytte. Hva hvis vi fremdeles ikke har funnet igjen connection? Hva hvis vi fremdeles ender nesten hver samtale med furting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2008 #408 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjære vennen vår da. Ikke skal du vel gråte. Det er en ny vår i luften, og den skal du bruke positivt! Det å flytte går helt sikkert kjempefint. Det er så godt å kunne flytte inn i noe man eier i felleskap og man kan planlegge fremtiden sammen DER. At man er sliten kan i perioder gå ut over forholdet, men husk å ta tid til hverandre. Overrask han med frokost i helgen eller picnik i en park. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mai 2008 #409 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk Sitter på jobben og strever for å ikke gråte. Er så sliten og så rørt over at dere bryr dere. Skal definitivt jobbe hardt for å få connection med Helten igjen. Det er bare i løpet av de siste to ukene vi har mistet den fordi jeg har hatt så mye å gjøre, så jeg har all mulig tro på at vi finner den igjen fort. For det føles virkelig feil å ikke ha den. Jeg blir engstelig av å ikke ha den. Den har blitt en så naturlig del av meg. Og jeg må så ha ny jobb. Fort. Men først må det flyttes. Jeg er så redd for at det ikke skal gå bra å flytte. Hva hvis vi fremdeles ikke har funnet igjen connection? Hva hvis vi fremdeles ender nesten hver samtale med furting? Klart vi bryr oss Sett av tid og prioriter pakking og flytting sammen med Helten din, så skal du se dere finner igjen tonen. Nå er det langhelg, kos dere masse sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. mai 2008 #410 Del Skrevet 9. mai 2008 Er enig med Annie. Finn connection med Helten igjen, og begynn med små steg. Så skal du se at energien din blir bedre. Har man det bra på hjemmebane så går det aller meste bra også. Det blir iallefall lettere å takle motgang da. Og ikke gap over for mye på en gang. gled deg over hver lille steg du har klart å ta. Så kan du se tilbake på hvor mange steg det faktisk har blitt over en liten stund. Jeg sier ofte til meg seg når ting ser mørkt ut: Bak skyene er himmelen alltid blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #411 Del Skrevet 9. mai 2008 Fremdeles vanskelig å ikke gråte. Hadde besøk av ei på kontoret som har blitt behandlet dårlig av sjefen og hun trengte tips på hvordan hun kunne kommunisere det til sjefen. Jeg ga henne selvfølgelig det, men det er slitsomt å egentlig ville si alt jeg tenker om sjefen, mens jeg må være diplomatisk og lojal. Har ikke lyst til å være lojal lenger. Og så ringte jeg Helten etterpå fordi jeg ble sliten av den samtalen og det pleier å hjelpe å høre stemmen hans, men han måtte jobbe. Ikke noe galt det, men det føles som det underbygger den dårlige koplingen vi har for tiden. Han sa også at han ikke syntes det blir mye tid sammen i helgen når jeg har avtaler fredagskvelden, litt på lørdag og bittelitt på søndag. Jeg har jo ikke lyst til å få beskjed om at han føler seg neglisjert. Jeg vet jeg har vært mye borte de siste to ukene, men sånn jeg ser det så er det bare disse to ukene. Det er en konsentrert travel periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2008 #412 Del Skrevet 9. mai 2008 Godt å se deg her igjen Idril. Men leit at du sliter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. mai 2008 #413 Del Skrevet 9. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2008 #414 Del Skrevet 9. mai 2008 Vil bare gi deg en kjempsor jeg. Prøv å kose litt ekstra med Helten i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mai 2008 #415 Del Skrevet 9. mai 2008 Håper du og Helten koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 10. mai 2008 Lovende start på helgen med både meg og Helten i kjempeform. Er litt mindre pessimistisk i dag og jeg og Helten har allerede kommet et godt stykke på vei tilbake til god connection (hva er egentlig i veien med det norske språk når jeg synes "kobling" blir feil mens et engelsk ord blir riktig?). Helten ytret i morges ønske om å selge nyleiligheten og forbli billigboende så jeg kan si opp jobben. Jeg skjønner tankegangen, og det er jo fint at han ser hvor mye jobben sliter på meg, men det er ikke aktuelt. Jeg gleder meg enormt til å flytte og ha et helt eget sted. Ellers er det jo strålende igjen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 10. mai 2008 #417 Del Skrevet 10. mai 2008 Dessuten så kommer HELT sikkert den perfekte jobben til å komme dalende i fanget på deg før du aner det, og snart er det sommerferie!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2008 #418 Del Skrevet 10. mai 2008 Godt at du har en Helt som ser at du sliter, og som er villig til å gjøre noe for at du skal få det bedre. Sånne Helter vokser ikke på trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. mai 2008 #419 Del Skrevet 10. mai 2008 Idril. :juhu: Så godt å se deg igjen. Klart vi liker deg selv om du forsvinner uten et ord og ikke vil oppdatere deg når du kommer tilbake. Signerer Skravla. Godt å se deg igjen. Det er da vanlig at ting går opp og ned, og i ditt tilfelle er det jo "bare" litt tid som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2008 #420 Del Skrevet 12. mai 2008 God morgen Idril! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå